Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Visa upp din datorhörna/lägenhet


.mp3

Rekommendera Poster

Det är min favvo -- skådespelaren Alan Rickman. Han spelar Snape i Harry Potter och Hans Gruber i Die Hard och en massa andra sköna roller. Jag träffade honom förra året (super trevlig) och fick kortet signerat.

 

Jaja, han känner jag ju till. Fan borde sett det tycker jag.

En av mina favvoskådisar också faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,8k
  • Created
  • Senaste svar
Mr.Barbeque
Vi kan ju göra en serie där du tar en bild då du ser bilden av mitt skrivbord med en bild av ditt skrivbord på. Sen tar jag en bild av ditt skrivbord där det är en bild av mitt skrivbord som har en bild av ditt skrivbord. Med ett par upprepningar av detta kanske vi kan rubba rums tiden :stjarnsmall:

Hahah underbar idé ^^,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rebelle, det var den sötaste och mysigaste arbetsplats jag sett! Vill ha.

 

Själv har jag städat idag och tänkte då ta lite bilder. Jag gillar ordning och reda, och älskar min Mac. Fast speciellt mysigt är det inte...

 

Sjukt snygg dator :irriteradtjej: ... Men jag är inte bitter, har en likadan =) :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt för dubbelpost, men fanns ingen edit-knapp på förra posten.

 

Som den idiot jag är så hade jag redan sparat bilden för länge sedan så låg redan på datorn. :P

 

Dock finns den inte kvar i den här tråden, så postar den igen ifall folk blev nyfikna när jag frågade efter den. ^^

 

actualmacdesktopbykempofl0.png

 

 

MEEEHHH... alltså den där lampan hade vart sååååå snygg på mitt skrivbord.........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MEEEHHH... alltså den där lampan hade vart sååååå snygg på mitt skrivbord.........

 

Den där iPhonen hade passat bra på mitt skrivbord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-32563-1213195669.jpg

 

Uppsala + Mac! Vilken trevlig kombination. Trevligt läge också med utsikt mot Norrlands! Perfekt för att kolla kön till gasquesläpp! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu :) Lillasyster i bakgrunden

 

Din bild kan sammanfattas med ett enda ord som beskriver precis känslan i bilden: SOMMAR! :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Din bild kan sammanfattas med ett enda ord som beskriver precis känslan i bilden: SOMMAR! :galetglad:

 

Skulle varit lite soligare bara :P rätt molnigt just nu :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle varit lite soligare bara :P rätt molnigt just nu :(

 

Men solen lyser väl alltid på oss Macare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svensk sommar = Regn, åska och konstant grått molntäcke som täcker hela himlen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu :) Lillasyster i bakgrunden

 

Vågat att ha vattenspridaren på nära macbooken!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vågat att ha vattenspridaren på nära macbooken!

Äh handduken ligger ju bredvid så det är lugnt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vågat att ha vattenspridaren på nära macbooken!

 

Jag fick faktiskt några droppar på mig när vinden drog på som mest ! Kom inte så mycket på macbooken, men jag ändå gick in i förebyggande syfte :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att många med en iMac har externa högtalare, vad tycker ni om de inbyggda, duger de?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att många med en iMac har externa högtalare, vad tycker ni om de inbyggda, duger de?

 

Duger gör de, men går inte riktigt att jämföra med ett par riktiga ghetto blasters. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De låter väl okej, bättre än de flesta inbyggda i laptops. Dock saknar de framförallt alla former av bastryck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att många med en iMac har externa högtalare, vad tycker ni om de inbyggda, duger de?

 

För daglig surf, skrivning etc ja

 

För film och musik nej

 

För övrigt är detta en av mina "dator"- högtalare

hogtalare.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var vad jag misstänkte, det hade bara varit så skönt att behålla en riktigt clean känsla på skrivbordet om jag skaffar en iMac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För daglig surf, skrivning etc ja

 

För film och musik nej

 

För övrigt är detta en av mina "dator"- högtalare

hogtalare.JPG

 

Oh. My. God. We are not worthy *bugar*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var vad jag misstänkte, det hade bara varit så skönt att behålla en riktigt clean känsla på skrivbordet om jag skaffar en iMac.

 

Ljudet är ju helt klart i "toppklass" när det gäller inbyggda högtalare, tycker det är helt OK bas i dom. Självklart går det inte att jämföra på långa vägar med riktiga högtalare, men de fungerade fint när jag var på lan och behövde lite partymusik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ljudet är ju helt klart i "toppklass" när det gäller inbyggda högtalare, tycker det är helt OK bas i dom. Självklart går det inte att jämföra på långa vägar med riktiga högtalare, men de fungerade fint när jag var på lan och behövde lite partymusik.

 

Ok, kul att höra! Om det blir en iMac till hösten kan jag iaf prova att köra med de inbyggda först :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, kul att höra! Om det blir en iMac till hösten kan jag iaf prova att köra med de inbyggda först :)

 

Jag har gått ifrån externa och kör numera med bara de inbyggda, dels för att få ett lite mindre belamrat skrivbord, och dels för att ha externa högtalare med baskagge inte är helt funkis i lyhörda lägenheter, må ju tänka på grannar och egna sovande barn. Sen lyssnar jag på mycket tal i datorn (podcast's och ljudböcker) och då tycker jag det fnukar bättre med de inbyggda, tycker talet känns mer naturligt och lättlyssnat, men det kanske beror på mina öron, 21 år på metallindustri har väl satt sina spår på hörseln...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det inbyggda funkar utmärkt. Man slipper allt "skit" på skrivbordet =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...