Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Visa upp din datorhörna/lägenhet


.mp3

Rekommendera Poster

Riktigt tjusigt Rebelle :wub:

Nån här verkar gilla Hello Kitty ;)

 

Jag som ändå försökte dölja det mesta Kitty hihi

Har samlat på Kitty-saker i herrans massa år :D Blev överlycklig idag när jag skar på mig på ett papper så jag äntligen får använda mina Hello Kitty-plåster :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,8k
  • Created
  • Senaste svar

Skit snyggt "Rebelle" ! :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rebelle det där va ju snyggt ^^! Tänk på mig som har en iBook G3 ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rebelle det där va ju snyggt ^^! Tänk på mig som har en iBook G3 ;)

 

Då ligger jag lite före någon iaf :fane:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint Rebelle, istället fär alla "stilrena" och obekväma hörnor ser det där riktigt mysigt ut :D

 

Fin gura också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint Rebelle, istället fär alla "stilrena" och obekväma hörnor ser det där riktigt mysigt ut :D

 

Fin gura också.

 

Tack :D Jag är en sucker för söta, fluffiga och mysiga saker. Kanske syns, hehe..

Älskar min hörna :bultandehjarta: äger inte ens nåt riktigt skrivbord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu så har jag städat och laddat kameran, ville egentligen vänta på nya objektivet men de kommer nästa vecka :(

Min älskade iBook G4 känns nästan antik nu, men jag tänker inte ge upp den än :bultandehjarta:

 

Såg riktigt mysigt ut. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rebelle, det var den sötaste och mysigaste arbetsplats jag sett! Vill ha.

 

Själv har jag städat idag och tänkte då ta lite bilder. Jag gillar ordning och reda, och älskar min Mac. Fast speciellt mysigt är det inte...

post-24585-1214658293.jpg

post-24585-1214658306.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är snyggt det där med, din bakgrund på datorn går verkligen bra ihop med inredningen (färgmässigt iaf).

 

Kanske en dum fråga, men vem är det på fotot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faan va städat och späjsat alla verkar ha på sina datorplatser :P

 

Här är min iaf (jag har ett riktigt högtalarsystem kopplat till datorn det är därför jag inte har några högtalare på bordet).

 

plats.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var nog lite överkänslig när jag svarade dig, jag hoppas jag inte framstod som sur? :pusspadig: Kompisar? :D

 

Nejdå inte så. Kände bara att jag ville utveckla lite vad jag menade. :)

Sen fanns det nog en gnutta avundsjuka i mitt första inlägg, min blivande sambo skulle slå ihjäl mig om jag hade två skrivbord med datorer på. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte gillar min datorhörna hemma skall du se skrivbordet på jobbet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Rebelle, älskar din hörna. Riktigt cool :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rebelle, älskar din hörna. Riktigt cool :D

 

Tack :totaltgalen: jag är benägen att hålla med :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är snyggt det där med, din bakgrund på datorn går verkligen bra ihop med inredningen (färgmässigt iaf).

 

Kanske en dum fråga, men vem är det på fotot?

 

Det är min favvo -- skådespelaren Alan Rickman. Han spelar Snape i Harry Potter och Hans Gruber i Die Hard och en massa andra sköna roller. Jag träffade honom förra året (super trevlig) och fick kortet signerat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faan va städat och späjsat alla verkar ha på sina datorplatser :P

 

Här är min iaf (jag har ett riktigt högtalarsystem kopplat till datorn det är därför jag inte har några högtalare på bordet).

 

Apropå spejsat, va knäppt det ser ut i din bild när ditt skrivbord har en bild av mitt skrivbord. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nejdå inte så. Kände bara att jag ville utveckla lite vad jag menade. :)

Sen fanns det nog en gnutta avundsjuka i mitt första inlägg, min blivande sambo skulle slå ihjäl mig om jag hade två skrivbord med datorer på. :borstatanderna:

 

Tur man har en fru som är lika Apple frälst som en annan, det står en iMac på hennes skrivbord också.. ja vi är så nördiga

så vi kan inte dela dator :propellerbaver:

 

Härligt att a en fru som delar ens passion för Apple prylar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har gjort en ny version på mitt dröm-datorbord efter lite klagomål på att man inte ska sitta mot väggen och vara asocial :)

dom låga "hyllorna/bänkarna" framför skrivbordet funkar som uppvisningsplats för min datorsamling, och i dom 2 avlånga facken ska man ha 2 extremt kraftfulla datorer som mini-renderingsfarm (alla som håller på med 3d vet vad jag menar, säkert andra oxå). :borstatanderna:

post-34057-1214682975.jpg

post-34057-1214683004.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu så har jag städat och laddat kameran, ville egentligen vänta på nya objektivet men de kommer nästa vecka :(

Min älskade iBook G4 känns nästan antik nu, men jag tänker inte ge upp den än :bultandehjarta:

post-33943-1214586609.jpg

 

Aiofe och Siobhán gillar ditt rum skarpt :kartjej:

och jag tycker det är cool också. :ThumbsUp:

 

:respekt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har min Mac det fint hemma också. :borstatanderna:

 

post-15957-1214683993.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aiofe och Siobhán gillar ditt rum skarpt :kartjej:

och jag tycker det är cool också. :ThumbsUp:

 

:respekt:

 

Antar att det är dina barn, hälsa tack. Skriv inte hur gamla dem är bara, då får jag nog komplex och åldersnojja :lol: är nog den enda 21åringen som har ett rosa rum fullt med Hello Kitty-saker :blushing:

 

Fina namn föresten! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Friend: :lol: Va fint det blev! Hade jag haft större place hade jag fått ha en macträff i min hörna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rebelle:P nice jue;) haha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apropå spejsat, va knäppt det ser ut i din bild när ditt skrivbord har en bild av mitt skrivbord. :)

 

Vi kan ju göra en serie där du tar en bild då du ser bilden av mitt skrivbord med en bild av ditt skrivbord på. Sen tar jag en bild av ditt skrivbord där det är en bild av mitt skrivbord som har en bild av ditt skrivbord. Med ett par upprepningar av detta kanske vi kan rubba rums tiden :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...