Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tio i Topp på Forumet...


Axelman

Rekommendera Poster

Nu är det ju så fyndigt att här finns "inläggs räknare" och jag är 100% säker att några finns det allt som räknar inlägg om inte så gör ju forumet det åt en :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 172
  • Created
  • Senaste svar

Ähhhhhh..... jag skiter fullständigt i mina 2892 inlägg...... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha ha ha

 

Som Gollum är mot ringen är du mot dina inlägg (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Myyyy preciousssssss ................. (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han e bara rädd att vi skall hinna ikapp:-))))

 

 

Kan man rent av koppla skruvdragaren till räkneverket???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja eller varför inte tvärtom - jag har minst jag har minst och är därför bäst? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får väl ta ut förtidspension då... (w00t) om jag ska ligga i topp alltså... :lol:

Du får väl hyra in någon som gör inlägg åt dig på heltid ;) Då kan du ju jobba samtidigt också :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon topplista på använda smilisar?

 

Vem som leder på den här (w00t) vet vi ju åtminstone :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...finns väl egentligen flera hundra om inte tusentals... .som man kan välja på - här är ju ett urval... ! - ???

 

(NO smily)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Ojdå (w00t)

Ojda.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bra fart nu på forumet!!!

 

Ska bli kul när de nya Powermacarna kommer. Då blir det nog fartpå inlägg och smilies!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du qwerty är på hugget denna vecka!!! B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du snabbt trycker på MacWorlds diskussionsforym o lika snabbt på senaste inlägg så hinner du förbi spärren.... men berätta det inte för moderatorerna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bra fart nu på forumet!!!

 

Ska bli kul när de nya Powermacarna kommer. Då blir det nog fartpå inlägg och smilies!!!

Bara de tar bort den där 30-sekundersspärren så blir jag riktigt glad. (w00t)

 

Mitt inlägg-per-minutvärde skulle höjas drastiskt.

När kommer kvalitéhöjningen............???? (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej fjellis. Jag tror du försöker sätta nytt inläggsrekord.......... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.. är-- int de int... bara lite på hugget... somnar snart -- var inte orolig... egentligen borde jag arbeta med lite papper - antagligen därför jag är här... i stället för att göra det...

 

....men vem vet det är en dag i morgon också.... se upppppppp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart 500 inlägg indag!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag säger bara; vem kompå ålsvart........ -_-

Ja Axelman.. jag vet att det var du.

*klappar på huvudet* ;););)

 

---

 

Jag tycker nog egentligen att innehållet i inläggen är viktigare än antalet inlägg.. Kvalité framför kvantitet, precis som med Macar eller nåt.. Fast ni är ju sköna, glada, trevliga och avslappnade så det är kul att ni tävlar lite så här.. Det är alltid trevligt att titta in här för det har alltid hänt något här. tragiskt nog så blir jag mer och mer sporrad att haka på och försöka spurta fram en massa onödiga och halvt nödvändiga inlägg.. Om något år har jag försummat mina vänner och mitt arbete, här är jag hatad för att jag är så vansinnigt ointressant och inte kan ett skit.. men kul har jag kanske i alla fall. Ska jag? :lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem vad NÄR?

Samtliga inlägg gjorda av macworlds forummedlemmar de senaste 24 timmarna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker nog egentligen att innehållet i inläggen är viktigare än antalet inlägg.. Kvalité framför kvantitet, precis som med Macar eller nåt.. Fast ni är ju sköna, glada, trevliga och avslappnade så det är kul att ni tävlar lite så här.. Det är alltid trevligt att titta in här för det har alltid hänt något här. tragiskt nog så blir jag mer och mer sporrad att haka på och försöka spurta fram en massa onödiga och halvt nödvändiga inlägg.. Om något år har jag försummat mina vänner och mitt arbete, här är jag hatad för att jag är så vansinnigt ointressant och inte kan ett skit.. men kul har jag kanske i alla fall. Ska jag? :lol:  :lol:

Jag håller helt med om att kvalitet är viktigare än kvantitet.

Men det viktigaste är ju att ha kul och då spelar antal inlägg ingen roll. Mycket onödiga inlägg skrivs det men hur skulle stället upplevas utan alla glada och humoristiska själar här som skriver dagligen?

 

När jag har ett problem med datorn så frågar jag här och alltid får man massor med bra svar!!! Underbart! Många duktiga människor här som kan mycket om x:et

:)

Lika dant med vardagliga frågor där det finns många allmänbildade och engagerade människor som man kan debatera med.

 

Macworld är för mig i sin helhet ett ställe av hög kvalitet

 

;):)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska snart ställa en alldeles egen fråga.. det gör jag inte ofta. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...