Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Glädjemuren


chuloo

Rekommendera Poster

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

:D Var länge sen man såg den filmen. Tror nog inte sett hela heller någon gång - alltid blivit avbruten el somnat. Får nog ta och leta rätt på den och kika färdigt. :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Folk som gör bort sig i frågesporter

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Folk som gör bort sig i frågesporter

 

Klassiker och sjuuuukt kul. :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har ju förut pratat om hur illa post Nord sköter sig

Och då såg jag det här med Janne Loffe Carlsson

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick en ovanligt stor bonus (poäng) när jag var in på webhallen nyss... Varje Tordag (00:00) har man en ny “supply drop”... oftast 5-100p man får, eller att man får nåt annan bonus.

Fick 2.500 xp, bara sådär... ^_^
post-64246-0-75933400-1489857199.png

Snart framme vid “Gold”.
post-64246-0-42164300-1489857204.png

Det brukar ge bättre fraktpriser och att man får andra/fler rabatterade erbjudanden. Silver har gett några tior billigare i frakt, beroende på vad man köpt. 29,- har varit 19,-, och 59,- -> 39,- osv... Har inte handlat där på ett tag, men det finns några grejjer på inköpslistan. Man får ta det vid tillfälle och behov. :crossfingers::yeahbaby: Varteftersom man köper saker “låser man upp” andra bonus med som också ger XP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Däcket som pajjade igår,... var ut nu på morgonen och skulle fixat på ett annat. Har i princip oanvända vinterdäck står, i o f s några år nu. Det gick mkt fortare än vad jag hade ställ in mig på (kallt och jobgigt). Tog väl en knapp timme. Urdubbning (≈12-15min), Av med minireservdäcket och på med det nya, och sen pumpa däcket.... det tog väl en kvart-20min. Har inbyggd kompressor och luftuttag bak i bilen, men tillhörande slang och klocka. :crossfingers: Tar sin lilla tid, men det funkar ju. Är ju intgen kraftig sak. Kompressorn i sig är ju till för den automatiska nivåkontrollen - så har de passat på att göra lite smart av den samtidigt.

Jaja, det gladde att det gick så smidigt. Det var lite tungrott efter igår... Nu kanske man kan få nåt gjort idag istället. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Folk som gör bort sig i frågesporter

Haha! :D

 

Man kan ju vänta tills ens svar på något lustigt vis blir det rätta svaret, eller så kan man inse att man hade fel. Vilken av dem som sker först kan man undra i vissa fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Det blev Sommartid! :galetglad:

Ja, det var ljust när jag åkte från jobbet. Skönt! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

davidredjoy

Det blev Sommartid! :galetglad:

 

 

Äntligen går klockan rätt på min iPod-docka igen!!

 

:galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte ett par grejjer häromdagen. Idag dök båda upp i Postnord's söksystem som levererade till uthämtningsstället. :ThumbsUp: Då är det bara att bestalla hemkörning... Dvs man bokar lanbrevbärning. Avi'erna lär komma imorgon - med lite tur även grejjerna, eftersom jag bokat in det nu, men annars Måndag. Att det tar ngn xtra dag gör inget. Glädjande att det gick så fort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Gratis justering av guran. :)

Var du hos Fantomen? :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Kom upp på “Level 9 Gold” på Webhallen. :yeahbaby:

post-64246-0-29344000-1491908935.png

Tidigare:
post-64246-0-42164300-1489857204.png

Är ju en bit kvar upp till nästa nu... Men det blir bättre priser på erbjudanden, billigare fraktpriser osv.

 

Väntar fortf på kortet - trodde det skulle dyka upp idag. Jaja, imorgon kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

När man får lite ont om plats på en disk och man packar foldern och får ner den hälften och spar nästan hälften på det (≈ 3,8GB). :yeahbaby:

Gjorde även en vanlig zip för att visa hur stor skillnad det är när man använder XZ.

post-64246-0-35074100-1493023550.png

 

Passade på att köra mina 2 optimerings-skript med, på hela bildfoldern. Ett för JPG, och ett för PNG. Blev ytterligare 1.5+ GB tillbaks.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har träffat glada människor plus har kunnat börja träna igen efter över två veckors förkylning. Nu jäklar! :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
sevensleeper

 

Och på svenska betyder det???

Haha! Exakt. Skönt att någon vågar fråga. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och på svenska betyder det???

 

Haha! Exakt. Skönt att någon vågar fråga. :D

Precis, man känner sig så djäkla korkad! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...