Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tio i Topp på Forumet...


Axelman

Rekommendera Poster

Polkagris-glass.. det var grejer det. Det var jag galen i som barn och skulle antagligen fortfarande vara om det fanns såna glassar fortfarande. :)

Jag tror att det är Åhusglass som säljer Polkagris-glass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 172
  • Created
  • Senaste svar

Har iofs inte kollat av årets glassutbud.... men hittills undar jag vad GB tänker med.... jag undviker deras glassar om jag kan. Gillar Diplomis och Åhus! God glass och goda smaker!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Polkagris-glass.. det var grejer det. Det var jag galen i som barn och skulle antagligen fortfarande vara om det fanns såna glassar fortfarande. :)

Jag tror att det är Åhusglass som säljer Polkagris-glass.

Menar du att det fortfarande säljs som glasspinnar alltså? Ska hålla ögonen öppna.. har förvisso sett polka som glass i glassburkar men det är ju inte alls samma sak. :)

 

Nu blev jag sugen på en överbliven glassbåt som ligger i min frys.. ska äta lite pastastallad först bara. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glaassss, jag är en ruiktig glassoman!!!

 

Violglass och Kokosglass tillhör mina fovoriter!!!!

GB:s favvos är Twister, bananasplit och Magnum Intence (den med tryffel)

Åhus Storstrut är annars en riktig bjässe som är underbar att trycka i sig!!!

 

Vi kanske skulle starta en tråd om Glass? B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pepparkaks glass fanns det ett tag i den Kungliga - men den försvann... tråkigt. Kanske lika bra jag får i alla fall inte äta den B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glaassss, jag är en ruiktig glassoman!!!

 

Violglass och Kokosglass tillhör mina fovoriter!!!!

GB:s favvos är Twister, bananasplit och Magnum Intence (den med tryffel)

Åhus Storstrut är annars en riktig bjässe som är underbar att trycka i sig!!!

 

Vi kanske skulle starta en tråd om Glass? B)

Vi startar ett helt forum istället. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B)

Ett frisnacksforum för macfantaster!?!?!

 

Vem blir nästa tusing på forumet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt otrolig! Glass.se är inte registrerad!!!

 

Cooolt B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt otrolig! Glass.se är inte registrerad!!!

 

Cooolt B)

Ska vi inte ta och köra igång? :)

Glass tar alldeles för lite plats på internet tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

J a man behöver ju inte vara rädd för att den skall smälta i internet heller B) Förutsat att ingen börjar slåss om slupen då ja :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

J a man behöver ju inte vara rädd för att den skall smälta i internet heller B)  Förutsat att ingen börjar slåss om slupen då ja :blush:

Alltså Fjellis, det går liksom inte att förvara glass på internet.. det skulle krävas enorma servrar .. Fast jag har iofs hört att Linus Thorvalds experimenterar med möjligheten att ladda ner sprit via internet. ;););)

 

Nej.. en liten community som handlar om glass och allt som rör glass (nya glassar, gamla glassar (klassiker), lekar med glass, sexlekar med glass, hur man gör egen glass, strut vs pinne vs bägare, mjukglass, hårdglass, isglass. osv.) :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fanns EN post i uppräkningen som verkade extra kul B)

isglass va!? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt börjar jag bli smått orolig över mina antal inlägg här per dag.. Just nu toppar jag med 42 inlägg över fjellis 28. Antagligen har jag lite för mycket fritid just nu men det vore ju skrämmande att finna sig själv i någon slags beroende situation. :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går i vågor!!! Har dom inte nån avgiftningsklinik för forumberoende i IT-Staden Stockholm??? B)

 

Det låter riktigt kul det där med glassinternetgrejen!!! "Din svalka på nätet" "Din frysbox i www-struten" "För glassälskare med aptit på livet" ..........

 

För satingen, det kan bli hur bra som helst :):):)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går i vågor!!! Har dom inte nån avgiftningsklinik för forumberoende i IT-Staden Stockholm??? B)

 

Det låter riktigt kul det där med glassinternetgrejen!!! "Din svalka på nätet" "Din frysbox i www-struten" "För glassälskare med aptit på livet" ..........

 

För satingen, det kan bli hur bra som helst :)  :)  :)

Lite rollspel och en ny flickvän skulle nog vara den bästa avgiftningen .. Märkligt hur singel jag känner mig fast det var jag själv som gjorde slut. Jag är nog inne i en lite känslomässig period. :)

 

Ska vi göra en glass-sajt då? Du får vara redaktion jag kan fuska ihop lite kod och göra designen. Det borde gå att ragga fram lite sponsorer.. vi hetsar glass-tillverkarna mot varann. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar det LOSSNA!!!! (w00t) (w00t) (w00t) Jag ställer upp som medlem i provsmakarjuryn!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar det LOSSNA!!!! (w00t)  (w00t)  (w00t) Jag ställer upp som medlem i provsmakarjuryn!!!!!

Redaktionen kan nog behöva lite förstärkning.. :D

Vi kan kalla dig testledare.

 

Har inte sett så många inlägg av dig i dag Axelman.. du är väl inte sjuk!? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är väl på avgiftningskliniken... (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) - sett hans namn skymta förbi både i går o idag men knappt ngra inlägg.. kanske inte finns ngt att hänga på eller reta sig på B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är väl på avgiftningskliniken...  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t) - sett hans namn skymta förbi både i går o idag men knappt ngra inlägg..  kanske inte finns ngt att hänga på eller reta sig på B)

Jag undrar vad man kan reta sig på i detta forumet men men allt har sin tid alla får som de vill till slut :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är väl på avgiftningskliniken...  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t) - sett hans namn skymta förbi både i går o idag men knappt ngra inlägg..  kanske inte finns ngt att hänga på eller reta sig på B)

Jag undrar vad man kan reta sig på i detta forumet men men allt har sin tid alla får som de vill till slut :)

Det är jag övertygad om. Även den "finaste" vinken är lika tydlig som någon som slår en i ansiktet.

 

Själv längtar jag till en piggelin... så man blir pigg och fin! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är jag!!!!!!!! (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) Visste inte att jag var så efterlängtad!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul o se dig (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) - var klart orolig där ett tag att du kastat in handduken - såg ditt namn men inga inlägg... du kanske hade maillänkandet på o såg att det rörde sig i trådar...

 

...man behöver ju både många vänner o en del ovänner för att utvecklas!

 

 

Nu e de ny dag o nytt räkneverk....eller är det vär måntro? Nej nu skall jag gå å läsa en bok av Gösta Knutsson hittade en riktig klassiker i dag om Bill o Bull... passar bra....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...