Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som köpt iPhone från Halebop.


Hampos

Rekommendera Poster

henricjansson

Är det någon som vet ungefär hur många telefoner Halebop får per leverans? Om dem får mer och mer ju längre fram vi kommer i datum osv? Eller om dem får mer och mer ju mer Apple ser har beställt? Jag beställde den 29:e augusti och har ordernummer (3783**). Majkeel2: Du kan väl komma med update när du får din :)

 

Jag kan knappt vänta, detta blir min 4:e iPhone! :) Har haft 2g, 3g, 3gs och nu väntar jag på denna :)1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 601
  • Created
  • Senaste svar

Tror du får vänta lite :) Jag beställde den 3:e och har fortfarande inte fått den. Väntar med spänning deras nyhetsbrev idag och att statusen ev. ändras till levererad! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde den 5e och det står registrerad. Det sura är att min stora syster beställde en vecka senare och har haft sin tele2 iphone i en vecka och jag var i den nya tele2 butiken i Gbg för en halvtimma sen med min tvillingsyster som köpte en. Så jag beställde först och får sist :(

 

Så alla som inte bryr sig om vilken operatör dom vill ha kan köpa i Gbg nu. Försäljaren sa att han hade många kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är svårt att inte få tanken att avbeställa den och beställa från annat håll. Kan inte regler och sånt, men det går att avbeställa va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

henricjansson

Det går det absolut att göra, och jag tror att jag gör det också. Orkar inte vänta 2 år på att få en iPhone, dessutom finns det butiker i Göteborg och Stockholm som redan har dem inne. Alltså kan man få en nu om man vill, ska åka till Göteborg imorgon. Peace Out!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

linuskarlsson

Phone 4 nyhetsbrev vecka 35

Detta brev går ut till alla som står i kö för att få en iPhone 4 levererad.

NY LEVERANS PÅ MÅNDAG!!!

Aktuell köstatus

Idag fredag har vi fått en leverans av svarta 16 GB. Dessa telefoner packas just nu och skickas ut måndag 6/9. Nästa vecka får vi troligtvis en leverans på torsdag eller fredag och då både svarta 16 GB och 32 GB. Mer om detta kommer i nästa nyhetsbrev.

På måndag eftermiddag vet vill vilka som är näst på tur och vilka beställningsdatum som har levererats. Vi kommer att uppdatera sidan http://www.halebop.se/abonnemang/iPhone med datum så snart informationen är tillgänglig.

Information från Halebops support

Halebops support får fortfarande väldigt många frågor om köstatus och leveranser. Vi vill upprepa att de inte har mer information än vad vi skriver här och vad vi uppdaterar på sajten.

Vita iPhones

Apple har som de flesta vet svårt att tillverka vita iPhones för tillfället. Vi har inte fått något besked när vi kan börja leverera vita. Vi har erbjudit alla som har beställt en vit att byta till en svart. Är det så att någon inte fått det erbjudandet ber vi er kontakta vår support så hjälper de er med detta.

Trevlig helg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde den 8/8...en 32 GB, och med tanke på dagens nyhetsbrev så lär det dröja 2-3 veckor till innan jag får min telefon. På söndag har jag väntat i 4 veckor.

 

När jag beställde stod det prelimärt 2-4 veckors väntetid.

 

Ja, jag är pissed off och jag känner mig lurad....

 

Jag vill avbeställa...men nu har man väntat i en månad, då kan jag väl lika gärna vänta i ett par veckor till....

 

Halebop har verkligen skött sig uselt, det kan man inte undkomma ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

henricjansson

Jag skrev till dem i chatten nu ikväll, och frågade exakt hur många iPhones dem har fått in denna leveransen. Men det kunde dem inte heller svara på, känns som att dom inte har koll på någonting när det gäller sådant. Men man får vänta och se. Jag har beställt en, men inte fått något nyhetsbrev. Någon som vet vad det kan bero på ? :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skrev till dem i chatten nu ikväll, och frågade exakt hur många iPhones dem har fått in denna leveransen. Men det kunde dem inte heller svara på, känns som att dom inte har koll på någonting när det gäller sådant. Men man får vänta och se. Jag har beställt en, men inte fått något nyhetsbrev. Någon som vet vad det kan bero på ? :o

 

En del får och en del får inte:P Jag fick inte första nyhetsbrevet men fick denna veckan. Någon annan på Facebook fick däremot första gången men inte denna gången

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick första nyhetsbrevet men inte andra. Nyss tog de bort kommentatorfunktionen på inlägg på deras facebooksida.. Chat-supporten funkar då och då, de väntar med nyhetsbrevet tills chatten nästan är stängd osv. Börjar lite smått surna till, lite pajasvarning på Halebop..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick första nyhetsbrevet men inte andra. Nyss tog de bort kommentatorfunktionen på inlägg på deras facebooksida.. Chat-supporten funkar då och då, de väntar med nyhetsbrevet tills chatten nästan är stängd osv. Börjar lite smått surna till, lite pajasvarning på Halebop..

Ja, de sköter det inte bra, men man kan ändå förstå att det är jobbigt att arbeta under press. Ibland kan man ta till desperata metoder - likt sossarna under valtider;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, de sköter det inte bra, men man kan ändå förstå att det är jobbigt att arbeta under press. Ibland kan man ta till desperata metoder - likt sossarna under valtider;)

 

Bra liknelse! :)

Ja visst är de under press. Men att vara lite mer service minded kostar så lite och ger så mycket! Få företag som tänker på det idag.

 

//Olof

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha chattat med Halebop om en annan sak frågade jag varför det inte gick att kommentera inlägg gjorda av andra på deras facebooksida längre (stängdes av igår).

Uppgradera din webläsare blev svaret, varefter han tackade för sig och avslutade chatten. :)

10 min senare gick det åter att kommentera nya inlägg på deras sida....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som fått en ändrar orderstatus än?

 

Nej..och det lär nog dröja. När beställde du? Vad har du för ordernr?

 

En handfull 16 GB skickas ju ut idag och folk får väl dem imorgon. Men för oss andra som väntar på 32 GB är det bara att vänta vidare...och vänta....oh vääänta....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den som väntar på nått gott.... :) har redan väntat för länge? :)

 

Japp...snart 5 veckor för min del...:( När jag beställde var prel. leverans på 2-4 veckor...

 

Men men.. vad ska man göra.... bara att vänta vidare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LEVERERAD!:D

Fan vad glad jag blir! Jag längtar mer än vanligt till efter jobbet. Först ska jag dock till en debatt mellan Liberala Ungdomsförbundet och SD. Önska mig i Liberala Ungdomsförbundet lycka till med debatten och den nya iPhonen!;)

 

Ordernr. 3690xx

Beställd: 8/8

Typ: Svart 16GB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är någon som känner för att sk*ta i kön och casha en Halebop iPhone4 och köra egen abb-lösning skicka ett PM, min kommer i morgon, ev onsd. och jag har redan ordnat på annat sätt.

Får jag ingen respons här åker den ut på blocket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var min också skickad då =) Får se hur länge det tar att komma upp till Kiruna, gissar torsdag/fredag.

 

 

Skulle du vilja berätta vad din beställningsorder hade för nummer?:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är någon som känner för att sk*ta i kön och casha en Halebop iPhone4 och köra egen abb-lösning skicka ett PM, min kommer i morgon, ev onsd. och jag har redan ordnat på annat sätt.

Får jag ingen respons här åker den ut på blocket.

 

 

Är det en 16 eller 32 GB?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...