Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som köpt iPhone från Halebop.


Hampos

Rekommendera Poster

Någon mer som fortfarande inte fått sitt simkort aktiverat? Har beställt nytt nummer et c

 

Jag har inte fått mitt aktiverat. Jag vill ha mitt gamla nummer, så de skulle flytta det från tre. När det hade gått ett dygn så frågade jag dem om allt gick bra. De sa då att de ska flytta det om en vecka!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 601
  • Created
  • Senaste svar

Jag beställde 18 augusti, blev registrerad 19:e. Ordernr 3740**. Väntat nästan tre veckor, så förhoppningsvis är det inte mer än lika mycket kvar. Men det är ju preliminär leveranstid. Får väl se när den kommer.

EDIT: 16GB det gäller. Ändrade textstorlek i inlägget

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är min status ändrad från registrerad till levererad :) en 32 gb som beställdes 5/8 och har ordernummer 3682xx. Antingen har de fått in en leverans eller så är för att jag mailade halebop igår för att säga att de var tvugna att flytta fram porteringen lite till. Sedan frågade jag i slutet varför det inte kommit någon telefon efter 5 veckor när den prel leveranstiden var 2-4 veckor.

 

Nu har jag bara ett problem, att få ut telefonen när den kommer...min pappa är i London i en vecka och det var han som beställde den eftersom han ska ha abonemanget i min nuvarande telefon. Tror ni jag kan gå dit med mitt pass (legget tappade jag i helgen) och skriva under hans avtal?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är min status ändrad från registrerad till levererad :) en 32 gb som beställdes 5/8 och har ordernummer 3682xx. Antingen har de fått in en leverans eller så är för att jag mailade halebop igår för att säga att de var tvugna att flytta fram porteringen lite till. Sedan frågade jag i slutet varför det inte kommit någon telefon efter 5 veckor när den prel leveranstiden var 2-4 veckor.

 

Nu har jag bara ett problem, att få ut telefonen när den kommer...min pappa är i London i en vecka och det var han som beställde den eftersom han ska ha abonemanget i min nuvarande telefon. Tror ni jag kan gå dit med mitt pass (legget tappade jag i helgen) och skriva under hans avtal?

 

Skulle svara nej på det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ordernummer: 3702XX Orderdatum: 2010-08-10 Orderstatus: Levererad

Typ: Svart 32 gb

 

Detta var verkligen inte väntat.. Sjukt glad!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ordernummer: 369XXXOrderdatum: 2010-08-08 Orderstatus: Levererad

Iphone 4, 32 GB

 

Ja!! Äntligen så är den på gång! :) Fan va man har längtat och väntat! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer den imorgon om den har skickats idag? Hur har det funkat för er andra tidigare?

 

 

Ja

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått SMS från Halebop att min 32:a är påväg och Orderstatus är ändrat till Levererad! Härligt! Men jag tror inte man hinner få telefonen innan helgen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ordernummer: 3718**

Orderdatum: 2010-08-14

Orderstatus: Levererad

 

 

Jag började skrika av glädje! Men kan väl förmodligen hämta ut den på måndag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde 23e min står fortfarande på registrerad ='(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ordernummer: 3718**

Orderdatum: 2010-08-14

Orderstatus: Levererad

 

 

Jag började skrika av glädje! Men kan väl förmodligen hämta ut den på måndag :)

 

16 eller 32gb?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde du en 16GB eller 32GB?

Ordernummer: 3718**

Orderdatum: 2010-08-14

Orderstatus: Levererad

 

 

Jag började skrika av glädje! Men kan väl förmodligen hämta ut den på måndag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad i helvete. Beställde 10 Augusti och har fortfarande inte fått min status till "levererad".

 

en 16 eller 32? Låter som att du beställde en 32. Den här leveransen sträcker sig bara till den 8/8 tror jag för dem som beställde 32an

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kan man inte spåra paketet via Postens hemsida? Länken som medföljde mailet fungerar inte...

 

Samma här. Kan det vara Posten som inte har registrerat försändelsen än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

linuskarlsson

en 16 eller 32? Låter som att du beställde en 32. Den här leveransen sträcker sig bara till den 8/8 tror jag för dem som beställde 32an

 

Nej beställde en 16 GB :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ordernummer: 369xxx

 

Hej på er!, jag beställde en 16GB den 9 Augusti och mitt status är också bara registrerat än så länge.

Hoppas innerligt att det kommer en leverans imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ordernummer: 3718**

Orderdatum: 2010-08-14

Orderstatus: Levererad

 

 

Jag började skrika av glädje! Men kan väl förmodligen hämta ut den på måndag :)

 

Beställde du en 16gb eller 32gb?:) Beställde du en 16gb ska ja ringa å skrika lite på halebop eftersom jag är 1000 nummer före dig:(

 

Ursäkta min post, jag är brutalt dålig på läsa :/ Såg just nu att du hade beställt en 32gb:) Betyder det att 32an har gått om 16 i kön?:o Såg aldrig det komma :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som att de fick in fler 32 än 16 för en gångs skull. Och det är inte mer än rättvist tycker jag eftersom de som väntat på 32 GB har fått vänta längre än de som väntat på 16. Dessutom får de in 16 GB oftare än 32 GB, så det löser sig nog snart iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ordernummer: 372XXX Orderdatum: 2010-08-17 Orderstatus: Registrerad

 

någon som har liknande ? kommer nog ta ett tag tills man får den :S

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Logitech- jag har Ordernummer: 375XXX Orderdatum: 2010-08-23 Orderstatus: Registrerad ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...