Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Rykten inför Apple Special Event


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

Med order "the beat goes on" väntar världen med spänning på vad Apple skall presentera under sitt Special Event som går av stapeln klockan sju i kväll. Att nya modeller av iPod kommer släppas tas närmast för givet.Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 91
  • Created
  • Senaste svar

Äntligen har jag pengar i kombination med ett förhoppningsvis nytt iPodsläpp :)

 

En nano på 16GB och video vore inte helt fel :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En iPod med touchscreen kommer beställas omedelbart, om den släpps.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Kan man som vanlig dödlig se denna presentationen live över internet någonstans?

 

 

Troligtvis inte...

Du får leta reda på en sida som Live text sänder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser verkligen fram emot de nya iPod modellerna. :borstatanderna:

 

iPod nano med större minneskapacitet, större skärm med Cover Flow och video vore toppen.

 

Den stora iPoden borde få störst lyft tycker jag dock, den har funnits i nästan samma skepnad i två år så det vore verkligen ett bra tillfälle med en riktig Video-iPod med touchscreen, större hårddisk, inbyggd FM-radio, Cover Flow såklart, som iPod-delen i en iPhone.

 

Hoppas också på och skulle tro att Apple börjar försäljningen av film, musikvideos osv i HD-format, det skulle öka Apple TVs användningsområde betydligt.

 

Vore trevligt med bättre information om när iPhone kommer till Europa/Sverige också, skulle stilla mina iPhone munchies.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man tänka sig att 10.5 blir officiellt nu?

:crossfingers:

Tror knappast det, detta är ju ett iPod-event.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Macrumors brukar väl ha bra bevakning med bara några sekunders uppdateringsfrekvens?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

åh, vad spännande! Jag har haft min iPod Video 3OGB i mindre än ett år men jag är redan stadigt ihopsatt med den och vill såklart genast köpa den nya versionen när den kommer! :D Dock ej under 30 Gb får den vara....:o Mitt liv kommer att förändras om några timmar! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag längtar såååå till klockan 7 ikväll. Jag vill såååå gärna ha en ny iPod video med touchscreen och även fet skärm!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, den ligger här om jag inte har helt fel, verkar som om de skriver det direkt på första sidan så du slipper gå in i inlägget. Nu verkar de ha fixat det så allt står inne i inlägget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, den ligger här om jag inte har helt fel, verkar som om de skriver det direkt på första sidan så du slipper gå in i inlägget.

Tråden menar jag, inte rapporteringen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...