Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iOS7


Hassekung

Rekommendera Poster

Efter uppgraderingen till iOS 7 har min batteritid förbättrats remarkabelt.

Efter en uppdatering av iOS i våras slök min 4S batteri, knappt att den orkade en hel dag utan att behöva laddas. Så har det varit sen dess trots några mellanuppdateringar.

Men efter uppdateringen till iOS 7 är batteritiden inget problem längre.

Testar just nu, och min 4S laddades senast för 50 timmar sen och har fortfarande 40% kvar.

 

 

har också 4S och jag märker faktiskt ingen större skillnad på batteritiden. Får fortfarande alltid ha med mig laddaren och jaga kontakter om jag är borta en hel dag. ÄVen om jag knappt rör telefon och på sin höjd kollar mailen, så drar batteriet ur snabbt.

nu helt plötsligt så tycker jag att batteritiden har blivit så mkt bättre i min 4S. Har varit borta hela dagen och kollat lite mail och så samt kört internetdelning i stort sett hela dagen. Har ändå inte behövt ansluta den med laddaren. Hade rätt mkt batteritid kvar när jag kom hem på kvällen.

Så där bara…. helt plötsligt bara……??

 

Bra är det!

 

F ö kan man vänja sig med det mesta, men kalendern upplever jag fortfarande efter någon månads användning, som en ren katastrof!

 

 

I jobbet använder jag en vanlig 4;a och den är fortfarande seg och "tråckig"! Har gjort ominstallationer av iOS;et och grejat fram och tillbaka. Men inte fått den att funka bättre, så när jag behöver göra annat än att ringa så åker min privata fram. Evernote exv är otroligt seg och i princip oanvändbar i jobbtelefon iPhone 4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 177
  • Created
  • Senaste svar

 

 

nu helt plötsligt så tycker jag att batteritiden har blivit så mkt bättre i min 4S. Har varit borta hela dagen och kollat lite mail och så samt kört internetdelning i stort sett hela dagen. Har ändå inte behövt ansluta den med laddaren. Hade rätt mkt batteritid kvar när jag kom hem på kvällen.

Så där bara…. helt plötsligt bara……??

 

Bra är det!

 

F ö kan man vänja sig med det mesta, men kalendern upplever jag fortfarande efter någon månads användning, som en ren katastrof!

 

 

I jobbet använder jag en vanlig 4;a och den är fortfarande seg och "tråckig"! Har gjort ominstallationer av iOS;et och grejat fram och tillbaka. Men inte fått den att funka bättre, så när jag behöver göra annat än att ringa så åker min privata fram. Evernote exv är otroligt seg och i princip oanvändbar i jobbtelefon iPhone 4.

Jag har begåvat mig med en 5S, och senast jag testade så tog det tre dygn innan jag var nere i 20%. Nu är jag ingen notorisk surfare, lyssnar inte på musik och knappast några spel, Wordfeud och Quiz, Blocket, Tradera, Eniro ... Kopplar upp mig till en kamera i båten för att kolla läget.

Jag har liksom lite annat att göra också.

Tankat hem Månaden, en kalender som uppfyller mina krav. (Kopplad till vanliga kalendern)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

I IOS7 trycker man två gånger på homeknappen, sedan sveper man den öppna appen uppåt. Då stängs den och försvinner från skärmen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...