Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone mjukvaruupplåsning för alla sim


swither

Rekommendera Poster

Angående svenskt tangentbord -- självklart har buck.se gjort en stor tjänst, men om man bläddrar i iPod Touch User's Guide så står det:

 

iPod touch provides keyboards in 14 different languages, and supports the following

keyboard formats:

 

- QWERTY

- QWERTZ

- AZERTY

- QZERTY

- Japanese IME

 

You can change the language for your keyboard on iPod touch, or make two or more

keyboards available.

 

- Choose General > Keyboards > International Keyboards and turn on the keyboards

you want.

 

If more than one keyboard is turned on, tap to switch keyboards when you're typing.

When you tap the symbol, the name of the newly active keyboard appears briefly.

 

http://manuals.info.apple.com/en/iPod_touc...tures_Guide.pdf

 

Om inte vi får det nya tangentbordet i nästa mjukvaran, tror jag att man kunde flytta filerna från en Touch till en vanlig iPhone...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 202
  • Created
  • Senaste svar

känns dock som att buck-versionen är enklare trots allt om man tittar på macfebers genomgång/test.

 

lyckades hitta leveransrapport.. å hur man skriver .. :D

så nu får ja leveransrapport när ja skickar oxo .. massa praktiskt, nu ska ja testa gprs..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känns dock som att buck-versionen är enklare trots allt om man tittar på macfebers genomgång/test.

 

lyckades hitta leveransrapport.. å hur man skriver .. :D

så nu får ja leveransrapport när ja skickar oxo .. massa praktiskt, nu ska ja testa gprs..

 

å de funka ju inte förståss ...

 

skulle vilja ha lite feedback från telenor och telia-användare ... funkar de som de e skrivet på sidan .. eller äre fel ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis, tänkte inte någonting kunde vara mer långsam än EDGE i USA, men så är GPRS på Comviq även långsamare... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade problem med det först, men efter att jag körde mjukvaran en gång till så har jag inte haft några problem med det. Testa det, ifall du inte redan har gjort det.

 

Sedan så rekomenderar jag alla att installera programmet DeEDGE, så att det inte dras en massa pengar i onödan i form av EDGE/gprs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ah nu e det fixat körde den nya uplåsningen så nu funkar det att stänga av telefonen och har fått igång youtube hehe och åäö. så nu har jag nästan allt fungerade :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som kör Comviq/tele2 abonemang som fått allt att fungera??

och som kan tala om vad d e man ska göra o vilken guide man ska köra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du väl låst upp din iPhone™ så kan du ju kolla på min hemsida ..

 

iphone.kn3pp.se

slängt upp lite guider ... min funkar prima :D (med comviq)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, har du Gmail måste du ställe in i settings att du ska få ta emot via POP.

 

Så alltså, in i gmail settings och sen POP inställningarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tele2/comviq funkar alldeles utmärkt. guider hittar du på nån av hemsidorna som nämnts ovan!

taptap revolution är förövrigt världens coolaste spel. som guitar hero fast för iphone och låtarna laddas från ditt library!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

trodde man fått ordning på allt nu men icke sa nicke!

kan inte mottaga sms och kan endast mottaga samtal från personer men när ja själv ringer så går det fram signaler till mottagaren men så fort mottagaren lufter på luren så hör man inte ett smack!! Någon som har några smarta ideer??? Kör Comviq abbonemang.

Mvh

Andreas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken guide är det som gäller i dags läget? Den bästa och mest stabila mjukvaru upplåsningen?

 

Ska man köra en Mac eller PC upplåsning? Jag sitter på Mac!

 

Hoppas att någon kan tipsa i djunglen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var kan man ladda ner Itunes 7.4.1 som det står att man skall använda i vissa guider? Eller funkar det lika bra att använda 7.4.2 som jag tyvärr har uppgraderat till, vill ju göra precis som det står i guiderna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det någon som har kontakt i usa eller dylikt som kan köpa en iphone och skicka över mot smärre kostnad så får ni gärna PMa...bestämt mig för iphone men ogillar ebay

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sådär ja... sitter just nu och tittar på min iphone som kom igår. Lyckades aktivera den igår och sitter nu och väntar på att unlock processen skall avslutas... tar tydligen 10-20 min att köra det programmet.

 

använt mig av guiden: http://www.modmyiphone.com, gått hur smidigt som helst.

 

har varot och inhandlat ett telenor kontantkort för att testa... men får se vilket abonemang som blir aktuellt efter det.

 

har ni frågor är det bara att höra av sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...