Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nästa leverans till 3


Madde88

Rekommendera Poster

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
Blev något förvånad igår då jag fick ett sms att mitt abb har blivit uppgraderat enligt mina önskemål(Förlängning med 3GS) vilket jag ringde 3 om i onsdags. Självklart ringde jag till kundservice och frågade om Iphonen var skickad nu då och fick svaret Jepp och kollinumret är xxxxxxxxx.

 

Sitter nu alltså med en ny svart blänkande 32 GB 48 timmar efter beställning, så lycklig så.... :D

 

Hej! Grattis! :) Vilken version av iPhone OS levererades den med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Grattis! :) Vilken version av iPhone OS levererades den med?

 

Den levererades med 3.01.

 

Enda problemet är Spotify där mina spellistor inte syns alls men felet ligger hos Spotify(Tekniska prob) hoppas jag iallafall. Spotify var just den knuffen jag behövde för att ställa mig i Iphone skaran.

Några timmar in med den nya "klimpen" och jag kommer aldrig att köpa någon SE igen, vill knappt ta i min tjänstelur som känns stenålders nu. Kan nu bara spellistorna ploppa upp oxå så man kan köra offline med Spotify så är lyckan fullständig.

 

En nackdel kom jag på - måste nog göra om alla mina kontakter så de blir i Iphone format, men det är det värt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma sak för mig. Får den på onsdag nu istället, annars hade jag haft den i handen redan igår! :(

 

Ja men sen får ,man hoppas att de skickar den till dig och inte tillbaks till Kalmar som i mitt fall :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har en fråga.. jag och sambon gick till 3:s butik igår och beställde versin iphone 16 GB, men vi fick ingen som helst bekräftelse? har inte fått något mail och fick inget papper med oss.. Ska det vara så?

 

Då kan man ju inte kolla sin leverans eller något och är orolig att kundtjänst inte ska kunna hjälpe en med något om man inte har ett kundnummer..

 

Så har ni andra som beställt i butik fått något papper med info?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strunt samma, jag ringde kundtjänst och den skickades igår! beställde i förrgår så är väldigt nöjd och jag borde ha fått en bekräftelse i butik sa han men men =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket skojarföretag!

 

Marknadsför 2-3 dagars leveranstid och lyckas inte skicka skiten på en vecka med motiveringen att "det är ju andra som har beställt innan dig..". Som grädde på allt lyckas en av deras medarbetare med bedriften att vara sjukt otrevligt och ifrågasätta varför jag skall ha ett kollinummer "när det ändå är helg" - Snyggt jobbat Tre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kunde lika gärna stått kvar i kön hos halbop. hade nog fått den tidigare!!

Du valde väl ändå operatör efter deras abonnemang (det som passar dina behov) och inte efter leveranstid? Hellre vänta ett tag på leverans än att få dras med ett taskigt abonnemang i 2 år :P

 

Stor efterfrågan ger längre leveranstid, hos samtliga leverantörer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntar med stor spänning på att få någon ny info idag ifall 16GB svart har börjat skickats ut.

 

Kan alla som väntar på 16GB svart försöka återkomma i tråden här ifall ni fått någon uppdatering gällande eran order?

På mitt 3 konto står det fortfarande att jag har HTC Diamond, så ingen uppdatering där ännu.

 

Jag hoppas verkligen att de skickar telefonen idag.

I butiken sa de att de får in telefoner i lager idag, så om min telefon inte skickats idag kommer jag gå till butiken och ta den där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt när jag skickade inlägget för 1 min sedan så fick jag SMS samma sekund frå Tre's kundtjäns.

 

 

Texten löd:

" Hej! Din iphone har inte skickats. Jag håller koll på detta och skickar ett sms så fort den är på väg.

Mvh xxxx, tenisk support 3 "

 

 

VAFAN! :( Bra start på dagen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntar med stor spänning på att få någon ny info idag ifall 16GB svart har börjat skickats ut.

 

Kan alla som väntar på 16GB svart försöka återkomma i tråden här ifall ni fått någon uppdatering gällande eran order?

På mitt 3 konto står det fortfarande att jag har HTC Diamond, så ingen uppdatering där ännu.

 

Jag hoppas verkligen att de skickar telefonen idag.

I butiken sa de att de får in telefoner i lager idag, så om min telefon inte skickats idag kommer jag gå till butiken och ta den där.

 

Fick precis ett sms om att min nummerportering blev godkänt, om det betyder att telefonen har skickats eller ej har jag ingen aning om. Har inga större förväntningar på att få telefonen i början på veckan. Helt klart är ju att Tre inte lyckas leverera enligt gällande reklamkampanjer.

 

Edit: Svart 16GB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan meddela att jag nu fått meddelande via sms att jag har fått mitt abonnemang förlängt.

Samt även fått ett Kollinr på att min telefon är på gång nu :)

 

 

Jippieeee äntligen börjar det ta fart, nu hoppas jag att posten inte FAILAR :)

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min iphone 32 gb, vit 090909 och idag fick jag sms från 3 att min nummerflytt från Telia kommer att ske nu på fredag (25:e). Har dock inte fått kollie-id...än.

 

Var även och snackade med en kille på 3 store i lördags och han sa att dom hade fått in telefonerna på centrallagret och skulle börja skickas ut imorgon tisdag. så förhoppningsvis har jag den snart...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Daskind och Hagmund: När beställde ni era 16gb svart? Telefon eller butik? Förlängning eller nyteckning?

 

Jag beställde min den 09-09-15 en svart 16GB.

Ring till kundtjänst och fråga efter kolli.

 

Till mig sa de att alla skulle bli täckta av den nya leveransen de fått in.

 

Återkom gärna med status!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har följt den här tråden med intresse och nu är det dags att tillföra något. Beställde en 16gb svart 15/9. Fick sms imorse att mitt nummer ska porteras 25/9 så då ringde jag kundtjänst för att kolla läget. Telefonen skickades imorse och jag fick ett kollinr, borde vara framme imorgon.

 

Det tog inte 2-3 dagar direkt men det är svårt att vara arg nu när den äntligen är påväg. Hoppas detta hjälpte någon (utom mig)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntat 7 veckor på svart 16gb, fortfarande inga tecken på att den ska skickas.

 

min kusins tjej bestälde en 3gs förra veckan 2 dagar senare hade hon den i sin ägo'!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde: 090828, Vit 32GB (Köplats runt 300)

 

Inne på min 4:e vecka och fick detta besked idag:

 

Din beställning är hanterad. I dagsläget så är det just nu endast iPhone 32GB white som vi inte har i lager. Vi inväntar ny leverans från Apple denna vecka eller nästa, har ännu inte fått den bekräftad.

 

Kan ju vara bra att veta om man väntar på vit 32GB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ringde kundstjänst och fick kollinumret på min vita 32 gb, och enligt posten står det att elektronisk förhandsinformation har mottagits så Tre har äntligen fått in och börjat skicka ut vita 32 gb nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick SMS från 3 idag att mitt nummer flyttas från Tele2 till 3 nu på fredag. Jag ringde därför Kundtjänst och frågade när jag skulle få telefonen (iPhone 3GS 32GB vit), tjejen i luren sa att jag troligtvis får den imorgon! :D

 

...hur som helst får jag den innan fredag, för då flyttas ju mitt nummer! :)

 

PS. Jag gjorde för övrigt min beställning via telefon 09-09-09

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:D:D:D:D:D:D:D:D

 

Här är din försändelse:

21 sep kl 16:51

Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

Visa mer info

 

 

Nu är den snart i min ägo!! Wiiiieeeee :-) Hoppas man kan hämta den på lunchen imorgon hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beställde 090914 16gb svart. fick kollinr idag så antagligen är den här imorgon posten har även tagit emot Elektronisk förhandsinformation =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yeah.

 

Beställde min 32gig vit den 15:e. Nu är den på väg. Kollinummer och allt.

 

Det gick snabbare än vad jag trodde. Det stod ju inkommer i lager v.39, och då räknade jag kallt med tidigast fredag denna veckan. Men, men där ser man. Jag klagar liksom inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...