Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone beställd...


senor_hag

Rekommendera Poster

  • Svars 70
  • Created
  • Senaste svar
Var på PC city i helsingborg precis och köpte apple läderfodral till ipod video 30gb men iPhonen sitter perfekt i det. förutom att ca en cm av toppen inte skyddas.

Inga problem. Ge mig bara länken när den är uppe!

Var bor du och vilka tider jobbar du på? lämnar du telefonen hemma när du jobbar? :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var bor du och vilka tider jobbar du på? lämnar du telefonen hemma när du jobbar? :devil:

 

Hmm, var jag bor vågar jag inte berätta längre, men jag jobbar i helsingborg. Kommer nog inte våga ta med den till jobb på ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta, men är det inte ringa som är det primära med en telefon?

Dumheter, sånt finns det ju mobiltelefoner till. Här pratar vi ju för sjutton om en iPhone! :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, nej. Bara ett skämt. :borstatanderna:

 

kan vi få en preliminär rapport om vad du tycker om iPhone hittils ? Jag går i funderingar mellan den och kanske SE p1-tan.

Den stora skärmen är underbart bara hoppas den är inte så slö när man surfar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan vi få en preliminär rapport om vad du tycker om iPhone hittils ? Jag går i funderingar mellan den och kanske SE p1-tan.

Den stora skärmen är underbart bara hoppas den är inte så slö när man surfar.

skriver fran iphonen nu. Har skrivit en liten rapport tidigare i traden. Men for att summera: grymt nojd med den. Allt fungerar hur bra som helst.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skriver fran iphonen nu. Har skrivit en liten rapport tidigare i traden. Men for att summera: grymt nojd med den. Allt fungerar hur bra som helst.

Förutom åäö :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förutom åäö :P

Jo, det stammer. Hade ocksa velat kunna stanga av autocomplete funktionen, jobbigt att den antar att det ar engelska ord och anvander dem nar man trycker mellanslag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det stammer. Hade ocksa velat kunna stanga av autocomplete funktionen, jobbigt att den antar att det ar engelska ord och anvander dem nar man trycker mellanslag.

Finns nog fix för det snart :)

Har du uppdaterat luren med senaste programvaran?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns nog fix för det snart :)

Har du uppdaterat luren med senaste programvaran?

Har inte vågat göra det än. Får vänta ett tag till. Vill inte "bricka" den riktigt än :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bor rätt så hyfsat nära senor_hag (2-4km).. hoppas du pendlar med 232an så man lyckas få en glimt av den :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bor rätt så hyfsat nära senor_hag (2-4km).. hoppas du pendlar med 232an så man lyckas få en glimt av den :P

 

Hmmm, kanske jag gör... När brukar du ta den bussen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grattis, nu är vi iallafall 2 som har den i sverige :) Har inte sett nån annan gå omkring med en ännu här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm, kanske jag gör... När brukar du ta den bussen?

 

 

 

07:00 från B-holm när skolan börjar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

07:00 från B-holm när skolan börjar

 

Okej, då har jag redan tagit bussen. sticker hemifrån 06:30 varje morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Får du många ögon på dig när du går på stan med den? :D

 

 

Testade iPhonen idag på macoteket, blev en gnutta extas över det hela. :pompoms:

 

Lyckos dig som äger en. :respekt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag var inne på Macoteket idag och testade iPhone. It was love at first sight! :wub:

Nu är jag väldigt avundsjuk. :leijon:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...