Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Rykten inför Apple Special Event


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

  • Svars 91
  • Created
  • Senaste svar
A_bite_of_the_apple

blev grymt sugen på en svart iPod klassik, den modellen som fanns tidigare (iPod Video) tycker jag inte alls är snygg, dock gillar jag Classicens runda mjuka kanter. Blir kanske en sådan nästa månad :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter här och funderar om jag ska köpa men 16GB ipod touch men vet för lite om Wifi för att slå till...

 

kommer det funka bra här i sverige? jag hoppas att det ska funka som trådlös uppkoppling gör en en bärbar dator att man söker efter nätvärk och sedan hittar sen går man in i deras nätvärk och surfar som vanligt, funkar det så med wifi? vad är fördelar samt nackdelar med wifi?

 

 

tack i förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter här och funderar om jag ska köpa men 16GB ipod touch men vet för lite om Wifi för att slå till...

 

kommer det funka bra här i sverige? jag hoppas att det ska funka som trådlös uppkoppling gör en en bärbar dator att man söker efter nätvärk och sedan hittar sen går man in i deras nätvärk och surfar som vanligt, funkar det så med wifi? vad är fördelar samt nackdelar med wifi?

tack i förhand

 

WiFi är ju bara det engelska namnet på "trådlös uppkoppling" så jag antar att det kommer funka precis som vanligt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPod Nano kommer beställas så fort den kommer upp...

Vill inte ha iPhone ipoden då den är lite lite överflödig. Har alltid med mig min bärbara, måste tygla min prylgalenhet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPod Nano kommer beställas så fort den kommer upp...

Vill inte ha iPhone ipoden då den är lite lite överflödig. Har alltid med mig min bärbara, måste tygla min prylgalenhet..

Går fint att köpa nu! Tar bara 3 dagar att skicka står det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter här och funderar om jag ska köpa men 16GB ipod touch men vet för lite om Wifi för att slå till...

 

kommer det funka bra här i sverige? jag hoppas att det ska funka som trådlös uppkoppling gör en en bärbar dator att man söker efter nätvärk och sedan hittar sen går man in i deras nätvärk och surfar som vanligt, funkar det så med wifi? vad är fördelar samt nackdelar med wifi?

tack i förhand

Alltså wifi är engelska för wlan, det funkar precis som på din bärbara dator.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

frågan är ju då på hur många ställen det går att koppla upp sig? skulle det inte komma massa gratis breband i storstäderna? Men hur funkar det i små städer som växjö mm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

frågan är ju då på hur många ställen det går att koppla upp sig? skulle det inte komma massa gratis breband i storstäderna? Men hur funkar det i små städer som växjö mm?

Jaadu... det är ju därför det är intressant med iPhone fortfarande, möjligheten att kunna surfa utan trådlös åtkomst är onekligen nice... men hur bra är edge liksom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är edge alltså ett inbyggt nätverk, som ett eget "bredband"? Har iPhonen wi-fi?

Edge är mellanting mellan GPRS och 3G och stöds endast av telia i Sverige.

iPhone har Edge och wifi, iPod touch har bara wifi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid tror ni det tar innan macsupport med flera får in iPod touch och de andra. På apples hemsida står det ju att de börjar levereras 28: sept. Är det då affärerna får dem också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WiFi är ju bara det engelska namnet på "trådlös uppkoppling" så jag antar att det kommer funka precis som vanligt...

:pompoms:

 

hoppas verkligen det för då är jag helt såld, för jag vill inte ha någon slags b variant av det som bärbara datorer använder, förstår om det är segare än vanlig bärbar men vill iaf kunna ha samma goda möjlighet att koppla upp mig och surfa gratis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har upptäckt en tråkig sak: iPod Classic 80GB är nästan exakt lika stor som iPod 30GB förutom att den är någon millimeter mindre djup... Okej, det är väl bra men på Steve Jobs lät det som om den skulle vara märkbart mindre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har upptäckt en tråkig sak: iPod Classic 80GB är nästan exakt lika stor som iPod 30GB förutom att den är någon millimeter mindre djup... Okej, det är väl bra men på Steve Jobs lät det som om den skulle vara märkbart mindre...

Ja jämför med den äldre 80GB och den nya så är det nog märkbart :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vilken tid det tar? Applestore är äckligt seg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...