Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som köpt iPhone från Halebop.


Hampos

Rekommendera Poster

Är det en 16 eller 32 GB?

 

Sorry, borde jag ju talat om från början - 16Gb :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 601
  • Created
  • Senaste svar

Nu till en annan fråga. Vilka abonnemang är det de flesta här kör med? Vilket abonnemang är bäst om man mest använder telefonen till att surfa?

 

3 GB surf ingår i abonnemanget som jag beställt....Hur lång tid innan man har förverkat det? Jag kommer ju surfa en del. Några som har erfarenhet av de här abonnemangen? Jag är själv ny kund på Halebop, så därför undrar jag.

 

Tack för svar! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu till en annan fråga. Vilka abonnemang är det de flesta här kör med? Vilket abonnemang är bäst om man mest använder telefonen till att surfa?

 

3 GB surf ingår i abonnemanget som jag beställt....Hur lång tid innan man har förverkat det? Jag kommer ju surfa en del. Några som har erfarenhet av de här abonnemangen? Jag är själv ny kund på Halebop, så därför undrar jag.

 

Tack för svar! :)

 

Du kommer inte använda mer än 3gb i månaden om du inte internetdelar mycket. Jag surfar mycket och är inte i närheten av det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att ordernummer inte skulle vara någon betydelse här för att ta reda på hur många iPhones som är före din, då förmodligen alla som gör en beställning oavsett telefonfabrikat (eller om det rör sig om något helt annat som går att köpa från Halebops hemsida) genererar ett ordernummer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kommer inte använda mer än 3gb i månaden om du inte internetdelar mycket. Jag surfar mycket och är inte i närheten av det.

Jag har använt cirka 2,5 gb under två veckors tid. Framför allt har jag streamat musik via Spotify. Nu kör jag dock med offline playlist, och räknar med att internettrafiken kommer minska markant. Har inte använt internetdelning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att ordernummer inte skulle vara någon betydelse här för att ta reda på hur många iPhones som är före din, då förmodligen alla som gör en beställning oavsett telefonfabrikat (eller om det rör sig om något helt annat som går att köpa från Halebops hemsida) genererar ett ordernummer.

 

Om man antar att det kommer in ungefär lika många andra ordrar per vecka så kan man på ett ungefär räkna ut när man får sin telefon ändå:) Trots att det inte bara är iphones som får ett ordernummer.

 

Själv sitter jag på 3709xx å hoppas på nästs leverans:))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man antar att det kommer in ungefär lika många andra ordrar per vecka så kan man på ett ungefär räkna ut när man får sin telefon ändå:) Trots att det inte bara är iphones som får ett ordernummer.

 

Själv sitter jag på 3709xx å hoppas på nästs leverans:))

 

3704xx här o börjar bli ännu otåligare sen jag fick känna på polarens i helgen, hoppas jag med :)

 

 

Det värsta är att min 3G har varit trasig sen tre veckor tillbaka så jag får dras med en SE K750i med glapp spak, gah! :pinch:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3704xx här o börjar bli ännu otåligare sen jag fick känna på polarens i helgen, hoppas jag med :)

 

 

Det värsta är att min 3G har varit trasig sen tre veckor tillbaka så jag får dras med en SE K750i med glapp spak, gah! :pinch:

 

 

Jag har 3691xx och inget hopp i sikte, förmodligen för att jag beställt en 32 GB. Har ni beställt 16 så lär ni får era lurar innan jag får min....:(

 

Men men..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3704xx här o börjar bli ännu otåligare sen jag fick känna på polarens i helgen, hoppas jag med :)

 

 

Det värsta är att min 3G har varit trasig sen tre veckor tillbaka så jag får dras med en SE K750i med glapp spak, gah! :pinch:

 

Ja, jag fick känna på en också å blev mer sugen än någonsin på en :o

Jag är väldigt säker på att vi får våran lur med leveransen denna vecka :)

 

Min 3G fungerar riktigt bra än så länge förutom att den är galet seg efter jb:( Så det blir nog en gudomlig upgrade:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

henricjansson

Fan själv har man 3799 känns som jag har en fin och lång väntetid framför mig haha

 

3783**

Vi ligger ju rätt så tight tillsammans ändå :) När beställde du din? Jag beställde min den 29 augusti. Tror nog vi kanske har turen att få telefoner leveransen efter nästa leverans. Jag kan knappt vänta :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3682XX, jag har väntat alldeles för länge nu.. speciellt med tanke på att mina två systrar håller på med sina telefoner hela tiden, båda har tele2, den ena beställde en vecka efter mig och har haft den i en vecka och den andra gick in och köpte en i butik i fredags. Om jag inte får min nästa vecka blir jag riktigt arg eftersom jag efter 5 veckor på torsdag fortfarande står som registrerad och när jag köpte så var det 2-4 i preliminär leveranstid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3783**

Vi ligger ju rätt så tight tillsammans ändå :) När beställde du din? Jag beställde min den 29 augusti. Tror nog vi kanske har turen att få telefoner leveransen efter nästa leverans. Jag kan knappt vänta :)

 

 

Jag beställde min 1 sep så man får ju hoppas på näst nästa levereans typ, men man får väl se hehe :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde 10:e Augusti. Får nog min nästa leverans. (16 GB).

 

Ja, Du kommer garanterat att få din telefon med leveransen som kommer på torsdag eller fredag :) Hoppas att jag också får min. Beställde den 12e. Tror att den kommer då faktiskt!;o

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min 10/8, ordernummer 3700xx hoppas att den kommer med nästa leverans!!!!

 

Får man fråga vilken tid på dagen du beställde din telefon?:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har dom uppdaterat infon på sidan att telefonerna som levererades den här veckan var dom som var beställda tom 8aug. Känns inte som att halebop fick så många i leveransen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har dom uppdaterat infon på sidan att telefonerna som levererades den här veckan var dom som var beställda tom 8aug. Känns inte som att halebop fick så många i leveransen.

 

Och det gäller dessutom bara de som beställde 16 GB. Jag beställde 8 aug och jag lär får vänta ett par veckor till på min 32 GB. Känns rent ut sagt för jävligt när jag bara kan gå till en Telia eller tele2 affär och köpa en direkt nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...