Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Förhandsbokning av iPhone 4S


planis83

Rekommendera Poster

Ringde till tre idag de sa att jag kommer att få iPhone 4s på fredag :) Det kallar jag service..

 

Beställde min i Lördags. Fick SMS idag om att den är utskickad! Vi får den på Fredag nog! KANSKE torsdag om man får drömma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 145
  • Created
  • Senaste svar

Ringde till tre idag de sa att jag kommer att få iPhone 4s på fredag :) Det kallar jag service..

 

Herregud, och Tele2 räknar med 3 november. Kommer bli galen!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min i Lördags. Fick SMS idag om att den är utskickad! Vi får den på Fredag nog! KANSKE torsdag om man får drömma.

 

Knepigt. Jag beställde min i Lördags också. Pratade med 3 idag bara för att bekräfta att beställningen blev gjord ordentligt. (Förlängde bara mitt abonnemang och killen jag beställde av verkade lite virrig. :D) Men allting stämde och den här killen verkade ha koll och han vågade inte på något sätt säga ett knyst om leveranstid.. Får väll se. Inte hela världen om man får vänta någon dag extra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud, och Tele2 räknar med 3 november. Kommer bli galen!!

 

Tro mig, jag med! Jag beställde hos 3 olika operatörer från början... allt eftersom de öppnat upp sina förhandsbokningar. Utav dessa var den jag bestämde mig för tele2, DEN ENDA OPERATÖREN SOM INTE KOMMER ATT BÖRJA SKICKA UT INNAN 28 OKTOBER! >_< Och detta kom inte fram ordentligt förrän jag avbeställt hos de andra. Hos tre har de redan idag börjat forsla ut mobiler, Telia har börjat skicka ut bekräftelser via mail till dem som får utskickat från Telia på torsdag, och Halebop har specifikt gått ut med att de skickar den 27 oktober.

 

Så grattis alla vi som beställt genom tele2, garanterat ingen mobil innan helgen. *frustrerad till bristningsgränsen*

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knepigt. Jag beställde min i Lördags också. Pratade med 3 idag bara för att bekräfta att beställningen blev gjord ordentligt. (Förlängde bara mitt abonnemang och killen jag beställde av verkade lite virrig. :D) Men allting stämde och den här killen verkade ha koll och han vågade inte på något sätt säga ett knyst om leveranstid.. Får väll se. Inte hela världen om man får vänta någon dag extra.

 

Tre packar just nu mobiler och skickar för allt de är värda!!! De kan inte garantera att man får hem den den 28 oktober, men de har börjat och gör sitt bästa! Du har fortfarande en chans ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jan.karlsson75

Jag får garanterat min 4s 32GB på fredag då jag bokat en genom teliabutiken, bara att knalla dit och hämta ut den smile.gif

Har idag fått hem ett skal från Lifeproof så den klarar påfrestningarna på jobbet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får garanterat min 4s 32GB på fredag då jag bokat en genom teliabutiken, bara att knalla dit och hämta ut den smile.gif

Har idag fått hem ett skal från Lifeproof så den klarar påfrestningarna på jobbet.

 

Jo, det var väl det smartaste man kunde göra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som får sin mobil levererad innan eller den 28 okt så hör ni väl av er? Har hamnat i en diskussion med en som påstår att man inte kan få den den 28 oktober om man beställt via internet, eftersom releasen är 28 oktober och att de absolut inte får börja skicka ut mobilerna innan dess, och att apple är stenhårda i detta avtal.

 

SNÄLLA, hjälp mig bevisa motsatsen! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som får sin mobil levererad innan eller den 28 okt så hör ni väl av er? Har hamnat i en diskussion med en som påstår att man inte kan få den den 28 oktober om man beställt via internet, eftersom releasen är 28 oktober och att de absolut inte får börja skicka ut mobilerna innan dess, och att apple är stenhårda i detta avtal.

 

SNÄLLA, hjälp mig bevisa motsatsen! :)

 

Verkar vara olika budskap beroende på vem man talar med. Killen jag pratade med från Telias kundtjänst sa att telefonerna börjar skickas 28:e och att man bör få luren någon gång nästa vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre packar just nu mobiler och skickar för allt de är värda!!! De kan inte garantera att man får hem den den 28 oktober, men de har börjat och gör sitt bästa! Du har fortfarande en chans ;)

 

VI får se vad som händer. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och funderade på hur jag skulle göra med mina kontakter, sitter på en HTC Wildfire. Är det någon som vet det bästa sättet att föra över kontakterna från en Android till en iPhone?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och funderade på hur jag skulle göra med mina kontakter, sitter på en HTC Wildfire. Är det någon som vet det bästa sättet att föra över kontakterna från en Android till en iPhone?

 

Synka HTC med adressboken på datorn (om du har Mac) eller med outlook kontakter om du har Windows burk. Synka sedan iPhonen med samma så får du över kontakterna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och funderade på hur jag skulle göra med mina kontakter, sitter på en HTC Wildfire. Är det någon som vet det bästa sättet att föra över kontakterna från en Android till en iPhone?

 

 

Spara dina kontakter hos Google,sen synkar du bara med Google i Itunes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synka HTC med adressboken på datorn (om du har Mac) eller med outlook kontakter om du har Windows burk. Synka sedan iPhonen med samma så får du över kontakterna

 

Spara dina kontakter hos Google,sen synkar du bara med Google i Itunes

 

Tack för svaren! Valde att köra Google sync sättet med min iPad, fungerade toppen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en 4S från Tele2 i lördags. Var i kontakt med Tele2 nu eftersom jag inte hört något från dem om leverans. De kunde dock konfirmera att jag kommer "få den I samband med säljstart den 28:e". Så det ser ju bra ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått mail från tele2 att min mobil är skickad från lagret!! :)

 

Läst att många har fått sina skickade redan, kan själv inte kolla för tillfället. Hoppas att min också blev skickad. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

YES!!! Telefonen har skickats. Pratade med Tele2s kundtjänst.

Kommer imorgon eller tidigt nästa vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...