Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny leverans av iPhone 8GB/16GB


venacava

Rekommendera Poster

tack vacava

som det känns nu så tror jag det tar månader, minst :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 310
  • Created
  • Senaste svar
Gäst bugmenot

slowmove: näeh det kommer det inte. Verkade ju som (enligt utsago, *host* *host*) många butiker fick ett nytt lass i dag. Leveransen till din butik har säkert bara blivit försenad en eller ett par dar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kennylorentzon

jag fick ivarje fall mitt brev om portering idag.. grattis telia, fyra dagar för att skicka ett brev! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

slowmove: näeh det kommer det inte. Verkade ju som (enligt utsago, *host* *host*) många butiker fick ett nytt lass i dag. Leveransen till din butik har säkert bara blivit försenad en eller ett par dar.

 

bra av dig att veta iallafall

ett par dagar är ett par dagar för mycket eftersom jag är borta hela nästa vecka ;) men hoppas åtminstone på imorgon nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur är det nu, en riktigt löjlig fråga.. kan man ladda iphonen via ett vanligt eluttag, visst följer det med en sådan sladd? för det är väl inte enbart en vanlig usbsladd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

följer med även vanlig laddare...allt annat vore ju löjligt !

 

nu ringde de om min, jag skakar av lycka !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

slowmove!!!!!!!! alltså, fan så glad över din skull också! vad var det jag trodde, de skulle nog ringa dej med!! ha det gott, o lek på som fan nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men fasen då ingen har skrivit till mig än :S tror du att dom mejlar lika fort som dom ringer för jag skrev bara mejlen :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller andan, kanske ringer de till mig också? Problemet är att jag inte anmälde mig förrän lördag 12/7 vid 13-tiden. Kanske är ett gäng före mig som ska få den först... : <

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha jag skrev upp mig på intresselista i lördags.. var typ 30 pers före mig, känns inte som man får var med på den här sändningen, men men de verkar ju få en ny sändning varje vecka, så det är väl bara att vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill minnas att han i butiken sa "när vi får våran leverans bör det inte vara några problem för dig", men jag vet inte. Det bor ju bara ~120 000 i Umeå med omnejd. :>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ringdetill telia i halmstad och dom hade fått 16gb idag men alla hade gått till dom som hade anmält sig den 11 :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får väl slå en pling då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Båda Malmö-butikerna har ringt mig idag och har vita 16 GB undanlagda till mig. :) Så nu är det bara att fundera på vilken butik man ska gå till haha!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sälj din plats till någon i Malmö! Be dem bara gå fram och säga att de är du.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst bugmenot

Sawert: Finns en liten risk att det upptäcks bara när abonnemanget ska tecknas och legitimation visas =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gwendibbley

Jaha. då är man stolt ägare till en vit iPhone...

 

Äntligen, man har ju fan inte fungerat som människa under den här tiden...

 

/gwen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sawert: Finns en liten risk att det upptäcks bara när abonnemanget ska tecknas och legitimation visas =)

 

Ja, men då har ju du redan fått dina pengar! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slog precis en pling till min Teliabutik.

 

"Jag ska leta lite...."

"..."

"..."

"Svart eller vit?"

"Vit.."

"Vänta lite..."

"..."

"..."

"Jo, jag har den här, du kan komma och hämta den".

 

 

Jeh00!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ringde till min teliabutik.. de hade fått en pytteliten last igår och skulle få en till snart, men att den inte skulle räcka till mig.. men att jag nästa vecka nog kunde få min. så ja, som sagt.. den som väntar på nåt dyrt och glansigt..!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer vi som beställt via telia.se den 11e i andrahand eller? just nu känns de så...

Känns som beställningar i butik går före.

Ringde til telia för typ en vecka sen, då sa dom nån gång i augusti, mer kunde dom inte säga.

Jag beställde en svart 16gb på eftermiddagen den 11e.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:bultandehjarta: :bultandehjarta: :bultandehjarta: bugmenot :bultandehjarta: :bultandehjarta:

lovebombar så gott jag kan

nu ligger min iphone och synkar och jag har full 3g-täckning och jag är nöjd så in åt *****

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...