Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Snow Leopard


B843186

Rekommendera Poster

Fick äntligen ett brev med Snökissen i för två dagar sen.

Dock var det hela lite märkligt.

Brevet var adresserad till nån annan på ena sidan och på andra sidan fanns en plastficka med packsedeln och min adress. Väldigt konstig.

 

Har nog åkt runt lite på posten. Därav troligen den långa leveranstiden. :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • Svars 380
  • Created
  • Senaste svar

Hej, köpte en mac efter SL kom men fick med L, enligt säljaren ska man få SL via applestore. Men jag hittar inte riktigt, bara att man kan få köpa det för 99:- om man köpt en nyligen. Är det någon som hittar bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte du får det? är de så? Min bror köpte en i butik i går och då sa dom att SL får du för 99:-!

 

Vill man vara säker på att få SL så är det nog beställa från apple som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick äntligen ett brev med Snökissen i för två dagar sen.

Dock var det hela lite märkligt.

Brevet var adresserad till nån annan på ena sidan och på andra sidan fanns en plastficka med packsedeln och min adress. Väldigt konstig.

 

Har nog åkt runt lite på posten. Därav troligen den långa leveranstiden. :chockadskeptisk:

bara det inte är min så har väntat i 2 veckor nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hetfield

 

Det kostar 99kr att uppgraderar vilket är ingenting om du frågar mig.

Själv har man beställt en eftersom det inte ingick i min MBP fast frågan är om man ska installera? Leopard flyter helt underbart och är det ens lönsamt att byta till SL?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte du får det? är de så? Min bror köpte en i butik i går och då sa dom att SL får du för 99:-!

 

Vill man vara säker på att få SL så är det nog beställa från apple som gäller.

Ja det var vad killen sa iaf. Jag fick en kod med, men den kanske man använder för att få köpa för 99:- ?

 

 

hetfield

 

Det kostar 99kr att uppgraderar vilket är ingenting om du frågar mig.

Själv har man beställt en eftersom det inte ingick i min MBP fast frågan är om man ska installera? Leopard flyter helt underbart och är det ens lönsamt att byta till SL?

Visar det sig att det inte ingår så kommer jag köper jag det, inget snack. Men kan jag få det gratis så tar jag ju gärna det.

 

Jag ska kolla på flashback om nån vet där.

 

Tack för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...