Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Förhandsbokning av iPhone 4S


planis83

Rekommendera Poster

  • Svars 145
  • Created
  • Senaste svar

Alltså, ni är ta mig f-n otroliga! I stället för att ägna er åt ert fjortis-gnällande kanske ni skulle kolla en gång till. Man kan välja 12, 18 eller 24 mån, samt DESSUTOM klicka på abonnemanget och därefter byta till VALFRITT! Herregud... tala om att kasta sten i glashus. Tror att en iPhone är för avancerad för er...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, ni är ta mig f-n otroliga! I stället för att ägna er åt ert fjortis-gnällande kanske ni skulle kolla en gång till. Man kan välja 12, 18 eller 24 mån, samt DESSUTOM klicka på abonnemanget och därefter byta till VALFRITT! Herregud... tala om att kasta sten i glashus. Tror att en iPhone är för avancerad för er...

 

Du kan enbart välja mängden på månader i startsidan med flex abonnemangen, så fort du väljer ett annat abonnemang så skickas du till en annan sida där du är låst på 24 månader.

 

Du var mig en makaber figur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

apple store har leverans på 1-2 veckor.

Om man köper från telia får man telefonen den 28 då? samma dag som den släpps.

 

Jag beställde en 64GB idag vid 19.10 och fick bekräftelse på mail där det står:

LeveransstatusLeverans beräknas till: 2011-10-28

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som att de flesta (inklusive mig själv) kör på vita iPhone 4S. Eller är jag ute och cyklar? ;) jag bessade en vit 32:a med halebop. Lätt det bästa abonnemanget? 5595 cash sedan 149 å månaden 12 mån bind. Tycker det slår allt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är befintlig kund hos telia och har i ett par timmar nu försökt beställa en 4S. Blir dock alltid tillbakakastad till början av beställningen och får ett felmeddelande om att fakturakonto saknas. Någon annan som har haft det problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som vet vad det blir för deal om man har bindningstid kvar och uppgraderar sin telefon/förlänger sitt abonnemang? Har läst att det hos vissa operatörer inte är aktuellt att prata om förrän den 28e, men någon kanske har erfarenhet från när iphone 4 kom? Det gäller inte mig just nu, men det är lite intressant att veta vilka summor det handlar om ifall jag binder upp mig på två år nu nu med 4s:en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mawin. Jag har fått samma svar i två timmar. Trodde det var något fel med mitt konto. " skönt" att se att det inte är så. Då kan jag försöka igen ett par timmar och hoppas. Jag beställde en till min dotter och det gick utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skaffade Iphone 16 gig 24 månader med tre abonnemanget max.. :)

Någon mer som skaffade med tre..

De sa till mig att den skulle komma om 1 till 2 veckor..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur det är när man fortfarande har kvar tid på sitt abonnemang hos telia? Går det att förlänga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tre kan man bara förlänga om man har 3 - 4 månader kvar.. När jag hade telia så kunde man bara förlänga om man hade 6 månader kvar tror jag..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Martin_iPhone

Någon som vet hur det är när man fortfarande har kvar tid på sitt abonnemang hos telia? Går det att förlänga?

 

Ska gå om man har mindre än tre månader kvar.

Annars ring Telia och be dem avsluta gamla abonnemanget (slutfaktura) och beställ ett nytt. Blir dyrt :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är rätt minst 3 månader kvar.. Men varför inte skaffa tre. Bara undrar Jag har provat alla fyra abonnemang och och den mest pris vädra är tre.. Man får telefånen gratis.. och man betalar bara 500 kr extra i början om man vill ha 32 gig istället för 16. Det bästa är att man kan lägga till ringa grattis till telia eller telenor osv för c 79 kr extra i månaden..

 

Hittade en läng på telia som ger svar till din fråga..https://forum.tewss.telia.se/topic/3713-angaende-forlangning-av-mobilabonnemang-och-bindningstid/

Någon som vet hur det är när man fortfarande har kvar tid på sitt abonnemang hos telia? Går det att förlänga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag är inge försäljer jag är en person som bara köper ny iphone när de kommer ut.. PÅ grund av det har jag provat alla fyra abonnemang.. Telia, Telenor, tele2 och tre.. Så under en 4 års tid provade jag alla abonnemang. Och fick fram tre var den mest prisvärda för att köpa iphone.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är rätt minst 3 månader kvar.. Men varför inte skaffa tre. Bara undrar Jag har provat alla fyra abonnemang och och den mest pris vädra är tre.. Man får telefånen gratis.. och man betalar bara 500 kr extra i början om man vill ha 32 gig istället för 16. Det bästa är att man kan lägga till ringa grattis till telia eller telenor osv för c 79 kr extra i månaden..

 

Hittade en läng på telia som ger svar till din fråga..https://forum.tewss.telia.se/topic/3713-angaende-forlangning-av- mobilabonnemang-och-bindningstid/

 

 

Problemet med tre är att du har kass täckning. Har haft tre tidigare och kunde aldrig ringa/ta emot samtal på jobbet eller runt omkring

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet med tre är att du har kass täckning. Har haft tre tidigare och kunde aldrig ringa/ta emot samtal på jobbet eller runt omkring

 

Många andra sa samma sak. Men jag har aldrig upplevt det snarare tvärtom. När jag gjorde tester för vilken som har bäst. Så var det tre..

Jag har haft tre i snart 1 år och 2 månader.. Och jag har aldrig upplevt det problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många andra sa samma sak. Men jag har aldrig upplevt det snarare tvärtom. När jag gjorde tester för vilken som har bäst. Så var det tre..

Jag har haft tre i snart 1 år och 2 månader.. Och jag har aldrig upplevt det problem.

 

Men alla upplever olika..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde två vita 32GB-are från AppleStore. Lev. inom 1-2 veckor. :) Och jo, hos Telia kan man visst dribbla med abonnemang, kontantinsats och bindningstid en bit in i beställningen. Kollade det först men bestämde mig för två olåsta till mig och frugan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev två svarta 32gb från Telia, en till mig och en till lillebror. Kollade igenom en hel del gamla fakturor och kan lika gärna köra på medium flex, mer prisvärt om man ska tro det som marknadsförs. Leveransdatum: 28:e.

 

Har någon erfarenhet av Sena UltraSlim Pouch? Köpte två st, är inte speciellt sugen på att ha något tjockt gummiskal som förstör för telefonens tunna utseende.

 

Detta blir en rejäl uppgradering från en 3GS misstänker jag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt Telias kundtjänst kan du bara beställa med 24 månaders bindningstid över telefon och internet. Dom trodde att det skulle vara samma sak i butik men det var dom inte helt säkra på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...