Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Dags för MacWorlds Julkalender


Nils Holmlöv
 Share

Rekommendera Poster

Ambitionen var att skicka alla paketen så fort en vinnare utsågs, men så kom skicket av tidningen emellan. Vi börjar skicka ut imorgon.

Åhå ny tidning på gång :) det hade jag helt glömt bort

:D vi väntar med spänning på nästa sändning B)

 

Kalendern är kul även om man inte lyckas dra vinstlott

bra initiativ Nils ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 135
  • Created
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

  • Nils Holmlöv

    20

  • Axelman

    16

  • Pocahontas

    11

  • Coroner

    10

Mest aktiva i detta ämne

Uppladdade bilder

Kalendern är kul även om man inte lyckas dra vinstlott

bra initiativ Nils  ;)

Kan med illa dold stolthet berätta att det är ännu roligare när man fått vinstlott. (w00t) (w00t) (w00t)

 

Tack Nils och alla ni andra smånissar (!) på MW. Kul, kuligare, kuligast!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*hostar* En annan svarar ju fel medvetet så att ni andra ska få chansen att vinna. Är ju inte alls intresserad av något av priserna som delas ut *hostar igen* :angel:

 

Kul att vi har några aktiva som vunnit, känns lite som priserna kommer till rätt personer då! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Kul att vi har några aktiva som vunnit, känns lite som priserna kommer till rätt personer då! :)

Kan tillägga att jag inte tittar på namnet över huvud taget innan jag korar vinnaren.

Motiveringen är helt och hållet det som styr. Så lägg ned krut på den! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med andra ord så kan jag vinna igen om jag tar i så att jag [xxxxx]. (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att vi har några aktiva som vunnit, känns lite som priserna kommer till rätt personer då! :)

Kan tillägga att jag inte tittar på namnet över huvud taget innan jag korar vinnaren.

Motiveringen är helt och hållet det som styr. Så lägg ned krut på den! :D

Då behöver jag nog inte vara med längre :D

Jag är så dålig på att motivera varför jag ska vinna :( , hoppas att jag överlever iallafall

Annars kommer jag väl till denna person :devil: , för någon sån här :angel: blir det nog inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem vann idag nurå? Hallå, har ni redan tagit helg? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stockholm, Uppsala, Mölndal, Göteborg, Lund har vunnit.

Nu får Andreas se till att skogsbygdsjägarna får del av bytet :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv
Vem vann idag nurå? Hallå, har ni redan tagit helg?  :)

Vinnaren utsågs idag klockan 12.00?

 

Angående vilka som vinner så är vi mycket demokratiska - motiveringen och bara motiveringen spelar roll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när julen snart är över har jag tillslut "fattat" upplägget av kalendern :)

 

Vilka fina priser ni fixat, kan inte vara det lättaste att få fram idagens läge (de flesta vill ju inte ge något utan att få något tillbaka).

Minns även sommarkorsordet ni hade här om sistens (fina priser) men kan inte minnas att jag kunde lösa det, men iaf :)

 

Osså är det ju kul med mac relaterade tävlingar, som inte växer som äpplen på kommunalskrivborden.

 

//Tomtefar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem vann idag nurå? Hallå, har ni redan tagit helg?  :)

Vinnaren utsågs idag klockan 12.00?

 

Angående vilka som vinner så är vi mycket demokratiska - motiveringen och bara motiveringen spelar roll.

aha... nu ser jag, tidigare vinnare har ju dock utannonserats på förstasidan, därför jag inte såg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem vann idag nurå? Hallå, har ni redan tagit helg?  :)

Vinnaren utsågs idag klockan 12.00?

 

Angående vilka som vinner så är vi mycket demokratiska - motiveringen och bara motiveringen spelar roll.

aha... nu ser jag, tidigare vinnare har ju dock utannonserats på förstasidan, därför jag inte såg.

Jaha och vart står det nu då?? ser det inte.

 

//Danne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha och vart står det nu då?? ser det inte.

 

//Danne

Gå in på julkalendern – klicka på "visa vinnare"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha och vart står det nu då?? ser det inte.

 

//Danne

Gå in på julkalendern – klicka på "visa vinnare"

Ja titta där!

 

//Tack så mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå, vem vann igår? 12 Dec.... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå, vem vann igår? 12 Dec.... ;)

Svaren och vinnarna presenteras på Måndag

(så var det i alla fall förra veckan)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå, vem vann igår? 12 Dec.... ;)

Svaren och vinnarna presenteras på Måndag

(så var det i alla fall förra veckan)

Det gällde då :lol:

Vinnaren fanns här nu såg jag, en lyckans ost i Örebro.

 

Grattis får man väl säga....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående vilka som vinner så är vi mycket demokratiska - motiveringen och bara motiveringen spelar roll.

Vänta nu lite............."bara motiveringen spelar roll"...... Betyder det att kunskap är värd nada medan svammel premieras...... Det betyder ju att jag har VÄRLDENS CHANS!!!! :blink: (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv

Angående vilka som vinner så är vi mycket demokratiska - motiveringen och bara motiveringen spelar roll.

Vänta nu lite............."bara motiveringen spelar roll"...... Betyder det att kunskap är värd nada medan svammel premieras...... Det betyder ju att jag har VÄRLDENS CHANS!!!! :blink: (w00t) (w00t) (w00t)

Vi tar fram en lista över alla de som svarat rätt den aktuella dagen och tittar på motiveringarna - har man svarat fel ser vi mao aldrig ens motiveringen ... så kunskap har betydelse :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi tar fram en lista över alla de som svarat rätt den aktuella dagen och tittar på motiveringarna - har man svarat fel ser vi mao aldrig ens motiveringen ... så kunskap har betydelse :P

Ni läser väl inte alla motiveringar? Det måste bli väldigt många

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv
Ni läser väl inte alla motiveringar? Det måste bli väldigt många

En av motiveringarna idag är "Julklapp", och den tar ju inte så lång tid att läsa :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av motiveringarna idag är "Julklapp", och den tar ju inte så lång tid att läsa :D

räcker det med att skriva julklapp, så kan jag också vinna :D synd att jag inte vet vem som skulle f en så fin julklapp, vet ingen speciell som har tillräckligt modern mac för att köra panther :lol:

 

men jag har ju vart snäll i år :angel:

 

vet inte om jag är ensam, men jag tycer frågorna har varit lite lättare de senaste dagarna. Har knappt behövt lägga nån tid alls på att söka på google, för att hitta rät svar. Men jag kanske är duktig :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående vilka som vinner så är vi mycket demokratiska - motiveringen och bara motiveringen spelar roll.

OK. Misstänkte väl det men det står ju faktiskt "motiveringen och bara motiveringen spelar roll." Man tror ju att du menar det du skriver... :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...