Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Telia lanserar MMS och Homerun-app


msjodin

Rekommendera Poster

  • Svars 120
  • Created
  • Senaste svar
Är det bara jag som tycker att färgschemat i bilderna på den sidan är rätt lika det telia brukar använda? :)

 

Ganska

Företaget är ju sthlms-baserat så kanske fixade så för att sälja in sig hos telia ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte så säker på att det är Mobispine som ligger bakom Telias lösning, även om färgerna är ganska lika Telias (de där färgerna som tyska T-Mobile för övrigt stämt Telia för...).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken patetisk samling MacTalibaner som nu tvingas krypa till korset men fortfarande försöker hävda att dom minsann hade rätt lite grann iaf... Det är sådant här folk som får mig att vilja sluta köra Mac helt och hållet trots att jag har varit Apple trogen sedn 1987. Jag har med stort intresse följt den här tråden och dom personliga påhoppen man har utsatt trådskaparen för. Ni borde skämmas hela bunten och framför allt be om ursäkt. Men det är ju iofs något som extremister inte brukar ägna sig åt. Ni beter er som någon sorts religiös sekt hela bunten, usch...... :sick:
haha.. deras gud heter jobs ;)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha.. deras gud heter jobs ;)

 

Jag är ateist, jag har ingen gud...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Jag är ateist, jag har ingen gud...
Då borde du kunna lita på andra än jobs ;) vilket flera än du visat dåligt prov på i denna tråden.

 

Ps. Allt som står på nätet är inte sant!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då borde du kunna lita på andra än jobs ;) vilket flera än du visat dåligt prov på i denna tråden.

 

Ps. Allt som står på nätet är inte sant!!

 

 

Du verkar ju tro att allt som står på nätet är sant, även om det bara är en användare på ett forum som skriver det.

Jag bryr mig inte så ofta om vilken som är källan, men vill gärna ha fler källor och allra hellst ett uttalande för att tro på en uppgift.

 

Du är fan den mest patetiska människan på detta forum, du är riktigt tragikomisk ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du verkar ju tro att allt som står på nätet är sant, även om det bara är en användare på ett forum som skriver det.

Jag bryr mig inte så ofta om vilken som är källan, men vill gärna ha fler källor och allra hellst ett uttalande för att tro på en uppgift.

nej, men jag är inte misstroende mot alla som kommer med informtion / nyheter bara för att det inte kommer från en mac-källa. Rykten från macworld verkar vara trovärdiga källor, men inte en som varit på presskonferensen och har direkt info. Vad säger det om folket här??

 

Du är fan den mest patetiska människan på detta forum, du är riktigt tragikomisk ibland.
Ska jag ta detta som ett persongrepp och anmäla det tycker du? (kan tolkas som kränkande)

 

Ett brott mot regel nr 4:

Du förbinder dig att inte posta inlägg som innebär hets mot folkgrupp, som innehåller nedlåtande kommentarer eller åsikter om personer eller grupper av personer på grund av ras, hudfärg, etnicitet, nationalitet, religion, kön eller sexuell läggning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker du ska sluta vara så dömande. Jag tror inte på alla rykten som Macworld skriver, för jag är mer insatt än så. Däremot har jag svårt att tro på en person som skriver på ett forum när han är enda källan och dessutom nyregistrerad och man inte har någon bakgrundsinformation om personen i fråga.

 

Är du inte mer källkritisk så är det inte värt att diskutera någonting med dig.

 

Jag angriper dig inte som person, jag angriper ditt sätt att föra diskussioner !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker du ska sluta vara så dömande. Jag tror inte på alla rykten som Macworld skriver, för jag är mer insatt än så. Däremot har jag svårt att tro på en person som skriver på ett forum när han är enda källan och dessutom nyregistrerad och man inte har någon bakgrundsinformation om personen i fråga.
Då kommer du ha svårt att tro på nya medarbetare på MW alltid.

 

Är du inte mer källkritisk så är det inte värt att diskutera någonting med dig.
Jag har lärt mig källkritik på universitetet, där ifrågasätter man även de som är "gudar" inom vissa ämnen. Allt dessa "gudar" kommer med måste inte alltid vara d et rätta och mest sanna.

 

t.ex är inte wikipedia ett trovärdig källa någonsin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

t.ex är inte wikipedia ett trovärdig källa någonsin.

 

och varför är Wikipedia inte en trovärdig källa?

För att vem som helst kan skriva saker där?

Precis som på det här forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då kommer du ha svårt att tro på nya medarbetare på MW alltid.

 

Jag har lärt mig källkritik på universitetet, där ifrågasätter man även de som är "gudar" inom vissa ämnen. Allt dessa "gudar" kommer med måste inte alltid vara d et rätta och mest sanna.

 

t.ex är inte wikipedia ett trovärdig källa någonsin.

Förstår inte riktigt hur du menar. Du skriver så att jag har svårt att förstå.

Jag misstänker att du menar att man aldrig kan lita på Wikipedia.

 

Jag tror tvärt om. Om några år kommer Wikipedia vara den största kunskapskällan i världen. I vissa fall kommer informationen inte vara helt riktig men man måste ha fler källor för att vara säker. Wikipedia är under ständig utveckling och metoderna att säkerställa att informationen är riktig förbättras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag misstänker att du menar att man aldrig kan lita på Wikipedia.

 

Jag tror tvärt om. Om några år kommer Wikipedia vara den största kunskapskällan i världen. I vissa fall kommer informationen inte vara helt riktig men man måste ha fler källor för att vara säker. Wikipedia är under ständig utveckling och metoderna att säkerställa att informationen är riktig förbättras.

det jag ville få fram är att det inte i universitetsvärlden är en trovärdig källa, om bara det används. Uppgifterna i Wikipedia måste där underbyggas med minst en till för att vara så kallat "säker". Allt hänger ihop med att vem som helst kan ändra i den.

 

Dessutom ska man inte tro att allt som kommer från en tidning är sant, bara för att det är en tidning om apples produkter. Är det någon som inte är journalist och har varit på en presskonferens är han lika torvärdig som en journalist som varit på samma presskonferens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det jag ville få fram är att det inte i universitetsvärlden är en trovärdig källa, om bara det används. Uppgifterna i Wikipedia måste där underbyggas med minst en till för att vara så kallat "säker". Allt hänger ihop med att vem som helst kan ändra i den.

 

Dessutom ska man inte tro att allt som kommer från en tidning är sant, bara för att det är en tidning om apples produkter. Är det någon som inte är journalist och har varit på en presskonferens är han lika torvärdig som en journalist som varit på samma presskonferens.

Du menar att om man som snickare eller taxichauför återger en presskonferens har man lika stor trovärdighet som vilken journalist som helst. Visst, den logiken köper jag. Jag förstår dock inte vad det har med saken att göra.

 

Jag finner dock ingen anledning att misstro trådskaparen. Han verkar insatt och vaken och fokuserade på områden i presskonferensen som många andr bortsåg från. Det var till gagn för oss i detta forum.

 

Sen är det upp till Telia att se till att dessa produkter kommer ut till oss iPhoneanvändare.

 

En reflektion, OffTopic.

2006 köpte jag en SE 610K med annonemanget Telia till vänner till en total kostnad av 4400:-. iPhone kommer att kosta 4020:- med samma abbonemang. Jag vill helt klart säga att det är ett mycket större mervärde med iPhone än vad SE 610K någonsin var. Med Teilas nya produkter kommer mervärdet att öka ännu mer.

 

Edit: stvavfle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...