Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Rykten inför Apple Special Event


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Jaha men fasen då, jag köpte en Shuffle i Måndags ... vet iofs inte hur de nya ser ut eller något!

 

Men tycker att detta är riktigt jobbigt att få en gammal modell, utan att veta att det var en ny på gång!

 

Borde vara som på REA att de är skyldiga att upplysa om den kommer på REA!

 

Sura Äpplen idag!

Men lämna tillbaka Shuffeln och köp en ny :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 91
  • Created
  • Senaste svar

Usch, jag som ville verkligen köpa en iPod Touch... Med 30GB skulle väl den kosta 599 dollar....:( *mutter*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betalar apple frakten tillbaka om man lämnar tillbaka? Och hur får man använda den för att den sla gå att lämna tillbkaka?

 

Frågan är ju om jag ska köpa 80GB iPod Classic eller 16GB iPod Touch, 16GB känns lite lite, hade velat få in hela mitt iTunes bibliotek plus några filmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men lämna tillbaka Shuffeln och köp en ny :)

 

 

Kan man det även om jag packat upp den och använt den ??

 

Köpte den på Apple Center i Malmö!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm vad hände med Beatles?

strulade ngt sista dagarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ipod Touch kommer lanseras globalt, alla kunder kommer kunna köpa spelaren (till skillnad från mobiltelefonen Iphone). Priset för spelare och 8 gigabytes minne blir 299 dollar, ungefär 2100 kronor; för 16 gigabyte betalar man 399 dollar, ungefär 2800 kronor.

 

 

"bara" 2800 kr för den bästa ipod touchen är riktigt nice! :D

 

Ipod classic kostar också cirka 1800 kr för 80 gb...

 

http://ekonominyheterna.se/nyheter/2007/09...apple/index.xml

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ipod Touch kommer lanseras globalt, alla kunder kommer kunna köpa spelaren (till skillnad från mobiltelefonen Iphone). Priset för spelare och 8 gigabytes minne blir 299 dollar, ungefär 2100 kronor; för 16 gigabyte betalar man 399 dollar, ungefär 2800 kronor.

"bara" 2800 kr för den bästa ipod touchen är riktigt nice! :D

 

Ipod classic kostar också cirka 1800 kr för 80 gb...

 

http://ekonominyheterna.se/nyheter/2007/09...apple/index.xml

Priset kommer ju att bli högre. Förr kostar t. ex en ipod nano 200 dollar och 200 SEK, om vi har otur ligger alltså priserna på 3000/4000:- för iPod Touch.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ipod Touch kommer lanseras globalt, alla kunder kommer kunna köpa spelaren (till skillnad från mobiltelefonen Iphone). Priset för spelare och 8 gigabytes minne blir 299 dollar, ungefär 2100 kronor; för 16 gigabyte betalar man 399 dollar, ungefär 2800 kronor.

"bara" 2800 kr för den bästa ipod touchen är riktigt nice! :D

 

Ipod classic kostar också cirka 1800 kr för 80 gb...

 

http://ekonominyheterna.se/nyheter/2007/09...apple/index.xml

Det där är priser utan "tax"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet någon om det finns möjlighet att se video på eventet nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Och varför ingen mail-klient?

 

Varför skulle dom lägga in mail i en ipod?

Och framför allt varför skulle dom konkurrera med sin egna iPhone där mail klienten är en av försäljnings punkterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas att glaset är lika reptåligt som iPhonens. Tror ni det följer med ett litet fodral till den, så som med den gamla iPod?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
vet någon om det finns möjlighet att se video på eventet nu?

 

 

Får nog vänta ett par timmar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas att glaset är lika reptåligt som iPhonens. Tror ni det följer med ett litet fodral till den, så som med den gamla iPod?

 

Det måste det nog ändå finnas med när man köper det...är inte det en självklarhet ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror nästan helt på att jag ska köpa den, men jag började fundera över iPhonen nu när den är så mycket blligare, men då får jag ju i och för sig ännu mindre minne i den. Måste låte hjärnan tänka ett tag nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kanske också ska köpa iphone touch, få se lite hur priset blir...Iphone skulle jag vilja ha, dock orkar jag inte med 2 års abonemmang.... :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allstå, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Från början sa jag att jag hellre skulle ha en iPod med multitouch och internet samt en mindre mobil bredvid. Nu finns det.

Men för typ 3500 kan man ju beställa hem en iPhone från USA utan abonnemang och ändå få allt utom ringandet och sms. då får man ju även google maps (som funkar skitbra med wifi iaf)....

Svårt svårt svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu fungerar applestore igen. Priserna på iPod Touch ligger på 2 895:- för 8Gb och 3 795:- för 16GB

 

Shit va svårt om man ska köpa sig en sådan

 

 

De skickas inte förrens 28:e sept. :(

 

Då kan man ju nästan vänta och klämma lite på dem på macsupport.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...