Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur kommer det att gå för Irak?


ackiboa

Rekommendera Poster

Ingemar Bergman.... suck... Fanny och Alexander försökte jag med men stängde av när Bert-Åke Warg springer runt med barnen och fjärtar... det är kultur.... Bergman, en överskattad melodramatisk tråkmåns! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Nu ser det inte bra ut i Irak. Både sunni och shiamuslimer går ihop mot USA. Är det ett nytt bakslag på gång? Att kuva den där krigshetsaren och nå moderata krafter ser oerhört svårt ut. Om sedan USA bombar moskéer så binder de ris bak egen rygg. Det får vara hur "rätt" som helst men man trampar på muslimernas själ. Nu när det är klart att det var ett Olje-krig, känns det inte kul att se människor dö av fel anledning..... Jag gillar alla länder och folk och vill inte att någon ska dö! Men det är många regimer och ideologier jag INTE gillar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Irak är ett VÄLDIGT stort land.

 

...det vi får se via media/aktuellt/rapport/tidnigar/CNN mfl är med all säkerhet ett utvalt stycke ur vad som sker o händer i det landet...

 

Vi kan alltid hoppas att de vanliga medborgare som bor där får det bättre än vad de haft det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, hans släkt skiter jag i oxå, men Fanny och Alexander satt jag fascinerad klistrad framför i jul trots att det var för andra el tredje gången - Börje Ahlstedt var det som fes, inte Varg, Varg var väl med i Rederiet? - men Sagan om de två tornen somnade jag till… och den andra Matrix också, samt den andre X-men, jag har svårt med actions med bara action i, det måste finnas nåt som fångar intresset, som i Terminator, Alien, Maffiabröder el Seven el… ja det finns mycket bra oxå, men Bergman rockar mest!

 

Tja, MTV är väl engelskt kanske, men jag tänkte mest på de amerikanska dussin-rap-sex-videosarna med skakande rumpetussar och svarta män som vältrar sig i lyx och överflöd… där serveras verkligen inga moralkakor… Six feet under är bra, men varför skulle vi producera något som Sopranos, Svenska hjärtan rockade mer… Visst, det görs mycket bra i Staterna oxå, Macintoshar och framförallt hon som dansar lättklädd och har en kille som är wrestlingbrottare, nu har jag glömt namnet… hon får blodet att bubbla. En nation som producerar en sån goding kan inte vara alltigenom dålig. :D

 

Håller med dig helt, man skall inte sammanblanda det hårt arbetande folket och allt bra de gör med deras ledare. Jag hoppas bara att de inte luras att rösta på Bush igen. I o f s gjorde de ju inte det heller…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, MTV är väl engelskt kanske, men jag tänkte mest på de amerikanska dussin-rap-sex-videosarna med skakande rumpetussar och svarta män som vältrar sig i lyx och överflöd… där serveras verkligen inga moralkakor… Six feet under är bra, men varför skulle vi producera något som Sopranos, Svenska hjärtan rockade mer… Visst, det görs mycket bra i Staterna oxå, Macintoshar och framförallt hon som dansar lättklädd och har en kille som är wrestlingbrottare, nu har jag glömt namnet… hon får blodet att bubbla. En nation som producerar en sån goding kan inte vara alltigenom dålig.

 

nah, MTV är så amerikanskt det kan bli. Men personligen håller jag amerikansk musik mycket högt. Visst, det är tjatigt med de där ständigt återkommande rapvideorna, men nog tusan är E-type och eurotechnon en värre uppfinning :D

 

Hmm, wrestlarns brud... Vem kan det vara? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men nog tusan är E-type och eurotechnon en värre uppfinning  :D

Yupp, håller med, euro, nejrå…

 

Nikki!!! Så hette hon, nu kom jag på det! Gick på 3 eller 5:an för ett tag sen. Yum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...