Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny leverans av iPhone 8GB/16GB


venacava

Rekommendera Poster

Jag beställde en vit 16 gb iphone igår från telia.se.. lycklig:) Hoppas det inte tar allt för lång tid att få den ... Det verkar ju vara ganska varierat hur lång tid det tar ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • Svars 310
  • Created
  • Senaste svar

Beställde flytt av numer och en 8gb iphone den 23.. imorgon byts numret till telia. Men inte hört något om telefonen. Får man en bekräftelse med kolli numer eller så när de skickar den? Tror ni det hjälper att ringa och tjatta?

 

Förresten så verkar det som om telia har tagit bort lagerstatus rutan på http://www.telia.se/privat/produkter_tjans...ple/iphone.page

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt nummer skulle porteras från Tele2 till telia idag, kl. 02.00. Nu är klockan halvfem på eftermiddagen och ännu har inget hänt! Står (symptomatiskt): "ingen service" högst upp till vänster på iPhone-displayen. Min gamla telefon med tele2-kortet funkar fortfarande.

 

Är det jag som gjort nåt fel, eller är det telia?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt nummer skulle porteras från Tele2 till telia idag, kl. 02.00. Nu är klockan halvfem på eftermiddagen och ännu har inget hänt! Står (symptomatiskt): "ingen service" högst upp till vänster på iPhone-displayen. Min gamla telefon med tele2-kortet funkar fortfarande.

 

Är det jag som gjort nåt fel, eller är det telia?

 

Du bör ju ha täckning i alla fall? Portering är ju bara själva numret.

 

Beställde min den 17:e skickade in abonnemangspapper för två veckor sedan, fick min portering godkänd i måndags och den ska porteras den 20:e. Han jag pratade med sa att de fick in leveranser hela tiden och att tillgången var ganska bra så jag borde få min snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Står (symptomatiskt): "ingen service" högst upp till vänster på iPhone-displayen.

Hm, efter ytterligare lite pillande i inställningarna så har det nu övergått till att stå: "...söker", i det där fältet högst upp till vänster... :detvarintejag:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:detvarintejag:

Ah, nu funkar det. Tog ett extra dygn lite drygt. Men det här skriver jag på min iPhone! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade med telia idag. Tjejen jag pratade med skulle ringa deras leverans avdelning och de sa "Vi har lång leveranstid på dem...." Men nästa vecka sa de att jag kunde få den.. Hoppas det stämmer och hoppas det är i början av veckan ;D Beställde den den 24 juli och skickade in påskrivet avtal i fredags.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade med telia idag. Tjejen jag pratade med skulle ringa deras leverans avdelning och de sa "Vi har lång leveranstid på dem...." Men nästa vecka sa de att jag kunde få den.. Hoppas det stämmer och hoppas det är i början av veckan ;D Beställde den den 24 juli och skickade in påskrivet avtal i fredags.

 

Konstigt, pratade med en kille igår och han sa att de får in löpande leveranser och att det är ganska gott om dem nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstigt att hon sa så till mig då.. Men nu har de ändrat på telia iaf och där står det att de har normala leveranstider på alla varianter av iphone nu. (Misstänker 1-5 arbetsdagar)

 

http://www.telia.se/privat/produkter_tjans..._mobilt_paket24

 

Pratade ni med samma säljare, tjej?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som har fått era iphonens hur lång tid efter att ni fick homerun upgifterna i sms tog det för att ni skulle få avi:n på iphonen i brevlådan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...