Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som köpt iPhone från Halebop.


Hampos

Rekommendera Poster

  • Svars 601
  • Created
  • Senaste svar

Kan du hänvisa till inlägget? Jag hittar det inte : [

 

 

Om du går in på halebops sida så ser du att de annonserat att de har levererat ut i4 32gb, eller hur?:) Om du kikar i kommentarerna där så har folk undrat om 16gb å då har Halebop svarat att de har fått en leverans idag som de skickar imorgon.

 

Hoppas du hittar :)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du går in på halebops sida så ser du att de annonserat att de har levererat ut i4 32gb, eller hur?:) Om du kikar i kommentarerna där så har folk undrat om 16gb å då har Halebop svarat att de har fått en leverans idag som de skickar imorgon.

 

Hoppas du hittar :)

 

 

 

ah, kan inte själv se inlägget av någon anledning, men jag fick se en skärmdump från en kompis. tack så mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ah, kan inte själv se inlägget av någon anledning, men jag fick se en skärmdump från en kompis. tack så mycket!

 

Härligt =D Jag hade tagit en skärmdump men sedan så hittade jag inte knappen hur man bifogade bild så blev lite fail ;<

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min 16 gb den 17 augusti. Så lär nog få vänta minst 2 veckor till om dom nu inte får inte nå mega leverans :D Less på att vänta:armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"2010-09-15: Idag onsdag har vi levererat ut svarta 16 GB mot ordrar som lagts (och godkänts) t o m 10 augusti"

 

Ordernummer: 3704xx Orderdatum: 2010-08-11 Orderstatus: Registrerad

 

f''tta fat!!! Gah! Fick de bara in fem st eller......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"2010-09-15: Idag onsdag har vi levererat ut svarta 16 GB mot ordrar som lagts (och godkänts) t o m 10 augusti"

 

Ordernummer: 3704xx Orderdatum: 2010-08-11 Orderstatus: Registrerad

 

f''tta fat!!! Gah! Fick de bara in fem st eller......

 

 

Tare lugnt nu ;) Jag sitter på ordernummer 3709xx :/ Tråkigt nog, så jag hoppas jag klarar mig med nästa leverans =D Vilket jag borde. Det är inte så länge kvar tills den dock :) Dem har ju sagt att det kommer in en leverans imorgon eller på fredag! Så senaste tisdag har du din telefon!;)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tare lugnt nu ;) Jag sitter på ordernummer 3709xx :/ Tråkigt nog, så jag hoppas jag klarar mig med nästa leverans =D Vilket jag borde. Det är inte så länge kvar tills den dock :) Dem har ju sagt att det kommer in en leverans imorgon eller på fredag! Så senaste tisdag har du din telefon!;)

 

 

 

Kung det. Vilket datum beställde du?

Själv har jag ordernr. 3705xx, beställde den 11/8.

 

Angående leveransen så tippar jag på att de får den på Fredag och skickar ut den nästa Måndag, hoppas jag har fel dock : ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kung det. Vilket datum beställde du?

Själv har jag ordernr. 3705xx, beställde den 11/8.

 

Angående leveransen så tippar jag på att de får den på Fredag och skickar ut den nästa Måndag, hoppas jag har fel dock : ]

 

Jag beställde den 12/8. Jag tror du har rätt angående det, för dem verkar gjort det de senaste gångerna. Bara jag får min telefon nästa leverans så äre lugnt ;)

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lär vara 32 som kommer nästa gång, jag har dock beställt en 16... :(

 

var står det att det ska komma en lev idag o på fre? :)

 

edit: såg nu att det står på fb, inte vilken modell dock

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

har kollat lite vad iphone 4 kostar hos halebop och hittade hallå med surf bas med iphone 4 för bara 109 kr/månad i 12 mådader plus 5095 kr

är det någon som har det abonnoemang? det är ju jätte billigt eller tillkommer det fler kostnader?:ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

har kollat lite vad iphone 4 kostar hos halebop och hittade hallå med surf bas med iphone 4 för bara 109 kr/månad i 12 mådader plus 5095 kr

är det någon som har det abonnoemang? det är ju jätte billigt eller tillkommer det fler kostnader?:ThumbsUp:

 

Om du läser på infon om abonnemanget så ser du vad det är för priser som gäller :) Själv tog jag Vänner med surf bas i 24 månader :) Det är 109kr / månad plus 4769 kronor :) Så jag tycker Halebop har bra priser faktiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aa men det är vel ingen fördel med 24 månader ?

för om två år är ju iphone 4 ganska gammal

 

Min iPhone 3G jag har nu är 2 år gammal om 2 dagar :) Den fungerar hur bra som helst ! Det är bara det att jag vill ha en iphone 4 =)

Och jag vet med säkerhet att jag inte kommer att köpa en ny telefon nästa år, dvs jag kommer köpa en ny om 2 år :) Mest troligt kommer jag köpa en telefon från Apple. Jag kommer därför kunna köpa den nya dem släpper det året eftersom jag har rätt att binda om mitt abonnemang när det är tre månader kvar.

 

Jag har tänkt igenom allt faktiskt:) Förutom att om jag gör sönder telefonen å inte får en ny på försäkringen, Men har ju inte haft några skador på denna så jag är nog lika försiktig med den nya iphone 4.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan asså det känns verkligen som att halebop får dom minsta leveranserna varje gång. Jag menar telia som äger halebop leverar ut iphone 4 16gb till dom som beställt 7/9 medans halebop typ ligger månad efter. Känns för jävla ruttet asså. Sen är ju halebop värdelösa med att ge några svar. Nä dåligt är de!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk måste ha tålamod. Jag förstår att det känns jobbigt att vänta, jag väntade i 5 veckor. Telefonen kommer till slut, förstår inte varför folk är så oroliga. Halebop är ett mindre företag som erbjuder bra priser, men har sämre kundservice pga de låga priserna. Jag har iaf fått svar och hjälp med allt jag undrat.

 

Telefonen kommer.... Ha bara lite tålamod. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker den mesta kritiken borde gå till Apple som inte kan tilverka telefoner till alla, alternativt borde de lanserat den i färre länder..

Klart Telia roffar åt sig fler telefoner för de tjänar förmodligen mer på sina kunder än på Halebop-kunder

 

Btw så kom detta idag 15:25:

 

iPhone 4 nyhetsbrev vecka 37

Detta brev går ut till alla som står i kö för att få en iPhone 4 levererad.

Aktuell köstatus

Den utlovade leveransen om svarta 16GB som skulle kommit denna vecka ser ut att landa i vårt lager på måndag. Vi har ringt in extra personal till lagret så att vi kan skicka ut alla försändelser samma dag som de kommer.

 

På måndag eftermiddag vet vi vilka beställningsdatum som har levererats, vi kommer att uppdatera sidan http://www.halebop.se/abonnemang/iPhone med dessa datum så snart informationen är tillgänglig.

 

Information från Halebops support

Halebops support får fortfarande väldigt många frågor om köstatus och leveranser. Vi vill upprepa att de inte har mer information än vad vi skriver här och vad vi uppdaterar på sajten.

 

Vita iPhones

Apple har som de flesta vet svårt att tillverka vita iPhones för tillfället. Vi har inte fått något besked när vi kan börja leverera vita. Vi har erbjudit alla som har beställt en vit att byta till en svart. Är det så att någon inte fått det erbjudandet ber vi er kontakta vår support så hjälper de er med detta.

 

Trevlig helg!

 

Halebop

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är nybliven iphoneanvändare och alltså helt färsk med iphone. Är det verkligen så att man måste ladda telefonen varje dag? Jag gör inget överdrivet, surfar lite, spelar lite. Men ändå måste man ladda den varje dag..... Fortsätter det såhär eller kommer batteriet att nå en bättre kapacitet så småningom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...