Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3G till iPhone 3G S


shogunami

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag köpte min iPhone från Telia, och undrar om man kan på något sätt "byta upp sig" till iPhone 3G S, för någon mildare summa än fulla priset? Betalar trots allt för ett abonnemang som är overpriced som bara den, borde få lite perks.

Verkligen sugen på filmfunktionen, även fast jag inte förstår varför de inte fixat det till vanliga iPhone 3G, finns ju på Cydia. Puckon till Apple.

 

Någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Telia är telia, jag har jobbat för telia i ett år, de ger sällan nånting på sin egen bekostnad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle var trevligt med en iPhone 3G S faktiskt, eftersom Apple var efterblivna nog att inte ta med en del funktioner i vanliga iPhone, fast det är fullt tekniskt möjligt, när t.o.m. hobby programmerare gjort mer imponerande funktioner, fast de tillåts ju självklart inte av Apple.

 

>.<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle var trevligt med en iPhone 3G S faktiskt, eftersom Apple var efterblivna nog att inte ta med en del funktioner i vanliga iPhone, fast det är fullt tekniskt möjligt, när t.o.m. hobby programmerare gjort mer imponerande funktioner, fast de tillåts ju självklart inte av Apple.

>.<

Ja jag kan hålla med om att det vore trevligt ned en 3Gs, men finns inte mycket att göra när man köpt en vanlig 3G för några månadersen... Prestandan + Voice control skulle jag vilja ha. Nu med os 3.0 är min 3G så jävla seg känns det som, är det fler än jag som upplever samma?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag kan hålla med om att det vore trevligt ned en 3Gs, men finns inte mycket att göra när man köpt en vanlig 3G för några månadersen... Prestandan + Voice control skulle jag vilja ha. Nu med os 3.0 är min 3G så jävla seg känns det som, är det fler än jag som upplever samma?

 

 

Nej, min är mycket snabbare, märks mest på safari och öppna och stänga program.

 

Testa en återställning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt larvigt att inte de andra modellerna fått voicecontrol och at de skippat massa grejjer till 2G såsom MMS. Bägge ligger i mjukvaran och inte i hårdvaran. MEn de vill såklart tvinga folk att köpa nya istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag köpte min iPhone från Telia, och undrar om man kan på något sätt "byta upp sig" till iPhone 3G S, för någon mildare summa än fulla priset? Betalar trots allt för ett abonnemang som är overpriced som bara den, borde få lite perks.

Verkligen sugen på filmfunktionen, även fast jag inte förstår varför de inte fixat det till vanliga iPhone 3G, finns ju på Cydia. Puckon till Apple.

 

Någon som vet?

 

Jag tror Telia går ut med den infon när den är klar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneLasse

Vore onekligen riktigt grymt om så vore fallet, dock surt om man som mig säljer sin 3G nu... Aja skitsamma, en 3Gs är ett måste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste vara helt trög: vari består erbjudandet? Blir man "erbjuden" att köpa telefonen till fullt pris? Betyder det att de skulle kunna förbjuda en att köpa mobilen till fullt pris?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneLasse

Man köper en iPhone som är bunden till Telia, inget mer? Isåfall är det ju bara att få iväg sin vanliga 3G fort som attan och sen köpa en 3Gs på dirren. Magi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste vara helt trög: vari består erbjudandet? Blir man "erbjuden" att köpa telefonen till fullt pris? Betyder det att de skulle kunna förbjuda en att köpa mobilen till fullt pris?

 

Antagligen kommer de bara släppa 3Gs:en med abonnemang. Så erbjudandet består av att om du redan har ett abonnemang hos dem så får du köpa den utan att teckna nytt abonnemang.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte dem kommer med uppgraderingserbjudande, isåfall säger de väl bara att man ska köpa kontantkort och telefonen.

 

Eller kanske får man förlänga abb. trots att det är mer än 3 månader kvar på sitt abb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte dem kommer med uppgraderingserbjudande, isåfall säger de väl bara att man ska köpa kontantkort och telefonen.

 

Eller kanske får man förlänga abb. trots att det är mer än 3 månader kvar på sitt abb.

 

 

Har du mindre än tre månader kvar av ditt abonnemang så får du teckna nytt abonnemang och i samband med det köpa telefonen.

 

Har du mer än tre månader kvar av ditt abonnemang så får du möjlighet att köpa telefonen till fullpris.

 

Så har jag förstått Telias erbjudande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneLasse
Har du mindre än tre månader kvar av ditt abonnemang så får du teckna nytt abonnemang och i samband med det köpa telefonen.

 

Har du mer än tre månader kvar av ditt abonnemang så får du möjlighet att köpa telefonen till fullpris.

 

Så har jag förstått Telias erbjudande.

 

STÄMMER!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Källa?

 

Mina egna källor inom Telia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du mindre än tre månader kvar av ditt abonnemang så får du teckna nytt abonnemang och i samband med det köpa telefonen.

 

Har du mer än tre månader kvar av ditt abonnemang så får du möjlighet att köpa telefonen till fullpris.

 

Så har jag förstått Telias erbjudande.

Om jag köper luren till fullpris så förlängs väl inte bindningstiden på abonnemanget och luren måste ju vara upplåst då... eller? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag köper luren till fullpris så förlängs väl inte bindningstiden på abonnemanget och luren måste ju vara upplåst då... eller? :fundersam:

 

Det får du ta med Telia om/när det blir dags. Jag har fått bekräftat att ett uppgraderingserbjudande kommer och ungefär hur det ser ut. Huruvida det handlar om operatörslåsta eller inte operatörslåsta telefoner vet jag inte men jag gissar att de är låsta till Telia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått bekräftat att ett uppgraderingserbjudande kommer och ungefär hur det ser ut.

 

Kan du ge oss lite info om du redan vet hur dessa kommer se ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du ge oss lite info om du redan vet hur dessa kommer se ut?

 

Ja det är ju säkert populärt när man har kontakter som litar på en ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hihi, man måste ju fråga :P!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du ge oss lite info om du redan vet hur dessa kommer se ut?

 

Nej, därför att jag inte tänker lämna ut information som kan göra att mina källor röjs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...