Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny leverans av iPhone 8GB/16GB


venacava

Rekommendera Poster

Jag beställde min vita 16gb vid 14 tin på fredagen den 11 och jag fick min för en vecka sedan men sen har ju den svarta varit väldigt eftertraktad så jag vet inte men verkar ju konstigt att du inte fått din ännu trots att du beställde på telia.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 310
  • Created
  • Senaste svar
kommer vi som beställt via telia.se den 11e i andrahand eller? just nu känns de så...

 

Jag har beställt från sidan och anmält mig i butiken, sedan får man välja det som kommer först. Dubbelkollade att det var okej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte upp mig på listan kl 13 11/7 och har inte hört något än. Svart 16GB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även jag beställde vid den tidpunkten och fick förvisso efter lång tid svar från teliasupporten att de som beställde efter klockan 0600 den 11 juni på telia.se kan räkna med leverans i slutet på augusti.

 

 

Tackar för infon! Då är det bara att gå in till närmaste Teliabutik och intresseanmäla sig och få den inom en vecka istället :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

följer med även vanlig laddare...allt annat vore ju löjligt !

 

nu ringde de om min, jag skakar av lycka !

 

Är det en vit eller svart?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det en vit eller svart?

en svart såklart :)

väntar på att den ska synka klart så jag får leka lite

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

indiehjaerta

Någon som inte fått telefonen som ser något Mobilabonnemang på sin "Mina sidor"?

eller är det Abonnemang saknas på er också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckostar önskar att jag oxå fick en idag =/ Satte upp mig i början av förra vecka .. (tisdag tror jag att det var) Tror ni att jag får den snart ?? =o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång är leverans skillnaden mellan 8GB och 16GB ? Tydligen så skulle det vara mycket kortare på 8 GB, därför beställde jag det, någon som vet ?

 

Även så har jag en OT fråga, 16 GB och 8 GB, är det någon mer skillnad än att dom har mer/mindre minne ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst bugmenot
:bultandehjarta: :bultandehjarta: :bultandehjarta: bugmenot :bultandehjarta: :bultandehjarta:

lovebombar så gott jag kan

nu ligger min iphone och synkar och jag har full 3g-täckning och jag är nöjd så in åt *****

 

Aah, så ska det låta. =) Glad för din skull, och ni andra som fått sin nya leksak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst bugmenot
kommer vi som beställt via telia.se den 11e i andrahand eller? just nu känns de så...

Känns som beställningar i butik går före.

Ringde til telia för typ en vecka sen, då sa dom nån gång i augusti, mer kunde dom inte säga.

Jag beställde en svart 16gb på eftermiddagen den 11e.

 

Min tanke om det här är nog att telia inte direkt har något fokus på näthandel "traditionellt" och att de kanske brister en aning i rutinerna där, om man jämför med t ex dustin eller nått annat företag som till 100% kör med näthandel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång är leverans skillnaden mellan 8GB och 16GB ? Tydligen så skulle det vara mycket kortare på 8 GB, därför beställde jag det, någon som vet ?

 

Även så har jag en OT fråga, 16 GB och 8 GB, är det någon mer skillnad än att dom har mer/mindre minne ?

 

 

I skåne fanns det 8GB lediga idag iallafall, men jag får snällt vänta lite till på min 16GB.

Hur kan man hänga upp sitt liv på väntan på en mobiltelefon??? Jag begriper det inte likväl har jag gjort det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

indiehjaerta
Min tanke om det här är nog att telia inte direkt har något fokus på näthandel "traditionellt" och att de kanske brister en aning i rutinerna där, om man jämför med t ex dustin eller nått annat företag som till 100% kör med näthandel.

 

Verkar brista rejält om man inte ens fått iväg till dom som beställde för 2 veckor sedan :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan man hänga upp sitt liv på väntan på en mobiltelefon??? Jag begriper det inte likväl har jag gjort det...

 

samma här... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj oj oj.. efter en lång dag på golfbanan slog jag på mobilen nu på kvällen..och då får man höra meddelandet att en 16gbare ligger och väntar på mig i Malmö.. hann dock inte inom idag.. men imornbitti kommer jag stå och knacka på rutan när dem öppnar ;)

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till mig sa de att jag bara hade idag på mig att hämta den så jag hoppas det var ok i sin stad at hämta dagen efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i linköping sa de att man hade en vecka på sig om man bara sa till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De gav mig tre dagar.. eller till den 27e tyckte jag han sa.. så ska inte vara några problem :)

 

Dock blev jag förvånad.. var uppskriven i tv butiker.. och den ena visste jag att jag var högst i kön typ.. trots det var det den andra som ringde och berätta den kommit in :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När skrev ni upp er ?? för det är snart två veckor sen jag gjorde det och jag har inte hört ett ljud =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu har Teliabutiken i Vällingby 8 st VITA 16GB till omedelbar försäljning.

Jag var där nyss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svarta däremot kommer visst i sändningar om 2-3 st 1-2ggr i veckan till Telias butiker. (Kistabutiken)

Och 8GB kommer i leveranser om 10-15/ggn.

 

 

Men det är dagsnoteringar på leverans och tillgång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en vit 16GB den 11/7 från telia.se och har inte fått min, kundtjänst sa att den skulle komma i slutet av denna vecka, men det verkar inte bli så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som nämnt så verkar de som beställt från Telia.se tas i andrahand. Troligtvis är det dock betydligt fler som beställt från Telia.se, alla som inte har en butik nära sig. Jag beställde där och bokade i butik, sedan fick jag ta den som kom först, vilket var butik. Man kan inte skriva två iPhones på en person så jag kommer bara få ett brev om att jag redan har en telefon när det blir dags för Telia.se att skicka den jag beställde där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen har de packat upp gårdagens leverans!

 

Så nu ligger min svarta 16G i butiken i Uddevalla och väntar.

 

Semestern är räddad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...