Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bildvisartråden


Gäst iMatte
 Share

Rekommendera Poster

Gillade "hållplats skolbuss" med Donnie Darko-kaninen i! Underbar bild. Lite mörk kanske. Ett tips, om du kan ta om den, är att ta bilden med stativ och två exponeringar. En för hållplatsen och en för kaninen, så kommer kaninen fram lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahhh! Mina gamla hemtrakter, med utsikt ner mot Tantogatan och gamla sockerbruket. :yeahbaby:

 

 

Jasså, ja visst är det härliga trakter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känsliga tittare varnas...

 

post-16148-1187514923.jpg

 

Jag och min hund sent igår kväll

 

 

Vilken tur att du fick den, så att den inte tog dig menar jag. För du dödade den väll knappast för nöjes skull, eller?

Redigerad av woodztream
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker ni? :borstatanderna:

 

en enkel amatörfotograf, som jag är!!! :totaltgalen:

 

 

Jag tycker MYCKET bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å här har vi en till! Efter mycket möda så blev den bra.....ett antal hundra bilder brändes av kan jag lova! :P

 

1307797430_6fa8d8985a_o.jpg

 

 

Det där var mycket skickligt fotat! Grattis, du är den näst bästa fotograf jag sett!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där var mycket skickligt fotat! Grattis, du är den näst bästa fotograf jag sett!

 

 

Ojdå, tackar. Hoppas du sett många :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Framförallt den första med "pinnarna var ju enormt cool! Tappade hakan när jag såg den!

Kissen var också söt!

 

Första på nimis? Den tycker jag var ganska dålig men tack i alla fall! :D

 

post-17354-1188852976.jpg

Sussie skriver snabbt på datorn!

 

Kul idé! (viste ni at man kan sktiva é med alt+e?)

 

och lite till:

 

Jösses, blir mycket bilder här, hoppas det blir rätt kommentarer till rätt bild nu...

5e bilden har mysiga färger :yeahbaby:

10:an var intressant.

Och 8:an tänker jag inte kommentera :borstatanderna:

 

och lite till:

5:an har också här mycket trevliga färger, synd att svampen är överexponerad.

 

Första bilden i nästa inlägg var lite :shifty::propellerbaver::P

 

Hon skulle ju haft ett iPodhjul på sig istället :borstatanderna:

Å här har vi en till! Efter mycket möda så blev den bra.....ett antal hundra bilder brändes av kan jag lova! :P

 

1307797430_6fa8d8985a_o.jpg

Vacker, men lite dyster för min smak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken tur att du fick den, så att den inte tog dig menar jag. För du dödade den väll knappast för nöjes skull, eller?

Jag skulle aldrig döda ett djur för nöjes skull, inte ens en liten myra

 

 

 

 

;)

 

Jorå, det var för nöjes skull, men saken är ju den att mitt skäl att döda den var det, men den(eller någon annan) hade ändå dött då rådjursstammen måste hållas nere med mera, så min pappa eller någon i jaktlaget hade ändå skjutit ett rådjur och kommer också att göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

QUOTE(woodztream @ 17:56, 2007-09-04)

Vilken tur att du fick den, så att den inte tog dig menar jag. För du dödade den väll knappast för nöjes skull, eller?

 

Jag skulle aldrig döda ett djur för nöjes skull, inte ens en liten myra

 

 

Jorå, det var för nöjes skull, men saken är ju den att mitt skäl att döda den var det, men den(eller någon annan) hade ändå dött då rådjursstammen måste hållas nere med mera, så min pappa eller någon i jaktlaget hade ändå skjutit ett rådjur och kommer också att göra det.

 

 

 

 

Ah ok, på så sätt. Då kanske man ska ta en vända förbi Irak och döda någon. Det är ju ändå rätt stor chans att personen kommer dö med tanke på läget där.

Redigerad av woodztream
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

QUOTE(woodztream @ 17:56, 2007-09-04)

Vilken tur att du fick den, så att den inte tog dig menar jag. För du dödade den väll knappast för nöjes skull, eller?

 

Jag skulle aldrig döda ett djur för nöjes skull, inte ens en liten myra

Jorå, det var för nöjes skull, men saken är ju den att mitt skäl att döda den var det, men den(eller någon annan) hade ändå dött då rådjursstammen måste hållas nere med mera, så min pappa eller någon i jaktlaget hade ändå skjutit ett rådjur och kommer också att göra det.

Ah ok, på så sätt. Då kanske man ska ta en vända förbi Irak och döda någon. Det är ju ändå rätt stor chans att personen kommer dö med tanke på läget där.

Är vi inte lite från ämnet i tråden nu? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

QUOTE(woodztream @ 17:56, 2007-09-04)

Vilken tur att du fick den, så att den inte tog dig menar jag. För du dödade den väll knappast för nöjes skull, eller?

 

Jag skulle aldrig döda ett djur för nöjes skull, inte ens en liten myra

Jorå, det var för nöjes skull, men saken är ju den att mitt skäl att döda den var det, men den(eller någon annan) hade ändå dött då rådjursstammen måste hållas nere med mera, så min pappa eller någon i jaktlaget hade ändå skjutit ett rådjur och kommer också att göra det.

Ah ok, på så sätt. Då kanske man ska ta en vända förbi Irak och döda någon. Det är ju ändå rätt stor chans att personen kommer dö med tanke på läget där.

Skillnaden är att "irakierstammen" inte behöver hållas nere.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kompis tog ett schysst kort på Dimmu Borgirs gitarrist på Sweden Rock Festival i somras. Fick korten av honom häromdan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å här har vi en till! Efter mycket möda så blev den bra.....ett antal hundra bilder brändes av kan jag lova! :P

 

1307797430_6fa8d8985a_o.jpg

 

 

Riktigt riktigt bra bild... en av dom bästa jag sett... Då har jag ändå en hel del polare som är proffsfotografer, och min fru är fotomodell, så jag har sett en del bra bilder.

 

Super!!!

 

 

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-17354-1189021777.jpg

Inte bästa bildkvalitén, men jag tycker den blev rätt snygg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-17354-1189021777.jpg

Inte bästa bildkvalitén, men jag tycker den blev rätt snygg!

Var det meningen att fokus skulle ligga på bladet bakom blomman?

 

Annars är det en drömsk och spännande bild :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det var det inte... men makroläget på mobilkameran är inte det bästa om man säger så... och ingen manuell fokus heller... :totaltgalen:

 

Tackar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...