Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Releasetid för 3.0?


satriani

Rekommendera Poster

Stod att mitt simkort inte var giltligt med, tog ur telefonen, låste upp simkortet och satte i den igen sen funkade det.

 

Någons om kan upplysa mig om vad "Profil: Olrad Ad hoc" är? Aldrig sett det innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 601
  • Created
  • Senaste svar

Funkar nu. Stod att simkortet inte var aktivt men det var bara att dra ur USB sladden ur macen och skriva in koden så funka det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

heretodisturbe

innan dom fixar så man kan ha olika profiler för olika tillfällen och sätta ljudvolymen seperat för olika saker så är det fortfarande avslaget...

 

Installerat & klart!

 

Allt fungerade smärtfritt. Tethering, MMS, "Find my iPhone"... allt fungerar. Gött. Men som någon sa: "Var det allt?". Jag visste vilka förändringarna var, men ändå känns det lite avslaget :)

 

Hatten av för Apple! iPhone är äntligen den telefon som den borde varit från början!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vad är detta? Fortfarande ingen kontakt med servern efter extrahering!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får inte heller någon kontakt med servern, surt nog!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken internetoperatör har du? Det är inte så att det har gått in något spam-skydd?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft samma problem hela kvällen. efter ha laddat ner kommer det upp en "skylt" med texten:

 

"Problem uppstod vid hämtningen av programvara för iPhone-enheten "iPhone". Nätverksanslutningen kopplades ned på grund av en tidsgräns.

 

Kontrollera att nätverksinställningarna är korrekta och att nätverksanslutningen till Internet fungerar, eller försök igen senare".

 

Vad är problemet? Någon som vet? (Iphonen jag använder har version 2.1.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Comhem, men något spamskydd ska det inte vara...är la bara Apples server som är

överbelastad. Får testa lite senare innan man lägger sig =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter otaliga "uppdatera" > enter > enter (loop) gick det nu igenom och den installerar ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

telia tar inte extra betalt för tethering va?

nej, samma nota som när du surfar på din iphone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste missat något, trodde att även vi med gamla iPhone 3G skulle kunna spela in och redigera video på telefonen. Känns ju som en miss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va i helv..uppdatering gick bra, men nu har jag ingen täckning istället. :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ensamseglaren

Måste bara få detta bekräftat; är detta samma version som GM-builden? Då menar jag exakt samma. Eller bör jag återställa och tanka nya?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan någon förklara vad "find my phone" är för något? vad har jag missat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någons om kan upplysa mig om vad "Profil: Olrad Ad hoc" är? Aldrig sett det innan.

 

Har du beta-testat någon applikation på sistone? Det blev i alla fall så när jag började betatesta applikationen från Norrlands Guld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan någon förklara vad "find my phone" är för något? vad har jag missat?

 

Om du har Apples tjänst MobileMe kan du logga in där och med hjälp av den inbyggda GPS:en se var din telefon är. Bra för svartsjuka personer! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan någon förklara vad "find my phone" är för något? vad har jag missat?

Det är en tjänst som fungerar med MobileMe där man, om man tappar eller blir bestulen på sin telefon, kan se vart den befinner sig på en karta. Sedan kan man skicka ett meddelande till telefon typ att den är borta och sitt namn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha! tack för svaret. Har faktiskt testat på mobileme och varit supernöjd men priset är lite för saftigt för mig tills.. ikväll då min mobil crashade vid uppdateringen och eftersom jag var tvungen att återställa mobilen så var alla kontakter och hela fadderullan borta och då hade det varit bra att kunna synca kontakterna som man gör med mobileme. för annars är jag för lat att synca mellan datorn och mobilen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har fortfarande inte kunnat uppdatera, och klockan är 02.58!!

har en telia lur med beta 4. ska jag vänta mer, eller köra en restore???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu kan jag inte ens restora... kommer detta opp ; there was a problem downloading the iph software for the iphone "xxxxxx". the requested resource was not found

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu på morgonen var det inga problem alls att uppdatera min frus iPhone. Dvs inga problem att nå aktiveringsservern eller vad problem nu var i går kväll från kl 21 framåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

the_arrangement
nu kan jag inte ens restora... kommer detta opp ; there was a problem downloading the iph software for the iphone "xxxxxx". the requested resource was not found

Kunde inte heller göra en restore men NU när jag testade trycka på restore så hittade den 3.0? Så nu laddar jag ner den. Superkonstigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag laddade hem en GM länk, och installerade runt 07-30tiden.. nöjd, men ingen större skillnad jfrt med beta 4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...