Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Dags för MacWorlds Julkalender


Nils Holmlöv
 Share

Rekommendera Poster

Nils Holmlöv

I morse till frukost hade min hustru köpt chokladkalendrar till mig och min äldste son. Fantastiskt - julkalendrar är kul.

 

Choklad kan vi ju inte ge bort, däremot har vi snott ihop en julkalender. Ni som undrade varför jag inte uppdaterade nyheterna i förra veckan när Andreas var sjuk - det här är vad jag gjorde istället.

 

Check it out!

 

mw_julkalender_2003.jpg

MacWorlds Julkalender

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 135
  • Created
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

  • Nils Holmlöv

    20

  • Axelman

    16

  • Pocahontas

    11

  • Coroner

    10

Mest aktiva i detta ämne

Uppladdade bilder

Kul med en julkalender men något har väl blivit fel ;)

dyr_panther.jpg

 

Eller så är det väldigt dyra Panther kartonger ni har ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv

Mycket märkligt - vi hade den siffran som en placeholder för ett tag sen, men den är utbytt mot en variabel. Är det fler som märker av samma sak? På våra burkar är det korrekt. Ladda om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket märkligt - vi hade den siffran som en placeholder för ett tag sen, men den är utbytt mot en variabel. Är det fler som märker av samma sak? På våra burkar är det korrekt. Ladda om?

Det var när jag svarat på frågorna som den dök upp innan så stod det 1495:- om jag minns rätt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv

Gåtan är löst - det finns två html-dokument, en för dagens fråga, en för vinnarlistan. Siffrorna i vinnarlistan var hårdkodad. Ändrat.

 

Tack Maccis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv
Äntligen en tävling, när utses vinnarna?

Det blir 24 vinnare, en per dag, och vi kommer att försöka utse vinnarna varje dag. Tävlingstiden är 24 timmar per fråga, utom i dag då (lite sena :blush: ) och vinnaren för den 1 december kommer således att utses under morgondagen.

 

Ni behöver inte fundera på om ni vunnit - ett mail går ut automatiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt glitter och alla ljusstakar och granen har inte fått mig i julstämmning men den här tävlingen sätter mig i julstämmning!!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det med vinstskatten.

Står MacWorld för den, eller får vinnarna betala den själva?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmmm... vad har jag missat nu då... tävlingen ville inte känna igen mig när jag loggar in :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv
Hur är det med vinstskatten.

Står MacWorld för den, eller får vinnarna betala den själva?

Eventuellt vinstskatt betalas av vinnarna, har uppdaterat FAQ:en om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv
Hmmmm... vad har jag missat nu då... tävlingen ville inte känna igen mig när jag loggar in  :blink:

Får du något felmeddelande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första gången fyllde jag i och skickade. Då kom ett felmeddelande upp at jag skulle registrera. Jag registrerade gång två men då var jag okänd... så här blev det:

 

  Tyvärr, vi kunde inte hitta någon medlem med användarnamnet Axelman. Är du säker på att det är riktigt? Försök igen.  

 

Men jag är ju inloggad?!? Och jag finns!!! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provade både från iBooken med OS 9 via Explorer och PM G4 med OS X och Safari OCH KAN INTE VARA MED!!! :( NILS! HJÄÄLP!! Det fungerar inte..... :(

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv

Inloggad är du när inloggningsrutan försvinner. Ser du den är du inte inloggad. Och för tydlighetens skull - det är _INTE_ samma inloggning som här eller på hemsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils, eftersom vi moderatorer inte får tävla, kan du inte dela med dig av din chockladkalender? :lol::lol::lol::lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog för givet att det var samma inloggning som till forumet... registrerade mig i tävlingen och det gick fint!! Jag vann tror jag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils, eftersom vi moderatorer inte får tävla, kan du inte dela med dig av din chockladkalender?  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Får man inte? Jag räknar mig inte som en medarbetare av Macworld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man inte? Jag räknar mig inte som en medarbetare av Macworld.

Enligt en viss kille som skulle stämma allt och alla så är nog du en MOTARBETARE!!! (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man inte? Jag räknar mig inte som en medarbetare av Macworld.

Enligt en viss kille som skulle stämma allt och alla så är nog du en MOTARBETARE!!! (w00t) (w00t) (w00t)

hehe B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken kul ide! Jag vann Panther paketet. Ni andra behöver inte krångla mer. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken kul ide! Jag vann Panther paketet. Ni andra behöver inte krångla mer. :D

Vann du också det? Jag har redan vunnit mitt ex ju :D MW har kanske många som de lottar ut idag så ni andra behöver inte känna er lottlösa eller så hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...