Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Förhandsbokning av iPhone 4S


planis83

Rekommendera Poster

Enligt Telias kundtjänst kan du bara beställa med 24 månaders bindningstid över telefon och internet. Dom trodde att det skulle vara samma sak i butik men det var dom inte helt säkra på.

 

Beställde precis en 32gb med 12 månaders abonnemang från Telias kundtjänst så de måste ha olika uppgifter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 145
  • Created
  • Senaste svar

Beställde precis en 32gb med 12 månaders abonnemang från Telias kundtjänst så de måste ha olika uppgifter.

 

Verkligen.

 

Det jag fick höra var att dom bara fick upp 24 månaders alternativ och därför kunde dom inte göra något annat :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev två svarta 32gb från Telia, en till mig och en till lillebror. Kollade igenom en hel del gamla fakturor och kan lika gärna köra på medium flex, mer prisvärt om man ska tro det som marknadsförs. Leveransdatum: 28:e.

 

Har någon erfarenhet av Sena UltraSlim Pouch? Köpte två st, är inte speciellt sugen på att ha något tjockt gummiskal som förstör för telefonens tunna utseende.

 

Detta blir en rejäl uppgradering från en 3GS misstänker jag. :)

 

Kan bara rekommendera Sena UltraSlim Pouch. Köpte en sådan till min 3GS när den kom ut och man fick aldrig en skråma på telefonen (tills den dagen då jag tappade bort skyddet :))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde precis en 32gb med 12 månaders abonnemang från Telias kundtjänst så de måste ha olika uppgifter.

 

Du råkar inte komma ihåg namnet på personen du pratade med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkligen.

 

Det jag fick höra var att dom bara fick upp 24 månaders alternativ och därför kunde dom inte göra något annat :S

 

På nätet står det att du kan välja 12, 18 eller 24 månader.

post-58189-045554900 1319370820_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På nätet står det att du kan välja 12, 18 eller 24 månader.

 

Ja, men jag tror Steven_ca menar att han vill kunna välja annat än 24månader med alternativa abonnemang än flex.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara rekommendera Sena UltraSlim Pouch. Köpte en sådan till min 3GS när den kom ut och man fick aldrig en skråma på telefonen (tills den dagen då jag tappade bort skyddet :))

 

Skönt! Då är man inte något annat än nöjd med det valet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis som iCries säger så är det med andra abonnemang jag vill kunna välja 12 månader. Med dom andra kan man bara välja 24 månader samt "delbetalning" av telefon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara rekommendera Sena UltraSlim Pouch. Köpte en sådan till min 3GS när den kom ut och man fick aldrig en skråma på telefonen (tills den dagen då jag tappade bort skyddet :))

 

Har haft iPhone 3g, 3gs, 4 och aldrig använd skydd och har heller inte en skråma på telefonen. Ändå har jag den i fickan och lägger den på bordet, har dock aldrig tappat den i golvet.

En kompis däremot som hade ett skydd fick repor då det kommit grus mellan skyddet och mobilen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag beställde under "tekniska missödet" stod det i sms:et att man skulle få ett nytt sms när 4s gick beställa. Där skulle man få ordernr så man kunde följa ordern. Nu kan man ju beställa 4s på riktigt men jag har inte fått sms. Ni andra som hann beställa innan de stängde ner har ni fått nåt sms?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte fått sms men däremot ett bekräftningsmail där det står att den kommer på fredag. Man kommer dock inte få något kollinummer så man kan följa den av "säkerhetsskäl"

 

redigerat: Såg att du frågade dom som hann beställa innan sidan försvann. Jag beställde igår kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

niklas_skymhyttan

När jag beställde under "tekniska missödet" stod det i sms:et att man skulle få ett nytt sms när 4s gick beställa. Där skulle man få ordernr så man kunde följa ordern. Nu kan man ju beställa 4s på riktigt men jag har inte fått sms. Ni andra som hann beställa innan de stängde ner har ni fått nåt sms?

 

Jag hann också beställa under det tekniska misstaget men har inte heller fått något sms.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde igår och fick ett bekräftelse-sms omgående. Enligt det så kommer jag få ett sms med ordernummer som jag kan följa leveransen med. Har beställt en 32gb, och den skulle iofs ta lite längre tid att få.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som förhandsbeställde via Tele2 fyi så skickas den ut den 27.e!

Pratade precis med en telefonist för att avboka min.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag kollat med Telia. Ordern ligger på lagret o väntar på att skickas!! När den lämnar lagret får jag mer info. Om de fick leveranserna som planerat trodde de jag skulle ha telefonen den 28:e !!! Låter för bra för att va sant! Bäst i ställa in sig på den 31:a så man inte blir så besviken. Men den är på g iallafall!!!! Shit va coolt!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en sån otur. Vi sticker till Portugal på en vecka, just den 28 oktober. Det betyder att min 4S kommer att ligga där hemma i en vecka och vänta på mig. Tänk om Telia gör ett fel till och råkar skickar ut den en dag tidigare, som förbokningsläppet. Jo, man kan ju drömma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en svart 32 GB från Apple i fredags. Gillar Telia, men inte något av deras nuvarande alternativ.

 

När jag slutligen fick deras erbjudande-sms, så stod det att "leverans sker från och med lanseringsdagen, 28 oktober". Det tolkar jag som att de skickar ut telefonen den dagen, vilket innebär att man tidigast har telefonen på måndagen, om man nu inte kan knalla ner till sin lokala Telia-butik och hämta ut den där.

 

Apple sade f.ö. att leveransen skulle ske inom 1-2 veckor. Rent teoretiskt borde jag kunna få telefonen redan nu på fredag, men jag är skeptisk.

 

 

/ Kiwi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I mailet jag fick från apple står det leverans 3-9:e november. De skickar antagligen den på fredag och det tar ett par dagar att skicka den hit från utlandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som förhandsbeställde via Tele2 fyi så skickas den ut den 27.e!

Pratade precis med en telefonist för att avboka min.

 

 

Har själv beställt via Tele2 och snackat med två stycken genom deras Live-Chatt support. Båda sa att leveranserna kommer in 28 oktober och att folk får sina mobiler först den 3 november.

 

För övrigt är jag ny på forumet, har dock läst Macworld länge. Äger en iPad och har haft en iPod Touch tidigare. Blir min första iPhone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till forumet impacter. Du kommer definitivt inte bli missnöjd med din första iPhone. Grattis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till forumet impacter. Du kommer definitivt inte bli missnöjd med din första iPhone. Grattis!

 

Hehe tackar. Jag kommer absolut inte bli missnöjd, har kikat på 4an ett tag men så kom 4S för samma pris! Bara att slå till direkt!

 

Är det någon annan som har hört något om Tele2s leveranser?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Beställde en 16GB 4S svart från Halebop, men jag har fortfarande inte fått ngt leverans datum....blir tokig, måste veta nu!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...