Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone mjukvaruupplåsning för alla sim


swither

Rekommendera Poster

Fick detta mail i morse! Räknar med att vara "unlocked" under dagen.

 

Hi guys,

 

IT WORKS. We got the software first and we had the first customer Paul Taylor from the UK. He is the first worldwide software unlock customer.

 

Username / Password - READ FULL EMAIL.

 

We have the software. We are servicing our first 1500 customers now. You will be receiving your Download and you can set your iPhone free. We tested a small group this morning and all works well. TIP. Disable Sim Pin an the unlock will work.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 202
  • Created
  • Senaste svar

ta bort mig från listan, kunde inte vänta längre... har beställt en upplåsning från Iphone Worldwide unlock. Skall enligt uppgift få den i veckan... lovar att rapportera hur det gått ( om inte någon annan hinner före..)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok,

 

Jag har min 8 gigs Iphone (Hurra) , har beställt en upplåsningskod från Iphone Worldwideunlock. Men... när jag läser deras "how to" så utgår de ifrån att jag redan låst upp min Iphone så att jag kan nyttja Wifi etc. Om man, som jag, inte gjort det. Hur gör man då, dvs vilket program skall jag nyttja/ var kan jag hitta en steg för steg instruktion om hur det går till?? Har redan uppdaterat till Itunes 7.4... ett misstag eller spelar det ingen roll?

 

Anybody?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känns som att alla skippar denna lösning ???

hmm ...

 

om nån nu ska beställa därifrån och bor i stockholm... lust å hjälpa mig då ja inte har

visa eller paypal ??

pengarna har ja dock .. hehe.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta bort mig från listan, eftersom att det pratas om att ett hack för IPSF kommer under dagen, så att man slipper betala onödiga pengar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag är väldigt sugen på att pröva denna metod, men jag har en fråga.

Jag trodde jag låst upp Iphonen, vilket jag tror jag gjort med alla dessa varianter av Uplåsningar som finns. Men det står fortfarande på den "Insert an unlocked and valid SIM to activate Iphone."

 

Vad gör jag för fel, för jag måste komma åt progrmavaran för att kunna installera applikationen, eller hur?

 

Eller har jag gjort något annat fel?

 

/Plotan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag är väldigt sugen på att pröva denna metod, men jag har en fråga.

Jag trodde jag låst upp Iphonen, vilket jag tror jag gjort med alla dessa varianter av Uplåsningar som finns. Men det står fortfarande på den "Insert an unlocked and valid SIM to activate Iphone."

 

Vad gör jag för fel, för jag måste komma åt progrmavaran för att kunna installera applikationen, eller hur?

 

Eller har jag gjort något annat fel?

 

/Plotan

 

 

Har samma dilemma!!! ( jag har dock inte ens börjat försöka att låsa upp telefonen ) Har dock beställt en upplåsningekod. .. Hur låser man upp telefonen så att man kan få igång alla grundfunktioner,dvs allt utom själva telefonfunktionen?

 

Levade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte någon av er som köpt upplåsningsprogram berätta hur det har funkat?

 

Vilken återförsäljare har ni köpt av och hur funkar det? Beskriv allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har samma dilemma!!! ( jag har dock inte ens börjat försöka att låsa upp telefonen ) Har dock beställt en upplåsningekod. .. Hur låser man upp telefonen så att man kan få igång alla grundfunktioner,dvs allt utom själva telefonfunktionen?

 

Levade

 

 

plocka ut sim?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det räcker inte med att ta ut sim-kortet.

Du låser upp den genom Iactivator. Du kan ladda ner program för att låsa upp den på modmyiphone.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det räcker inte med att ta ut sim-kortet.

Du låser upp den genom Iactivator. Du kan ladda ner program för att låsa upp den på modmyiphone.com

 

Tack :-)

 

Går in och kollar där!

 

Levade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inne och kolla på modmyiphone.com, man måste ha Itunes 7,3.. jag har redan uppgraderat till Itunes 7.4 :-( gjorde detta innan jag fick Iphonen i min hand.

 

Är det någon annan som har en idé hur jag kan öppna Iphonen?

 

Levade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver man ha telefonen i handen för att få tillgång till upplåsningsmjukvaran? Dvs, krävs det ett serienummer eller dylikt från telefonen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kört alla steg men vid det sista steget får jag att jag ej är "authentificated"!

Jobbar på det!

Verkar som dom ej har lagt in mina data i servern ännu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag kör iNdependence ... (har iof 7.4 inte 7.4.1 ..)

jailbreake

activate

install ssh

done !!!

 

 

VAr hittar jag independence? de andra programmen har jag hittat...

 

Levade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har simfree.app programet men fattar inte hur jag ska få över det till iphonen alla guider e till osx, jag sitter på en pc just nu... någon som kan hjälpa mig med att föra över simfree.app till iphonen? har jailbreaket den med ibrickr..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...