Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone beställd...


senor_hag

Rekommendera Poster

post-11693-1185218203_thumb.png

Yay! Nu är den äntligen på väg! Köpt av en vän i New Jersey som sedan postar hem den till lilla sverige.

 

Jag vet, jag är en apple fanboy.... :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 70
  • Created
  • Senaste svar
Hur tänkte du få den upplåst? :fundersam:

 

Tänkte använda mig av något av de diverse hack som ligger ute på nätet.

Jag vet, den kommer inte gå att ringa med, men det spelar mindre roll. Det är

Safari delen jag är ute efter (Alltid kul att kunna kolla macworld när man tar tåget)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart du kan ringa med den...

 

Om du inte kan ringa med den så kan du ju inte surfa med den heller vad jag vet!!! Surfningen går ju via den telefonioperatör du ringer via... eller missar jag något?

 

Fast sist jag lästa så var det svårt att låsa upp operatörslåset... och därmed är du väl låst till At&T! Men du kan ju alltid använda dig av deras utlandstjänster, även om det blir dyrt!

 

Lycka till LYCKANS OST:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart du kan ringa med den...

 

Om du inte kan ringa med den så kan du ju inte surfa med den heller vad jag vet!!! Surfningen går ju via den telefonioperatör du ringer via... eller missar jag något?

 

Finns inbyggd wifi. Så det borde nog funka bra. Här läst på en hel del innan jag bestämde mig.

 

En guide till hur man aktiverar den utan AT&T

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du inser väl din skyldighet att slänga upp en tråd med dina intryck, sekunder efter du fått den?

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du inser väl din skyldighet att slänga upp en tråd med dina intryck, sekunder efter du fått den?

 

;)

 

Absolut, tyvärr kommer jag inte få den förrän om 2-3 veckor. Den beräknas komma fram senast den 2:e augusti till min kompis som sedan skickar den till mig och då tar det ytterligare minst en vecka.

 

Hur ska jag kunna hålla mig... känner mig som när jag var liten och väntade på jultomten....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åker du inte på avgifter om tullen snappar upp den ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åker du inte på avgifter om tullen snappar upp den ?

 

Garanterat, men om de inte hittar de hundratals vapen som slinker igenom i paket varje dag, är chansen ganska liten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nähä.

 

Jag har fått tulla för två paket, de enda två, som jag har fått hit sänt

från staterna. Är det från en firma, så deklarerar de innehållet i

tulldeklarationen. Annars kan de själva åka dit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hans kompis skulle ju skicka paketet

 

A so. :fundersam:

 

Tänkte jag inte på :utskallning:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer ihåg ett gammalt uppdrag granskning avsnitt, där de provade att skicka vapen (pistolatrapper) från olika länder, alla kom fram!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åker du inte på avgifter om tullen snappar upp den ?

 

Mycket möjligt. Men det är smällar man får ta... Som kursen ser ut idag kommer det att gå på totalt 4665:- inklusive frakten till Sverige. Har åkt på tullavgifter på betydligt dyrare saker och då har det inte varit så farligt dyrt. Huvudsaken är att jag får hem den!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske dax att låsa denna tråden eftersom det pratas hur man bryter mot avtal osv...

Dom avtalen gäller nog inte i sverige än....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en liten uppdatering: telefonen har lämnat usa nu. bör komma tills på måndag.

 

Angående avtal så har jag aldrig skrivit på något avtal som binder mig till en speciell operatör.

Inte heller är det ett krav på något sätt att man måste skaffa abonnemang hos AT&T när man köper telefonen.

Apple får sina pengar oavsett vad jag gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åker du inte på avgifter om tullen snappar upp den ?

 

 

Skickar man den som gåva från en person till en annan har jag för mig att det inte blir någon tull, rätta mig om jag har fel men jag har polare som har gjort så när de beställt am. fotbolls-utrustning från staterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den har anlänt nu. Låg i brevlådan där hemma... resten av dagen på jobbet kommer gå EXTREMT långsamt... fast jag känner mig ju lite kass... får nog gå hem.. hrm..

 

VILL HEM NU!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den har anlänt nu. Låg i brevlådan där hemma... resten av dagen på jobbet kommer gå EXTREMT långsamt... fast jag känner mig ju lite kass... får nog gå hem.. hrm..

 

VILL HEM NU!!!

Gå HEM!!!! :D:borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den har anlänt nu. Låg i brevlådan där hemma... resten av dagen på jobbet kommer gå EXTREMT långsamt... fast jag känner mig ju lite kass... får nog gå hem.. hrm..

 

VILL HEM NU!!!

 

Just de!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...