Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nästa leverans till 3


Madde88

Rekommendera Poster

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Uppdatering:

 

Ringde in idag för att få kolli-id, vilket jag fick. Efter att ha testat det på postens hemsida i några timmar började jag ana oråd och ringde in igen. Cirka 19:35 kom jag fram och fick ett helt annat kolli-id - min iPhone hade legat i min lokala butik sedan i morse... Hur som haver, postutlämningen i butiken stänger 20:00 så efter en kort språngmarsch sitter jag nu och synkar luren. Skynda, skynda! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag beställde min i måndags och enligt tre skulle dom skicka den i veckan 16gb svart

 

Jag beställde min svarta 16 gig den 22/8. Fortfarande inget kollinummer.... 2-3 dagar. Inte första april idag va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 GB svart, beställt 9/9, svaret från kundtjänst igår var i slutet av denna veckan alt. i början på nästa. Men i övrigt inga tecken på att min telefon är på g. Kan också notera att i ett antal av posterna i denna tråd har kundtjänstpersonalen satt oss väntande på hold så fort de ska kolla upp en iphone. De kastar säkert tärning för att bestämma vilket svar de ska ge.. :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min svarta 16 gig den 22/8. Fortfarande inget kollinummer.... 2-3 dagar. Inte första april idag va?

citarade bara det mejlet jag fick av tre idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

citarade bara det mejlet jag fick av tre idag.

 

Jag menade inte så. Utan mest att tre nog försöker "skoja" med oss???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dom börjar nog bli rätt trötta på alla som ringer o mejlar? men då kan dom väl sätta leveranstid 4-5 veckor på alla. så blir man ju iaf glad om den kommer tidigare än vad man är inställd på, samt att dom säkert slipper alla samtal o mejl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dom börjar nog bli rätt trötta på alla som ringer o mejlar? men då kan dom väl sätta leveranstid 4-5 veckor på alla. så blir man ju iaf glad om den kommer tidigare än vad man är inställd på, samt att dom säkert slipper alla samtal o mejl.

 

Grejen är att man blev lovad två veckor i butik vid beställning. När beställningen tog tre veckor accepterade jag det. Då jag blev lovad att den skulle levereras på torsdagen den tredje veckan. (imorgon)

Men eftersom en ganska otrevlig och trött kundtjänstmedarbetare valde att svara såhär: *Klick*

Väljer jag att fortsätta att bugga om leveransen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har pratat med Tre nu för 3:e gången idag.

 

Första gången sa de att det var "ett par veckors leveranstid" på 16gb svart, nu till mitt sista samtal för dagen för 10 min sen så säger det att vad jag kan se så har du en PUP? Vad fan det nu är (Pick-up-point)?? Så han sa att jag hade en telefon reserverad iallafall men inget kolli hade skapats ännu.

 

Min fråga till er där ute nu är hur många som har beställt 16GB svart har fått leverans, eller kolli eller ett livstecken på att den kan finnas i lager eller vara på väg till er? :chockadskeptisk:

 

Beställde en 16 svart i torsdags, finns att hämta ut på posten idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en 16 svart i torsdags, finns att hämta ut på posten idag.

 

Jag beställde min också förra torsdagen 10/9 och jag har inte fått något kollinr eller någonting ännu :(

Får väl hålla utkik idag och kolla om den blir skickad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kunde de inte gjort så här från början?

 

Det gjordes en ombeställning igår morse.

 

Nu är den i stockholm och körs ut idag.

 

post-47892-1253167361_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min fråga till er där ute nu är hur många som har beställt 16GB svart har fått leverans, eller kolli eller ett livstecken på att den kan finnas i lager eller vara på väg till er? :chockadskeptisk:

 

Beställde Svart 16 den 25/8. Får den idag. Enligt den medarbetare jag talade med så fick de alla telefoner i måndags och skickar ut dem en färg i taget. De vita gick iväg först och de svarta i ordningen 32 sen 16 gick i väg igår. Det verkar stämma rätt bra med de i min bekantskapskrets som beställt ungefär samtidigt. Alla som beställt vita fick dem mycket riktigt igår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WIHOO! Iphonen (Svart 16gig) på väg. Skickades ut igår. Beställ 22/8. SÅÅÅ NICE!

 

Du kommer att bli så jävla nöjd. Fick min igår och redan efter en timme av pillande så kunde jag konstatera att detta är den bästa mobiltelefon jag haft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom verkar faktiskt hålla det hemsidan lovar nu. Jag orkade inte vänta på telia, så beställde en med kontantkort från TRE i förrigår (15/9). Ringde nu och fick kollinummer, den ska komma imorn. En svart 3GS 32gb. Fuck telia.

 

EDIT, kollade historiken på försändelsen, den skickades mindre än ett dygn efter att jag beställt. Den är i sthlm nu, och bör ju kunna ta sig till Uppsala tills imorn :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en svart 16 GB 1 sep, var och hämtade den nu utan avi men med kolli-ID, fick ett tillfälligt SIM-kort.

 

Men jag hittar inget ställe för SIM, har ej heller fått något SIM-verktyg, var börjar jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en svart 16 GB 1 sep, var och hämtade den nu utan avi men med kolli-ID, fick ett tillfälligt SIM-kort.

 

Men jag hittar inget ställe för SIM, har ej heller fått något SIM-verktyg, var börjar jag?

 

Ett barn som visar dig: http://bit.ly/8ChZr ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det posten eller Bring Citymail som lev. avier? Jag bor i Stockholm. Citymail delar ju inte ut varje dag vad jag vet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det posten eller Bring Citymail som lev. avier? Jag bor i Stockholm. Citymail delar ju inte ut varje dag vad jag vet...

 

 

Det går via posten.

Men ringer du till kundtjänst så kan du få ditt kollinummer, då behöver du ingen avi för att hämta ut paket. Väntar du på avin tar det normalt en dag extra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går via posten.

Men ringer du till kundtjänst så kan du få ditt kollinummer, då behöver du ingen avi för att hämta ut paket. Väntar du på avin tar det normalt en dag extra.

 

Tack! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hämtade just ut min svarta 32gb 3GS på posten. knappt 48 timmar tog det från beställning. Den hade 3.0.1 firmware om nån undrar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...