Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mitt Macworld expo


mythrider

Rekommendera Poster

  • Svars 101
  • Created
  • Senaste svar

det jag vill som ska presenteras på macworld är:

1:blueray brännare som alternativ till mac pro.

2: solid stat hårddisk tillval till de bärbara.

3: En iphone mini

4: en förbättrad iTv eller vad den lilla burken hete ^_^

5: bättre grafikkort i datorerna, så att fler gamers kollar in mac lite mer(hyfsat till mac pro iallafall).

 

 

tror det var det som jag vill se på macworld expos.............

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag vill se är:

 

1: Noobbok

2: Ny macbook pro

3: En Tv skärm (iScreen)

4: Att Iphone kommer till Sverige

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför köpa en ny dator någon sin då? Plug'and'play cpuer :P

Ja det finns ju redan nu, har en ny processor i min Mac :P

Det är inte bara processorn som gör att datorn åldras :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad coolt ändå om usbprocessorer fanns... Tänk er ha en mac pro med 8core 3.2 ghz och sen typ ha tre externa quadcore processorer xD

 

Berätta, hur coolt skulle det vara ? Vad gör du med datorn som kräver denna kraft ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berätta, hur coolt skulle det vara ? Vad gör du med datorn som kräver denna kraft ?

 

Poängen är väl inte kraften utan att man kan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Poängen är väl inte kraften utan att man kan

 

Ah ungefär som motivet till brottet i den rätt dåliga filmen 8mm.

 

 

Tom Welles: Why would Christian want this? Why would he want a film of a... a little girl being butchered?

 

Daniel Longdale: Because he *could*!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad vill jag att det ska komma på Macworld expo?

Egentligen tre saker...

 

Först och främst en 3G iPhone, så att jag kan skaffa en. 3G iPhone skulle komma, Europa skulle komma - varför inte båda nu?

 

Sen vill jag se en Macbook Mini, en MBM :ThumbsUp:

Gärna i stil med detta: http://images.macrumors.com/article/2008/0...acbook_nano.jpg

Fetast vore klart en vändbar tablet/notepad med multitouch, med OLED knappar och i litet format...

 

Sen vill jag se en ny Mac Mini samt hyrfilmer för sverige från iTunes store.

Nått som vore gött att ha som HTPC...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah ungefär som motivet till brottet i den rätt dåliga filmen 8mm.

 

Haha

Kan du se någon annan anledning till varför man överhuvudtaget skulle vilja göra det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berätta, hur coolt skulle det vara ? Vad gör du med datorn som kräver denna kraft ?

Jo jag kunde ju tillexempel ha flera olika 3d modelerings och animerings program samtidigt, och sen ha typ 125 olika internet tabar i varje safari sida, och man kan ju typ ha 123123 sidor eller nåt lol.

Men jo jag skulle bara använda kraften till 3D program

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och min 3D modelering skulle bli mycket bättre av det, för hela programmen skulle köras bättre och man skulle kunn arbeta med flera typ eeh miljarder(Med 1.5GB grafikkortet) polyoner/nurbs samtidigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas på att det sker någon uppdatering till iMac så jag kan beställa en i slutet av januari :D

 

Hoppas, hoppas! :) här blir det en 24" oavsett, men väntar tills efteråt för att se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill se Blueray till Mac pro:n, Ny firmvare till ipodtouch så man kan lyssna på tex P3 på den. Plus att jag även vill se att man kan ladda ner podcasts i itunes store på touchen.

 

 

 

Blir det så är jag nöjd, allt annat är bonus.

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill inte se något nytt alls ;)

Måste spara till en bil och inte till en ny dator :)

Oj är du med i bilbranschen ???? Pappa har precis gjorts sig billös så nu åker alla i min släkt kommunalt ^_^

 

Men skojiga prylar från Apple är alltid skojigt.... då kommer det ju fler switschers :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berätta, hur coolt skulle det vara ? Vad gör du med datorn som kräver denna kraft ?

 

Vil du ha en Ferrari Enzo eller möjligtvis en Bugatti veyron? Du har ingen möjlighet att utnyttja 400mkh på våra vägar. Å jag tror inte ens du har "skills" för att kunna köra dom värdigt. Men visst fan vill du ha en. /man kan jämnföra allt med bilar ;D)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill se en uppdatering på iMac och MacBook ( även ny design ) och MacBook Pro till den nya 45 nanometersteknik med 6 MB L2-cache istället för dagens 65 och 4 Mb L2-cache. Sedan vill jag se bättre grafik i iMac och MacBook och MacBook Pro samt sänkt pris. Bättre skärmar skadar inte att se dagen ljus heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja höra Steve Jobs säga nu har vi som extra smörgåspålägg fixat mailbuggen i Leopard. Ikväll kommer fixen och uppdateringen.

För vad hjälper ny hårdvara om mjukvaran inte håller måttet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...