Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

1 gb


Kabo

Rekommendera Poster

Frågan är om man har lust att släppa den dyrt införskaffade burken för kaffepengar... fö är vi undermaccifierade. Skulle behöva en mac till..... :whistling:  Vi har bara tre maccar och en PC (näst äldsta sonens!!!)

321770[/snapback]

Det spelar ju ingen större roll om man för lite extra kaffepengar kan köpa en nyare och säkert kraftfullare Mac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Just nu längtar jag efter en iMac G3 Snow....... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När vi ändå håller på med det. Vad behöver en helt tom nystartad Safari 2 hela 140 MB virtuellt minne till?

321741[/snapback]

Mycket av VSIZE är delat så det är inte mycket att bry sig om.

Min Safari nyttjar 34MB själv för tillfället vilket jag tycker är ganska acceptabelt med tanke på vad den gör. Camino rusade upp till samma nivå redan efter någon minuts användande (använder Camino väldigt lite).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu längtar jag efter en iMac G3 Snow....... :wub:

 

Jag har min på skrivbordet bara för att den är sååå snygg. Använder den som bittorentmaskin eller för iTunesspelande via en gammal Protonstärkare och ett par engelska Goodmanshögtalare.

 

Det är en imac600 med en 40gb hd samt 768mb minne. Det är bara en CD-läsare tyvärr. Å andra sidan har jag en långsammare imac med dvd-läsare. Borde byta.

 

/Fredpost-9955-1144750443.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en imac600 med en 40gb hd samt 768mb minne. Det är bara en CD-läsare tyvärr. Å andra sidan har jag en långsammare imac med dvd-läsare. Borde byta.

 

/Fredpost-9955-1144750443.jpg

324350[/snapback]

 

Ja det borde du. :w00t: Jag funderar själv på att skaffa en färgglad gammal iMac och ställa i bokhyllan och använda som webradio. Det skulle bli världens snyggaste webradioapparat. :w00t::w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...