Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Snow Leopard


B843186

Rekommendera Poster

spelar ingen roll, sånt trams håller inte apple på med, på alla OS-skivor finns alla språk och alla versioner, alltså köper chineserna exakt samma version av skivan som vi gör här hemma i lilla sverige

 

tack! jag antar att lite pc skräck sitter kvar i kroppen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 380
  • Created
  • Senaste svar
Vad skall man göra tills dess.

 

Sitta hemma och rulla tummarna :whistling: ...B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har någon fått den ännu?

 

Posten har inte kommit än :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk på den gamla goda tiden då kom posten baske mig före 9 på morgonen. Nu brukar den dyka upp runt 13.

 

Så tänk så länge man får vänta på att bli besviken nu för tiden ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas posten inte kommit än :) Postfacket är iaf tomt...

Men varför har Apple börjat skicka med posten nu? Jag säger inte att det är dåligt, men jag var med i Leopards UTD-program, och då kom minsann skivan med bud. Och jag var givetvis inte hemma, så jag fick cykla långt ut på vischan till DHL's kontor :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Installerat och klart. Vissa saker, Mail och Safari och fönsterhantering överhuvudtaget verkar vara oerhört snabbare.

Inga problem än så länge!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Installerat och klart. Vissa saker, Mail och Safari och fönsterhantering överhuvudtaget verkar vara oerhört snabbare.

Inga problem än så länge!

 

Köpt i butik eller fått på posten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Posten har vart här några gånger och åkt runt men jag har ändå inte fått någon post så hoppas det kommer :D

man är som ett barn på julafton :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att Apple sätter en fredag som premiärdag, man bli ju tvungen att vänta hela helgen på posten.

Jag beställde på måndagen stod skickat den 25 på ena sidan men spåra leverans säger skickat 27.

Hade det inte varit helg hade man ju säkert fått den på i morgon eller i övermorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpt i butik eller fått på posten?

 

 

Kom en snubbe i brunt, UPS kanske, med en elektronisk apparat för min underskrift. Kom till min hemadress i morse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Posten posten kom det inte med i alla fall, tidiga idag?!?!?!?

 

Har inte haft möjlighet att spåra leveransen då det står att den skickas med post och inte som paket. Därav tror jag inte UPS levererar till mig i alla fall.

 

Posten 2 kommer ju också ibland, kanske med dem??? Eller inte alls, fan att jag aldrig lär mig och köper i butik istället. Bor för för bövelen i Göteborg och där finns ju en stoooooor affär för just detta ändamål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

03 sep 2009 (kan komma att ändras)

 

samma här

 

Det är bara nog för att de skickas ut från walles, UK sedan till sverige ?

 

 

eftersom det står Ambadersad i UK. det stog så på leopard när den kom ;)

 

 

 

hmm alla verkar få den 3de

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom en snubbe i brunt, UPS kanske, med en elektronisk apparat för min underskrift. Kom till min hemadress i morse.

 

Konstigt. Är det en up-to-date skiva eller den vanliga för 319?

Trodde de skickades med posten nu... Nu är posten nere vid postfacken dock, återkommer om jag fick nån skiva...

 

Edit: Inte ens en räkning :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kom posten men ingen snow leopard :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min girlfriend köpte precis en MBP på Elgiganten, enda återförsäljaren inom 10 mils radie. Nu e det ju så att det var ju det dummaste hon kunde göra om man räknar support, fastän kanske Apple inte svarar på ngt direktnummer. Men igår hade de inte en suck om vad det handlade om. De sa, tisdag, kanske nästa tisdag igen. Borde de inte som Appleåterförsäljare ha det på premiärdagen också?

 

Men som ngn skrev här, att det e ju massa användare som kommer bli besvikna när inte alla appar fungerar som de ska. Men det ska bli spännande med hastigheten såklart, också mellan 32 och 64 bitars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då antar jag att det bara är att vänta då.

 

Är lite ironiskt att de som förbeställde får sina grejer senare än de som bara går in i valfri butik på releasedagen och köper skiten. Nu får jag ju dock en up-to-date-skiva, så har inte så mycket val...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget här heller, får väl hoppas på en andra posten som brukar komma lite senare.

 

Men som är sagt tidigare, tråkigt att förhandsbokning ska ge senare leverans än att gå och köpa i butik.

 

Har en applestore nere i centrum och ångrar nu lite att jag förhandsbokade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bestämt mig för att INTE installera Snöleoparden på min Mac Mini.

Eye-TV slutar fungera, har version 3.03 och då får det vara.

Mac Mini Intel fungerar ypperligt utan SnöLeoparden.

 

Får bli MacBook som får ta del av uppdateringen.

 

http://www.macfixit.com/article.php?story=20090827170949945

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...