Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Releasetid för 3.0?


satriani

Rekommendera Poster

hur fasen fixade ni tethering? har kopplat på internetdelning och sedan anslutit via usb. sedan står det att man ska välja iphone i inställningarnas lista med nätverkstjänster... var då..? undrar en som troligen är korkad

 

Jag förstår va du menar, hade samma problem fattade ignenting....men jag fick det att funka jag vet inte hur, jag bara provade att trycka massa saker under nätverksinställningar på min dator :huh:

 

edit: Ethernet ska lysa grönt när du gått in på systeminställningar->Nätverk. Om inte så prova att tryck på avancerat och så ska det komma upp massa siffor....Det var där det började funka för mig iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 601
  • Created
  • Senaste svar

edit: Ethernet ska lysa grönt när du gått in på systeminställningar->Nätverk. Om inte så prova att tryck på avancerat och så ska det komma upp massa siffor....Det var där det började funka för mig iaf

 

hmmm, har varken grönt eller avancerat... kör du Leopard? Jag kör Tiger, kanske därför det skiljer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

edit: Ethernet ska lysa grönt när du gått in på systeminställningar->Nätverk. Om inte så prova att tryck på avancerat och så ska det komma upp massa siffor....Det var där det började funka för mig iaf

 

hmmm, har varken grönt eller avancerat... kör du Leopard? Jag kör Tiger, kanske därför det skiljer.

 

japp jag kör leopard....jag hade väldigt svårt att få det till o funka i början som sagt, jag har fortfarande inte fått det att funka via bluetooth

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

japp jag kör leopard....jag hade väldigt svårt att få det till o funka i början som sagt, jag har fortfarande inte fått det att funka via bluetooth

 

 

ja, ja - det kunde varit värre... flertalet här har ju stött på problem bara genom uppdateringen. Det enda 'problemet' jag hade var att slå in koden på sim-kortet och dra ut/sätta in usb-kabeln (som jag fattade först när jag tittade på iphone-skärmen... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick ite för mig, sitter med en låst telefon nu....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst donpasta

Gick inte för mig heller med min iphone 2g får upp att sim-kortet stöds inte.... sitter med en pc :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gör det om och om igen, kommer ändå inte fram till iTunes Store. :-S

 

Haha, bara för att jag skrev det så kom jag in till slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får hem uppdateringen och kan extrakta den men sedan står det att iPhonen inte får kontakt med aktiveringsenheten. Någon med samma problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får hem uppdateringen och kan extrakta den men sedan står det att iPhonen inte får kontakt med aktiveringsenheten. Någon med samma problem?

 

 

Yepp, jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får hem uppdateringen och kan extrakta den men sedan står det att iPhonen inte får kontakt med aktiveringsenheten. Någon med samma problem?

Blev precis medlem här för att fråga samma sak. Extraheringen är det inga problem med, men sedan tappar den kontakten och jag får upp samma meddelande som dig.

 

Gissar på överbelastning hos Apple? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får hem uppdateringen och kan extrakta den men sedan står det att iPhonen inte får kontakt med aktiveringsenheten. Någon med samma problem?

JAg har exakt samma problem! - hoppas de fixar det snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får hem uppdateringen och kan extrakta den men sedan står det att iPhonen inte får kontakt med aktiveringsenheten. Någon med samma problem?

 

Jag har samma problem. ;(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får hem uppdateringen och kan extrakta den men sedan står det att iPhonen inte får kontakt med aktiveringsenheten. Någon med samma problem?

Det verkar funka nu! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som alternativet internetdelning försvunnit hade någon på Telias iPhone blog lösningen:

"återställa inställningarna för det mobila datanätverket och starta om. Bör funka nu"

 

Det funkade för mig iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu funkar det!! :galetglad:

Ja! :D

 

Håller på med installationen just nu, väntar med spänning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstigt, för mig funkar det fortfarande inte, har försökt i ca en halvtimme...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstigt, för mig funkar det fortfarande inte, har försökt i ca en halvtimme...

 

Funkar inte för mig heller, försökt en timme snart. Jaja, får väl vänta till imorgon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Installerat & klart!

 

Allt fungerade smärtfritt. Tethering, MMS, "Find my iPhone"... allt fungerar. Gött. Men som någon sa: "Var det allt?". Jag visste vilka förändringarna var, men ändå känns det lite avslaget :)

 

Hatten av för Apple! iPhone är äntligen den telefon som den borde varit från början!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...