Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ska jag?


funkyfiat

Rekommendera Poster

artopaakkonen

Måste välkomna dig till den gemensamma irc-chatten också, #macworld på efnet. Alla andra är naturligtvist välkomna med.

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,9k
  • Created
  • Senaste svar
Måste välkomna dig till den gemensamma irc-chatten också, #macworld på efnet. Alla andra är naturligtvist välkomna med.

 

:D

298511[/snapback]

 

Finns irc fortfarande? Det enda jag vet om irc är att när jag var liten kunde jag inte använda det, för jag hade Mac... En bit av ovannämnda frustration... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

artopaakkonen

Har du ac OS X så lever mirkken mer än någonsin :D

 

Irssix är en jättetrevlig klient.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bidrar med mitt tjena & välkommen!

 

Trevligt med lite fonky lingo :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man vänder ryggen till en stund och vips har sidorna flygit iväg...... :whistling::whistling::whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte hänga på det betet, nöjer mig med att vi karlar står för det sunda förnuftet och all annan klokskap!

298407[/snapback]

 

Vad är sunt förnuft.........................? ;) Något behagligt i betraktarens ögon som samklingar med ens omedvetet ärvda och medvetet fådda uppfattningar........................?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja hej och välkommen!

Gubbligan har redan tagit hand om dig märker jag :P:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja hej och välkommen!

Gubbligan har redan tagit hand om dig märker jag :P  :D

298566[/snapback]

 

För en gångs skull hann jag vara med från början!! :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är sunt förnuft.........................? ;)  Något behagligt i betraktarens ögon som samklingar med ens omedvetet ärvda och medvetet fådda uppfattningar........................?

298563[/snapback]

 

 

Något behagligt i mannens ögon som samklingar med en riktig karls omedvetet ärvda och medvetet erfarna uppfattningar!

Du vet, klokhet, erfarenhet, mognad, ja allt som du förknippar med cowboyen när han rider ut i öknen mot den glödande solnedgången till melankolisk filmmusik i bakgrunden!

En riktig karl, en förnuftig sådan, den som alltid vet bäst, med snuset rinnande ur ena mungipan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En riktig karl, en förnuftig sådan, den som alltid vet bäst, med snuset rinnande ur ena mungipan!

298580[/snapback]

 

En illusion med andra ord..... :wacko: ... för övrigt är det ÄCKLIGT med snus........ :sick:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apropå "betäck", så har jag flera gånger stött på stackare som misslyckas med att skriva "beteckning"... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En illusion med andra ord..... :wacko: ... för övrigt är det ÄCKLIGT med snus........ :sick:

298586[/snapback]

 

Vaffö tror du så många snusar om det vore äckligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaffö tror du så många snusar om det vore äckligt?

298593[/snapback]

 

För att man har fått för sig att det är tufft ( mot allt sunt förnuft!! ), för att andra gör det, för att man inte vill vara utanför, för att man har fastnat i missbruket mm mm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att man har fått för sig att det är tufft ( mot allt sunt förnuft!! ), för att andra gör det, för att man inte vill vara utanför, för att man har fastnat i missbruket mm mm

298596[/snapback]

 

Beklagar, inte ett rätt, utom den den sista då som delvis förklarar varför man fortsätter mot allt förnuft!

Men snus är gott, men jäkligt vanebildande!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men snus är gott, men jäkligt vanebildande!!

298599[/snapback]

 

För den som inte snusar är det inte roligt att se prillan på sne.... eller saften rinnande.... eller kliva i en urlagd snus... eller känna andedräkten på den som snusar. Äckligt är ett ynkligt ord i sammanhanget. Faktiskt så är rökare att föredra för de håller en högre hygiennivå än snusare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen funkyfiat!

298334[/snapback]

Välkommen hit hoppas att du kommer att trivas lika bra som oss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp välkommen skall du vara till Mac-gänget.

 

Utan att trampa någon på tårna måste jag bara få säga att jag ock tycker att snus är super-äckligt, känner dock många trevliga snusare så ta det inte personligt ni som snusar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp välkommen skall du vara till Mac-gänget.

 

Utan att trampa någon på tårna måste jag bara få säga att jag ock tycker att snus är super-äckligt, känner dock många trevliga snusare så ta det inte personligt ni som snusar.

298617[/snapback]

 

Jag gjorde mitt yttersta för att trampa...... :lol::lol::lol: ... över 95% av alla snusare är VÄLDIGT trevliga människor. Synd bara att de snusar.... ;):whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För den som inte snusar är det inte roligt att se prillan på sne.... eller saften rinnande.... eller kliva i en urlagd snus... eller känna andedräkten på den som snusar. Äckligt är ett ynkligt ord i sammanhanget. Faktiskt så är rökare att föredra för de håller en högre hygiennivå än snusare.

298603[/snapback]

 

Jag snusar!

Ingen ser att jag snusar, när jag berättar det är det ingen som tror det utan av nån störande anledning måste de trycka på läppen för att konstatera fakta!

Rinner snuset har det legat inne för länge!

Urlagd snus, snusk eller ej beror på var den hamnar. En urlagd snus faller på kort tid sönder och blir ett med naturen, till skillnad från tuggummi och ciggisar!

Dålig andedräkt har nog inte så mycket med snuset utan med övrig hygien att göra!

En snusare har "snusket" under läppen, en rökare sprider snusket inte bara i och på sig själv utan även på sin omgivning! En himmelsvid skillnad!

 

Om du föredrar rökare så gärna för mig, jag har motsvarande dina aversioner men mot mot rökare och kysser utan tvekan en snusande tjej!

En kysstäck tjej med urtagen prilla kan ej skiljas från en icke snusande tjej!

En rökande tjej luktar och smakar skit oavsett tillfälle!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För en gångs skull hann jag vara med från början!! :whistling:

298568[/snapback]

jag också, är ju bara på sida4 i en tjejs tråd :P

hej fia, får man väll passapå att säga också, när jag ändå skriver här :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkomen hit.

 

Det är jag som inte syns här så ofta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga kostar ingenting... :P Jag pluggar i Uppsala (var annars?)... Har gjort det i snart två och ett halvt år...

 

Favoritspråk jag kan eller vill kunna? Favoritspråk jag kan är nog engelska (sorry, esperantoälskare)  ;)  och favoritspråk jag vill kunna är italienska...  :wub:

298391[/snapback]

 

Hej och välkommen.

 

Vi ses väl på institutionen någon gång. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag också, är ju bara på sida4 i en tjejs tråd :P

hej fia, får man väll passapå att säga också, när jag ändå skriver här :)

298627[/snapback]

 

Heej! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej o välkommen! Hoppas du kommer trivas! ^_^  :ThumbsUp:

 

Presenterade själv igår i en annan tråd min gamla "funky Fiat"!  :D  :P  :whistling:  B)  ^_^

298661[/snapback]

 

Nämen, tackar... :) Å titta... Det är ju jag... *pekar på bilden* :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...