Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Film- & TV-tips


ackiboa
 Share

Rekommendera Poster

6'an kör “Tillbaka till framtiden” nu Tisd->Torsd (21:00). :yeahbaby: Alttid kul att se när de körs alla på en gång. Har dem på DVD, så man kan ju köra den istället medans den går - så man slipper undertexterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jim Parsons sägs vara anledningen till att The Big Bang Theory läggs ner. Den kommande säsongen blir den sista. 
 

https://ew.com/tv/2018/08/22/the-big-bang-theory-ending-jim-parsons-ready-to-leave/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg första Avengers igår, tyckte den var rätt bra fast jag inte trodde jag skulle tycka det. Fast jag är väl en av dom få som inte sett den kanske ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2018-08-29 på 15:10, TryckVågen säger:

Såg första Avengers igår, tyckte den var rätt bra fast jag inte trodde jag skulle tycka det. Fast jag är väl en av dom få som inte sett den kanske ?

Jag har sett alla tre. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2018-09-06 på 07:08, sevensleeper säger:

Jag har sett alla tre. :) 

Håller på att gå igenom hela marvel filmerna, captain america Winter soldier nästa ✌️

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 timmar sedan, TryckVågen säger:

Håller på att gå igenom hela marvel filmerna, captain america Winter soldier nästa ✌️

Okej. Hoppas du gillar. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2018-08-18 på 22:19, ronny säger:

8 sept

 

EF6A51F0-41A9-4397-84F3-2FDDA82223EB.jpeg

Idag musik från Albert Hall

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, ronny säger:

Idag musik från Albert Hall

Den får du vänta med, den krockar med The square, som följs av Den enfaldige mördaren, på svt 1.

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fantastisk konsert, synd att bild och ljudet bröts i sändningen

Rule Britania brukar det vara lite spex på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

True Detective kommer tillbaka 14/1. :galetglad:
 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär rulle (5 av 10), finns på Netfix.

 

https://www.imdb.com/title/tt5397194/?ref_=nv_sr_1 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg Tomb Raider i förrgår, Alicia är riktigt fin osv, men filmen var väl inte bra någonstans?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, TryckVågen säger:

Såg Tomb Raider i förrgår, Alicia är riktigt fin osv, men filmen var väl inte bra någonstans?

 

Om man jämför mot tidigare filmer och spelen så tycker jag att den är riktigt bra. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, TryckVågen säger:

Såg Tomb Raider i förrgår, Alicia är riktigt fin osv, men filmen var väl inte bra någonstans?

6,4 hos IMDB men jag gissar att även filmvärlden blivit så förbannat PK att det knappt går att se på skiten. Indiana Jones är ett mästerverk dels därför att den skapades av åtminstone två mästare och förlorade aldrig sin trovärdighet trots alla extrema situationer. Billiga kopior som Tomb Raider kommer (förmodligen) inte ens i närheten. Originalet är nästan alltid BÄST, precis som med AirPods. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, mikaellq säger:

6,4 hos IMDB men jag gissar att även filmvärlden blivit så förbannat PK att det knappt går att se på skiten. Indiana Jones är ett mästerverk dels därför att den skapades av åtminstone två mästare och förlorade aldrig sin trovärdighet trots alla extrema situationer. Billiga kopior som Tomb Raider kommer (förmodligen) inte ens i närheten. Originalet är nästan alltid BÄST, precis som med AirPods. :) 

Se upp för äldre kopior!

 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 minuter sedan, Alix säger:

Naken helt under? Nä, Argusögat skönjer moderna trosor... :D 

Typiskt SVT att sprida falska nyheter.

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
2018-08-08 på 13:43, sevensleeper säger:

Mission Impossible Fallout, för genren pang-pang med biljakter och Gbg-humor så är den riktigt bra. 

nu har jag också sett den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Den får man ju gå o kolla på

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
 Share




×
×
  • Skapa nytt...