Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny leverans av iPhone 8GB/16GB


venacava

Rekommendera Poster

Jag beställde min i tisdags, fick den idag en vecka senare.

Hittills så är den väldigt nice, men jag hade ju en touch innan så nyhetens behag är inte nytt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 310
  • Created
  • Senaste svar
Jag beställde min i tisdags, fick den idag en vecka senare.

Hittills så är den väldigt nice, men jag hade ju en touch innan så nyhetens behag är inte nytt :)

 

16GB?? eller beställde du en 8GB?? På plats, eller via telia.se?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan vad fint, grattis! hoppas du känner dej nöjd över ditt inköp!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förtår inte poängmen med en ipod och en iphone? 16gb minne borde räcka :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är iPhone underbar?:) även om nyhetens behg har lagt sig för en del av oss så är upplevelsen så bra att man aldrig kommer tröttna på telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förtår inte poängmen med en ipod och en iphone? 16gb minne borde räcka :)

 

absolut...men 8gb räcker inte om det va mitt inlägg du syftade på

jag väntar självklart på 16gb-aren ska komma i lager men det tar ju sådan äckligt lång jävla tid

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan förstå det:) jag ville med ha den egentligen men kunde fan inte vänta, i värsta fall får man byta ut mot 16 om ngn månad :) Det är en underbar lur man inte vill vara utan :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När Telia skriver att det ev. kan dröja till slutet av augusti får man ju som med allt annat räkna kallt med att det kommer ännu senare. Lagerstatus måste ju vara bland det som felar mest, och aldrig vet man vem det beror på. Har jobbat i datorbutik och då även på lager. Vet hur det är när kunder väntar och således butiken och ingenting kommer och ingen vet var det är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer det finnas tillgång till 8GB före 16GB då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

flera butiker har fortfarande 8gb inne, ring runt lite och kolla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst bugmenot

I morgon kommer det in nya 16-gigare. Har ingen källa till påståendet men jag känner det på mig. Kom ihåg att jag sa det nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha jag hoppas ju så sjukt på det men tror väl knappt på det ändå, vågar inte...just nu sitter min gissning på augusti fast jag skulle behöva den denna vecka innan jag reser iväg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kennylorentzon
haha jag hoppas ju så sjukt på det men tror väl knappt på det ändå, vågar inte...just nu sitter min gissning på augusti fast jag skulle behöva den denna vecka innan jag reser iväg

 

När beställde du din?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jepp, jag hoppas också innerligt på att den kommer idag eller imorgon!! har jag otur så kommer den först nästa vecka då jag har semester på gotland. någon som vet om telia kan paxa telefonen en vecka? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När beställde du din?

 

jag beställde den 12e

 

jepp, jag hoppas också innerligt på att den kommer idag eller imorgon!! har jag otur så kommer den först nästa vecka då jag har semester på gotland. någon som vet om telia kan paxa telefonen en vecka?

 

vad de sa till mig häromdagen när jag ringde så har man en vecka på sig att hämta den...detta gäller alltså de ställen där man bokar, inte där det bara är intresselistor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är vid såna här tillfällen det suger att bo i Karlstad.

 

Intresseanmälde den 11:e och ännu har jag inte fått något samtal eller mail. :deppig:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv beställde jag min svarta 16gb den 11:e vid 17-18 tiden på telia.se. Fortfarande inte hört ett ljud från telia. Tycker jag var väldigt tidigt ute, men icke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kennylorentzon

Antar att jag kommer få vänta ett tag på min telefon, en vit som beställdes 20 juli... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8giggare finns det gott om i butiker tycker jag, iaf i de jag ringt till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo men det är 16gb alla vill ha, speciellt den svarta ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va på telia idag och skulle fixa min nummerportering (dom hade glömt att sätta igång den i måndags) och personen före mig i kön bokade upp sig på en iphone. Fick då höra att dom förväntade sig att få en leverans i slutet av veckan men dom va inte säkra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va på telia idag och skulle fixa min nummerportering (dom hade glömt att sätta igång den i måndags) och personen före mig i kön bokade upp sig på en iphone. Fick då höra att dom förväntade sig att få en leverans i slutet av veckan men dom va inte säkra

 

vilken stad var det? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hoppas det kommer över hela landet då, skulle min sommar va gjord :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...