Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som köpt iPhone från Halebop.


Hampos

Rekommendera Poster

Jag har fått avier flera gånger på en lördag så ge inte upp än! ;)

 

Posten som var försenad. Borde egentligen anmäla brevbäraren för tjänstefel ;) Nu sitter jag med telefonen i handen, helt grym!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 601
  • Created
  • Senaste svar

Posten som var försenad. Borde egentligen anmäla brevbäraren för tjänstefel ;) Nu sitter jag med telefonen i handen, helt grym!

 

Här kom det ingen avi idag. Tjejen på postutlämningen tyckte det var jättemärkligt då den tydligen ska komma samma dag som paketet anländer. Känns lite snopet att veta att telefonen är så nära men ändå så långt bort :) Men har jag väntat i fyra veckor så kanske jag kan vänta två dagar till =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Posten som var försenad. Borde egentligen anmäla brevbäraren för tjänstefel ;) Nu sitter jag med telefonen i handen, helt grym!

 

Kom ihåg att installera gun range. Det roligaste spelet jag någonsin spelat :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt bara att man nu ska behöva vänta på en portering i 7 dagar ?! (5 arbetsdagar).

 

Någon som vet varför något sånt ska ta en sån hiskelig tid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Beräknad leverans:

Tidigast 28 aug

27 aug kl 18:44

Alvesta, Försändelsen är inlämnad.

 

 

Hm de kör väl inte ut paket å avi på en lördag =P

 

Bor 1 mil från alvesta =P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Adjöss kära iPhone 4-tråd. Hörs samma tid nästa år! ; )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer än jag som mer eller mindre hela tiden får upp meddelande:

 

Nätverk Förlorat: Ditt valda mobilnät är inte längre tillgängligt. Du kan välja ett annat nätverk i inställningar.

 

??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer än jag som mer eller mindre hela tiden får upp meddelande:

 

Nätverk Förlorat: Ditt valda mobilnät är inte längre tillgängligt. Du kan välja ett annat nätverk i inställningar.

 

??

 

Passar bättre i en ny tråd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan! undrar om de är någon som vet hur jag ska göra för att köpa en Iphone 4a löst? (alltså utan abonnemang). Den kan vara låst till halebop. Kan man köpa en telefon som är låst till telia funkar den för oss halebop kunder har läst något om de. är tacksam för svar! mvh // KLAIN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan! undrar om de är någon som vet hur jag ska göra för att köpa en Iphone 4a löst? (alltså utan abonnemang). Den kan vara låst till halebop. Kan man köpa en telefon som är låst till telia funkar den för oss halebop kunder har läst något om de. är tacksam för svar! mvh // KLAIN

Ja, du kan använda ett Halebop simkort i en Teliamobil och vice versa. Telia äger Halebop, och båda ingår i samma nät (Sweden 3G). Deras simkort går att användas i varandras operatörslås i mobiltelefonerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker personligen att det inte direkt blev en revolution för min del när det gäller upplevelsen i Iphone 4 - men å andra sidan så har man ju vart med sedan starten. borstatanderna.gif

 

Jag är nöjd med abonnemanget Hallå och telefonen än så länge. Tycker Halebop passar bra ihop med telefonens tjänster och utbud. Det som är lite tråkigt är att inte alla spel blivit uppdaterade ännu till upplösningen på den nya iPhonen :-)

 

Skärmen är grymt imponerande - har hårdtestat telefonen rejält nu sen jag fick den i handen. Min verkar vara hel och väl fungerande, och är som tidigare nämnt väldigt nöjd.

 

Hoppas ni andra som inte fått er telefon än får den inom en snar framtid. totaltgalen.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, du kan använda ett Halebop simkort i en Teliamobil och vice versa. Telia äger Halebop, och båda ingår i samma nät (Sweden 3G). Deras simkort går att användas i varandras operatörslås i mobiltelefonerna.

 

 

Hej!

 

Gällande iPhone så kan det fungera med Halebopkort i en Telialåst och vice versa.

Dock är det så att vi EJ kan garantera detta samt att i alla andra telefoner så funkar det INTE att ha Halebopkort i en Telialåst telefon.

 

MVH Jenny, Halebop!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jenny säljer ni Iphone 4a med kontantkort? eller säljer ni dom utan abonnemang? och om inte varför gör ni inte de när alla andra gör det? // mvh KLAIN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har någon fått sina skickade än? (den här veckan)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jenny säljer ni Iphone 4a med kontantkort? eller säljer ni dom utan abonnemang? och om inte varför gör ni inte de när alla andra gör det? // mvh KLAIN

 

 

 

För att det blir billigare med abonnemang...subvention.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att det blir billigare med abonnemang...subvention.

 

Det är väl iofs inte upp till någon annan än köparen om de vill betala mer och slippa abbonemang?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det lär nog dröja tills på fredag innan nästa leverans skickas ut, brukar vara så iaf...

 

I så fall misslyckas de med den prel leveranstiden på 2-4 veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ni inte give it a rest snart? Om de fått obegränsat med telefoner från Apple hade nog leveranstiden varit 2-3 dagar..

 

för den delen:

preliminär

 

1. ej är slutligt avgjord, i synnerhet om tidpunkter

 

Datumet är ännu endast preliminärt.

Källa- Wiktionary

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I så fall misslyckas de med den prel leveranstiden på 2-4 veckor.

 

 

Dom har skrivit 4-6v väntetid =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...