Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur läser du MacWorld?


Andreas Leijon

Hur läser du MacWorld?  

181 medlemmar har röstat

  1. 1. Hur läser du MacWorld?

    • Jag prenumererar
      81
    • Jag köper lösnummer 1-5 ggr/år
      40
    • Jag köper lösnummer 6-11 ggr/år
      17
    • Jag läser bara iPlay
      0
    • Läser inga tidningar, besöker bara webben
      43


Rekommendera Poster

Andreas Leijon

Hur läser du MacWorld? Berätta i denna tråd - gärna med motivationer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 73
  • Created
  • Senaste svar

Jag ser att den övervägande majoriteten gör som jag! :whistling: Jag har inte råd med en prenumeration så jag köper ett par lösnummer om året. annars läser jag den mycket flitigt när jag väl har den! :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På senaste inbetalningskortet stod det något "betalas senaste datum" och det missade jag. Alltså är det kört och jag får för första gången på länge bara läsa vad ni andra berättar att ni läst!

Bittert!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag prenumererar på den så då kommer den i postlådan och man slipper jaga efter den i affärer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På senaste inbetalningskortet stod det något "betalas senaste datum" och det missade jag. Alltså är det kört och jag får för första gången på länge bara läsa vad ni andra berättar att ni läst!

Bittert!

418006[/snapback]

Jag har sånt däringa idg-konto, och då får man e-post när det är dags att pytsa in mer pengar. Riktigt smidigt faktiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läser min Macworld l-å-n-g-s-a-m-t, ett avsnitt i sänder, så jag är klar när nästa nummer kommer.

Ibland läser jag om en artikel om den är alltför svårbegriplig. ...

 

Nu ska jag ta mig en glassbåt :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köper lösnummer 1-5 ggr/år.

 

Läser generellt inte alls mkt tidningar, förutom just då MacWorld & musikmagasin.

Men när jag väl köper ett nr av MacWorld så läser jag det, som Poca, långsamt. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hittils bara köpt ett par lösnummer men har nu när jag skaffat mac tänkt börja prenumenera i afa ett år...

Det står mellan studentpris 10 nr 298 kr och 11 nr + IceCad 595 kr...

 

En ritplatta skulle ju kunna vara trevligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis som med godis så trycker jag i mig allt på en gång! Tar det som kvällslektyr och öppnar sällan tidningen efter det! Men jag sträckläser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prenumererar, det är smidigast. Tror inte ens att MacWorld finns i butik här i lilla Ljungby :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Prenumererar såklart. Är annars mycket nöjd med min Macworld samling som jag lyckats skrapa ihop. tidningar från 95 till 06 med bara några få saknade... så om det är nån som har 1998 över så köper jag den gärna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag prenumererar på pappersvarianten. Dock skulle jag önska att det gick att prenumera även på den digitala varianten eftersom jag då kan spara vissa artiklar i min Mac. Men det går säkert inte eller... :pompoms:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mister_Mustard

Biblioteket såklart, aldrig i livet att jag skulle betala för en tidning med reklam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prenumererar såklart. Är annars mycket nöjd med min Macworld samling som jag lyckats skrapa ihop. tidningar från 95 till 06 med bara några få saknade... så om det är nån som har 1998 över så köper jag den gärna ;)

418072[/snapback]

 

ska kolla i mitt arkiv :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köper lösnummer. Mest för det för en studerande är en hygglig klumpsumma att slänga ut på prenumeration. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

läser inte tidningen alls, förutom att jag kanske bläddrar genom den lite snabbt om jag skulle få möjlighet att låna en en stund

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar köpa lösnummer, men jag har nu tänkt att börja prenumerera :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har prenumererat men inte tyckt att jag haft råd sista tiden så det blir nåt lösnummer ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Biblioteket såklart, aldrig i livet att jag skulle betala för en tidning med reklam.

418086[/snapback]

 

Hur mycket vore du villig att betala för MacWorld om den inte innehöll reklam?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

Ni som inte läser några av våra tidningar: Berätta lite mer om det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpt en del lösnummer men bestämt mig för att börja prenumerera när jag ändå får tidningen så pass mycket billigare med studentrabatten. Dessutom läser man den lite då och då på bibblan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur läser du MacWorld? Berätta i denna tråd - gärna med motivationer!

418001[/snapback]

Jo jag får hem den. (Sambon får den som facklitteratur på jobbet, som ensam Macanvändare på hela företaget.) :w00t::w00t:

Hur jag läser den?

Av någon outgrundlig anledning ögnar jag alltid igenom tidningar från slutet och framåt, sen tar jag dom från början. Så även MW.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...