Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Snow Leopard


B843186

Rekommendera Poster

Det står 23 på en plats, sen står det 27:e på en annan, så jag tror mer på att den skickades den 27 (idag).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 380
  • Created
  • Senaste svar

har ni fått tillbaka pengarna på era konton för när jag beställde så reserverade dom 99 kr på mitt personkonto men när produkten blev ändrad från -SWE till -ZML så fick jag tillbaka pengarna på mitt konto, någon som också fått det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk vad besvikna många ska bli som bums sätter i skivan och uppgraderar, och finner att många program inte fungerar som de ska.

 

Har också köpt skivan, men för den skull är det inte tvunget att uppgradera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står 23 på en plats, sen står det 27:e på en annan, så jag tror mer på att den skickades den 27 (idag).

 

Står att den skickades 23:e, men anlände till Sverige den 27:e

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick också leveransmeddelande från Apple tidigare idag.

 

"Skickades den : Aug 26, 2009"

 

Beräknad leverans är helt tom.

 

Får se om jag åker in till den lokala nasaren i stan istället :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så klart! vi är ju apple användare!

Frågan är om Posten oxå är det...? Annars kanske de hyser agg emot oss :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk vad besvikna många ska bli som bums sätter i skivan och uppgraderar, och finner att många program inte fungerar som de ska.

 

Har också köpt skivan, men för den skull är det inte tvunget att uppgradera.

 

 

jag ska också köpa snöleoparden i morgon. sedan ska jag sätta mig och vänta in alla desperata uppgraderares inlägg på olika forum. sedan ska jag bestämma när jag själv ska uppgradera...

 

hepp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde Snow Leopard redan i juli via apple store. (Uppgraderingskampanjen för 99 kr)

 

När jag sedan kollade statusen på den så står det att jag har beställt MAC OS X10.6 SNOWLEOPARD UTD FULLFIL-ZML.

När jag loggade in nästa gång hade den ordern avbrutits och ersatts av MAC OS X10.6 SNOWLEOPARD UTD FULLFIL-SWE. Bra tänkte jag, jag får den svenska varianten. Nu när ordern har gått iväg och jag följer statusen på den är det återigen -ZML-varianten jag får följa... Vilken har de skickat egentligen? Spelar det någon roll?

 

BTW så står det att den skickades 23:e och att den nådde Sverige 27:e... Kan det vara så bra att den dyker upp imorgon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På min sida står det:

Skickades den: Aug 23, 2009

Skickat till: HUDDINGE, SE 27 aug 2009

Beräknat leveransdatum: 03 sep 2009 (kan komma att ändras)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beställd natten mellan måndag/tisdag! =) Beräknad avsändning: By August 28th
Beställde i tisdags och det står samma sak för mig. Har möjligvis fått slut på skivor eller lugnat sig med att skicka ut dem?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-23342-1251359411_thumb.jpg

Vad är det för budfirma ni har? hos mig står det KONINKLIJKE TPG POST BV

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-23342-1251359411_thumb.jpg

Vad är det för budfirma ni har? hos mig står det KONINKLIJKE TPG POST BV

 

alla up to dates skickas med vanlig post. Vet ej om de andra riktiga också skickas så... Min skickades iaf med post den 23aug :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alla up to dates skickas med vanlig post. Vet ej om de andra riktiga också skickas så... Min skickades iaf med post den 23aug :)

 

Jaha, vet du vart dem skickas ifrån? är det Nederländerna. För det bör ju inte ta mer än 5 dagar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, vet du vart dem skickas ifrån? är det Nederländerna. För det bör ju inte ta mer än 5 dagar

 

antagligen från NL så har vi tur landar de i brevlådan redan idag, anats kommer de väl imorgon. Vet att när Leo släpptes så fick många sin skiva dagen innan releasen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

antagligen från NL så har vi tur landar de i brevlådan redan idag, anats kommer de väl imorgon. Vet att när Leo släpptes så fick många sin skiva dagen innan releasen :)

 

Låter bra, fick min Leopard skiva samma dag som releasen trotts att jag beställde den en dag innan. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Googlade på namnet.

 

Kom till TNT´´s post sändning.

 

http://www.tntpost.nl/voorthuis/

 

Jo men du lyckas väl inte hitta ditt paket om du försöker med det spårningsnummer som du fått från apple?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpa det för 99kr men e det bara på applestore? Ska nämligen till malmö på fre och kan man köpa det där i någon affär? Eller man måste ha något som visar att man köpt den inom den senaste tiden? Någon som vet? pallar inte vänta på den från applestore vill ha den direkt =)

 

Off topic men påverkas Apple care för du installerar det nya det e väll inga problem med det? Tänkte lite på att man måste registrera den eller så?

Någon som vet om office paketet fungerar i det nya?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte avbeställa och boka på macforum istället men icke. Inte skickat enligt statusen men heller inte avbeställningsbart. :(

post-41890-1251367799_thumb.png

post-41890-1251367804_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte avbeställa och boka på macforum istället men icke. Inte skickat enligt statusen men heller inte avbeställningsbart. :(

 

Det stod samma på mig tills för en timme sen. Nu har det plötsligt ändrats till "Skickades den 25 aug".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...