Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nästa leverans till 3


Madde88

Rekommendera Poster

KL 11 idag fick jag SMS om att telefonen var på Konsum :D

 

Hämtade den och längtar tills ungarna sover så att jag kan lajja ordentligt :D

 

Den är så fiiiin :D

 

Det tog alltså 25 timmar från Tre till mig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
KL 11 idag fick jag SMS om att telefonen var på Konsum :D

 

Hämtade den och längtar tills ungarna sover så att jag kan lajja ordentligt :D

 

Den är så fiiiin :D

 

Det tog alltså 25 timmar från Tre till mig..

hur F_n kunde du få den på bara 25 timmar????? =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min svarta iPhone 3GS 16GB skickades idag! Beställde 24/8. Hoppas på en snabb lösning för jailbrake och upplåsning då jag är rädd att den levereras med OS3.1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hämtade just ut min svarta 32gb 3GS på posten. knappt 48 timmar tog det från beställning. Den hade 3.0.1 firmware om nån undrar.

 

Själv beställde jag min telefon för tre veckor sedan. 3 kunde inte ens ge mig ett kollinummer idag. det visar ju att dom inte prioriterar oss som beställt tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni inte förstått det än att tre inte har haft eller har nått kösystem! Vad förväntar ni er av ett företag där medelåldern är 19år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ipreferbananas

Beställde 16gb svart den 3/8, 5-6 samtal till kundtjänst, inget kollinummer! Men jag antar att man måste ringa 5-6 gånger per dag? Könns ju inte som det är nån ide att byta till en vit telefon eftersom kundtjänst aldrig vet vad de har i lager. finns det nån annan operatör som har 3gs i lager (och inte bara påstår det)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en 32GB vit i tisdags via webben :)

 

Det står att de får in dem v.39 och så lär det väl vara någon kö så jag är beredd på att vänta ett tag ...

 

Har aldrig haft med Tre att göra förut, och undrar bara hur det funkar -- skickar de ett mail när telefonen är skickad, eller är det bara att snällt vänta på posten, alt. ringa och höra hos kundtjänst? Jag har (vad jag vet) ingen personlig sida hos dem. Jag är ju en helt ny kund utan nummer ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min svarta iPhone 3GS 16GB skickades idag! Beställde 24/8. Hoppas på en snabb lösning för jailbrake och upplåsning då jag är rädd att den levereras med OS3.1.

 

Min kom idag och hade OS 3.0.1 så jag tror det är lugnt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur F_n kunde du få den på bara 25 timmar????? =/

 

Det är en bra fråga.. de har 32GB svart i lager nu..

 

Jag beställde 5/8 och fick vänta 5 veckor innan de skickade den till adressen jag hade 2004 (Östersund) och istället för att skicka den till mig (Stockholm) från Östersund så gick den tillbaks till lagret i Kalmar och jag ringde och var i upplösningstillstånd igår och då beställde han en ny som skickades igår..

 

Min gissning är att de har personal att ta hand om beställningarna som står i kö och annan personal som tar hand om de nya beställningarna.

 

Jag är iaf. glad att den kom tillslut och jag säger som alla andra: Den är värd all väntan :)

 

Just nu funderar jag på om jag ska uppdatera till 3.1 eller jailbreaka :P

 

För och nackdelar på jailbreaking någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde 5/8 och fick vänta 5 veckor innan de skickade den till adressen jag hade 2004 (Östersund) och istället för att skicka den till mig (Stockholm) från Östersund så gick den tillbaks till lagret i Kalmar och jag ringde och var i upplösningstillstånd igår och då beställde han en ny som skickades igår..

 

Inte dags att göra en adressändring och flytta adressen förfolkbokföringen? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

090909 beställde jag min iPhone 3GS 32GB (vit). Förhoppningen är att få den under nästa vecka (v.39), enligt Tre:s hemsida, är det att hoppas på för mycket tror ni?

 

Tre:s hemsida angående iPhone 3GS 32GB (vit):

 

"Inkommer i lager v.39"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick min Iphone idag. Men jag får inte igång mitt internet på mobilen :( Är det någon som har samma problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde som jag skrivit här tidigare min 3GS 32 GB Svart igår onsdag i 3-Butik, och det verkar faktiskt som att jag kan få den redan imorgon! :) Ringde idag och fick kolli-id och nu är den sorterad i Jönköping. Följer den samma mönster som här så blir den sorterad i Stockholm i natt och körs sedan ut till mitt inlämningsställe under dagen. Vore underbart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte dags att göra en adressändring och flytta adressen förfolkbokföringen? :)

 

Det gjorde jag ju såklart så fort jag flyttat in i min nya lägenhet.. 2004..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gjorde jag ju såklart så fort jag flyttat in i min nya lägenhet.. 2004..

 

När jag frågade så hade de rätt adress..

 

Räkningen lyckades de som sagt skicka rätt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag frågade så hade de rätt adress..

 

Räkningen lyckades de som sagt skicka rätt ;)

 

Du är inte ensam, de gjorde samma sak med mig. Väntar på att Posten ska hämta upp paketet från mitt gamla utlämningsställe och skicka det hitåt. Får se om de lyckas med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är inte ensam, de gjorde samma sak med mig. Väntar på att Posten ska hämta upp paketet från mitt gamla utlämningsställe och skicka det hitåt. Får se om de lyckas med det.

Samma sak för mig. Får den på onsdag nu istället, annars hade jag haft den i handen redan igår! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som befarat så har min nu ankommit till mitt serviceställe! Cirka 48 timmar från beställning i butik till att jag har den i hand tycker jag är klart godkänt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ipreferbananas
Som befarat så har min nu ankommit till mitt serviceställe! Cirka 48 timmar från beställning i butik till att jag har den i hand tycker jag är klart godkänt!

 

7 veckor efter beställning och har den fortfarande inte i hand tycker jag är ej godkänt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 veckor efter beställning och har den fortfarande inte i hand tycker jag är ej godkänt

 

Fy fasen asså. Jag beställde min i tisdags, fått besked om att den skickas på måndag. *Nöjd* Förutsatt att så sker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick min telefon. Hade den i sex dagar och fick skicka tillbaka den. Skärmen hade börjat lossna på vänster sida så den sidan var några millimeter ovanför kromlisten. Är nu utan telefon minst en vecka. Suck... :cry:

 

Dock har Tre har varit väldigt hjälpsamma och jag kommer få en helt ny telefon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ipreferbananas
Jag fick min telefon. Hade den i sex dagar och fick skicka tillbaka den. Skärmen hade börjat lossna på vänster sida så den sidan var några millimeter ovanför kromlisten. Är nu utan telefon minst en vecka. Suck... :cry:

 

Dock har Tre har varit väldigt hjälpsamma och jag kommer få en helt ny telefon.

 

 

Samma sak hände mig fast jag fick fel modell. Efter jag skickat in telefonen tog det 2 veckor och 3 dagar innan det hade registrerats hos tre, så de kan skicka ut en ny. (vilket de fortfarande inte gjort till mig) Så det är bara hålla tummarna att det går snabbare för dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev något förvånad igår då jag fick ett sms att mitt abb har blivit uppgraderat enligt mina önskemål(Förlängning med 3GS) vilket jag ringde 3 om i onsdags. Självklart ringde jag till kundservice och frågade om Iphonen var skickad nu då och fick svaret Jepp och kollinumret är xxxxxxxxx.

 

Sitter nu alltså med en ny svart blänkande 32 GB 48 timmar efter beställning, så lycklig så.... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev något förvånad igår då jag fick ett sms att mitt abb har blivit uppgraderat enligt mina önskemål(Förlängning med 3GS) vilket jag ringde 3 om i onsdags. Självklart ringde jag till kundservice och frågade om Iphonen var skickad nu då och fick svaret Jepp och kollinumret är xxxxxxxxx.

 

Sitter nu alltså med en ny svart blänkande 32 GB 48 timmar efter beställning, så lycklig så.... :D

Grattis!

 

Håll utkik här http://www.spotify.com/en/help/service-status/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...