Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som köpt iPhone från Halebop.


Hampos

Rekommendera Poster

  • Svars 601
  • Created
  • Senaste svar

Är det någon som lyckats spåra sin iPhone4 med trackningsnumret man fick från halebop när de skrev att att beställningen är på väg?

För mig står det att det inte funkar, men så har det typ alltid varit när jag försökt spåra en order jag beställt hos posten..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej men jag är säker på att du inte hinner få den före helgen eller att Halebop luras lnr%20(22).gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men snälla har du haft en telefon förut eller? tarskratt.gif

 

Ladda fullt första gången men dra INTE ur det på en gång utan använd det normalt.

 

Läs här

 

Från länken

 

 

 

 

 

Min iPhone 2G var fullt laddad vid köp, trodde det gällde alla Apples produkter.

 

 

Men vad sitter det för typ av batteri i iPhone 4 som skiljer sig mot batterier från andra tillverkare? I och med att man vanligtvis ska ladda ur och upprepa det ett par gånger i början?

 

Inte så typiskt iallafall. Jag har ordernummer 3648XX, men har inte fått den levererad. Beställde väl runt 17 :)

 

Ordernummer: 36489X

Orderdatum: 2010-07-30

Orderstatus: Levererad

 

 

Beställde ungefär kvart i fem den dagen och det står nu att min är levererad :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste du ens det jag länkade till?

 

Om Apple ger råd om sin egen produkt tycker jag det väger tungt :)

 

Om du söker finns det otaliga trådar om skötsel av batteri...läs dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ordernummer: 36489X

Orderdatum: 2010-07-30

Orderstatus: Levererad

 

Beställde ungefär kvart i fem den dagen och det står nu att min är levererad :)

 

Haha vafan! 36488X har jag. Vad är det här för skit. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ordernummer: 36489X

Orderdatum: 2010-07-30

Orderstatus: Levererad

 

 

Beställde ungefär kvart i fem den dagen och det står nu att min är levererad :)

 

När fick du veta att den är levererad? Nyss?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ordernummer: 3647XX

Orderdatum: 2010-07-30

Orderstatus: Levererad

celb%20(7).gif

Beställd klockan 14:18. Underbart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skrev in mitt trackingnummer (eller vad det heter) på posten.se. Det står så här:

 

 

 

 

Här är din försändelse:

 

Beräknad leverans:

Tidigast 14 aug

 

 

13 aug kl 18:59

Alvesta, Försändelsen är inlämnad.

 

Kom ihåg att ta med dig din SMS-avisering eller avi samt legitimation när du ska hämta ut din försändelse.

 

 

 

 

Hur kan det stå att den kan komma 14:e det är ju helg?

 

 

Kan ni andra spåra era paket på posten.se? Vad står det för er i så fall?

 

 

Edit: såg att det stog så här nu:

typ av brev: Avtalsbrev.

 

Dom kan väll inte bara skicka ett avtalsbrev? Annars borde det komma till brevlådan och inte att man ska hämta ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

<br />Jag skrev in mitt trackingnummer (eller vad det heter) på posten.se. Det står så här:<br /><br /><br /><br /><br /><b>Här är din försändelse:</b><br /><br /><b>Beräknad leverans:</b><br />Tidigast 14 aug <br /><br /><br /><b>13 aug kl 18:59</b><br />Alvesta, Försändelsen är inlämnad. <br /><br />Kom ihåg att ta med dig din SMS-avisering eller avi samt legitimation när du ska hämta ut din försändelse.<br /><br /><br /><br /><br />Hur kan det stå att den kan komma 14:e det är ju helg?<br /><br /><br />Kan ni andra spåra era paket på posten.se? Vad står det för er i så fall?<br /><br /><br />Edit: såg att det stog så här nu:<br />typ av brev: Avtalsbrev.<br /><br />Dom kan väll inte bara skicka ett avtalsbrev? Annars borde det komma till brevlådan och inte att man ska hämta ut?<br />
<br /><br /><br /><br /><br />Antagligen så måste du skriva under på att du godkänner det abb och den betalningsplan du har valt innan du får ut din telefon.

 

Den citeringen gick ju inte sådär jättebra :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skrev in mitt trackingnummer (eller vad det heter) på posten.se. Det står så här:

 

 

 

 

Här är din försändelse:

 

Beräknad leverans:

Tidigast 14 aug

 

 

13 aug kl 18:59

Alvesta, Försändelsen är inlämnad.

 

Kom ihåg att ta med dig din SMS-avisering eller avi samt legitimation när du ska hämta ut din försändelse.

 

 

 

 

Hur kan det stå att den kan komma 14:e det är ju helg?

 

 

Kan ni andra spåra era paket på posten.se? Vad står det för er i så fall?

 

 

Edit: såg att det stog så här nu:

typ av brev: Avtalsbrev.

 

Dom kan väll inte bara skicka ett avtalsbrev? Annars borde det komma till brevlådan och inte att man ska hämta ut?

 

För det första så märker du väl. :P För det andra så nej, de lär knappast köra ut på helger. Antagligen en bugg i systemet bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skrev in mitt trackingnummer (eller vad det heter) på posten.se.

Kolli-nummer :)

 

Edit: såg att det stog så här nu:

typ av brev: Avtalsbrev.

 

Dom kan väll inte bara skicka ett avtalsbrev? Annars borde det komma till brevlådan och inte att man ska hämta ut?

 

Nej, det är paketet som är på väg - men du behöver avtalsbrevet för att hämta ut det. Avtalsbrevet måste du få hem i brevlådan, och sedan skriva under det. Tillsammans med det sen tar du med dig legitimation för att hämta ut försändelsen (det vill säga, din mobil). På så vis har du skrivit under och tecknat avtalet hos Halebop, och därmed kan du också få ut din mobiltelefon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antagligen så måste du skriva under på att du godkänner det abb och den betalningsplan du har valt innan du får ut din telefon.

 

Den citeringen gick ju inte sådär jättebra tongue.gif

 

 

ok, men när man skrivit på skiten så är telefonen med? Så är det för alla?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolli-nummer smile.gif

 

 

 

Nej, det är paketet som är på väg - men du behöver avtalsbrevet för att hämta ut det. Avtalsbrevet måste du få hem i brevlådan, och sedan skriva under det. Tillsammans med det sen tar du med dig legitimation för att hämta ut försändelsen (det vill säga, din mobil). På så vis har du skrivit under och tecknat avtalet hos Halebop, och därmed kan du också få ut din mobiltelefon.

 

Du han före :P

 

Ska avtalsbrevet komma före iphonen eller skickas den med avin som kommer till brevlådan?

Ingen annan har fått avtalsbrevet än va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du han före :P

 

Ska avtalsbrevet komma före iphonen eller skickas den med avin som kommer till brevlådan?

Ingen annan har fått avtalsbrevet än va?

 

Förhoppningsvis får man avtalet innan paketet kommer - antagligen skickas avtalet/avin och mobilen ut samtidigt. Avin och avtalet är detsamma. Man använder avtalet som en avi för att kunna hämta ut paketet, utan avtalet går det inte att hämta ut paketet hos posten (vilket man kan i vanlig fall när det enbart handlar om en avi eller sms-avi - men nu är fallet inte så, eftersom man måste underteckna ett avtal för att få ut produkten).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du han före tongue.gif

 

Ska avtalsbrevet komma före iphonen eller skickas den med avin som kommer till brevlådan?

Ingen annan har fått avtalsbrevet än va?

 

 

Nej, inga papper här inte. Har samma status som många. Försändelsen ligger nu i Alvesta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förhoppningsvis får man avtalet innan paketet kommer - antagligen skickas avtalet/avin och mobilen ut samtidigt. Avin och avtalet är detsamma.

 

 

ok. Han jag chattade med på halebop sa att avin kommer till brevlådan samma dag som telefonen kommer till ICA. Själva avtalet som man skriver på är bara en underskrift? Inte så värst krångligt?

 

Sorry att jag är trög, tack för att ni står ut med mig stjarnsmall.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grrrr. Om ma måste ha avin underskriven och klar innan man kan hämta ut paketet så kommer det gå åt helvete med en dag till för mig :( Avin dyker alltid upp dagen efter att paketet har anlänt till utlämmningsstället :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok. Han jag chattade med på halebop sa att avin kommer till brevlådan samma dag som telefonen kommer till ICA. Själva avtalet som man skriver på är bara en underskrift? Inte så värst krångligt?

 

Sorry att jag är trög, tack för att ni står ut med mig

 

Jag har beställt flera telefoner från Halebop och avtalet/avin brukar komma innan paketet - det är i alla fall min erfarenhet av deras beställningar.

 

Precis. Du behöver en liten krumelut och sedan ett leg. och sen kan du få ut din lilla telefon. :)

 

Förövrigt verkar jag ligga långt efter er andra, jag har beställningsnummer 3658XX. Har man tur så får man väl telefonen vid nästa leverans från Halebop - antagligen så är det liknande beställningsnummer för andra som beställt telefoner, men frågan är väl hur många andra slags mobiler som har beställts. chockadskeptisk.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har beställt flera telefoner från Halebop och avtalet/avin brukar komma innan paketet - det är i alla fall min erfarenhet av deras beställningar.

 

Precis. Du behöver en liten krumelut och sedan ett leg. och sen kan du få ut din lilla telefon. smile.gif

 

Förövrigt verkar jag ligga långt efter er andra, jag har beställningsnummer 3658XX. Har man tur så får man väl telefonen vid nästa leverans från Halebop - antagligen så är det liknande beställningsnummer för andra som beställt telefoner, men frågan är väl hur många andra slags mobiler som har beställts. chockadskeptisk.gif

 

Hoppas min avi kommer innan paketet :)

 

Jag har ordernummer: 3645XX, du borde få din med nästa leverans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken tur att man inte behöver skriva på nått avtal galetglad.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken tur att man inte behöver skriva på nått avtal galetglad.gif

 

 

Vad har du för special då? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har redan ett abonnemang hos Halebop så jag bara förlängde det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänta vänta nu kommer jag ihåg hur det var när jag köpte min 3GS:

Den underskrift man plitade dit för att hämta ut telefonen ÄR underskriften för avtalet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...