Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Film- & TV-tips


ackiboa
 Share

Rekommendera Poster

Requiem for a dream.

Gud vad man blev berörd av den, den var inte så munter. Men fruktansvärt stark på nåt sätt...

 

Inte munter alls, men jäkligt bra. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slumdog Millionaire - den hade lite av varje, inte så dum alls

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slumdog Millionaire - den hade lite av varje, inte så dum alls

 

 

Det är den där indiska va? Inte lust att göra en lite mer utförlig rec. om vad du tyckte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är den där indiska va? Inte lust att göra en lite mer utförlig rec. om vad du tyckte?

Ja, det är den där indiska. Jag visste inget om den i förväg, så jag hade inga förväntningar (bästa sättet att se film, så jag vill inte säga för mkt här). Den innehöll som sagt lite av varje; skit, blod, action, kärlek, syskonrelation och lite tankeväckande saker. Det hela avslutades med en galen indisk dans-scen på en tågperrong. :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slumdog Millionaire - den hade lite av varje, inte så dum alls

Kom på, lite väl sent att jag borde sett den på filmfestivalen, men den fick inte plats i schemat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Benjamin Button - imponerande sminkning och gripande film

 

 

Riktigt bra film. Enda var i slutet...

 

Spoiler:

 

Synd att det han i slutet inte alls var så bra gjord som hans tidigare ålder gammal->yngre. Men är väl inte så lätt att hitta en lite pojke som är lik Brad Pitt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Räknas filmer på TV med i denna Kategori....

 

jag ser en hel del naturfilmer på TV :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt bra film. Enda var i slutet...

 

Spoiler:

Ja, det håller jag med om. (Raderade spoilern, var inte säker på om den skulle bli synlig i citat eller ej.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Räknas filmer på TV med i denna Kategori....

 

jag ser en hel del naturfilmer på TV :)

 

Jadå, tycker jag räknas. Alla har ju olika smak och intressen.

 

Ja, det håller jag med om. (Raderade spoilern, var inte säker på om den skulle bli synlig i citat eller ej.)

 

Har inte riktigt blivit klok på om det är baserat på en verklig händelse? Det skulle ju iofs vart jävligt skevt om det nu var så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Charlton Heston i The omega man, eller Den siste mannen på svenska. En film från 1971 baserad på en bok som heter I am legend. Inledningsscenen kände jag igen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just tittat på LA Confidential. Mycket bra film! Konstigt att jag lyckats missa den tidigare.

Nu e det sovdags. Gonatt! :nattinatti:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zappade mellan Hot Chick på 4:an, When a stranger calls på 6:an och ridsport på 1:an igår :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va fan, drog precis igång Dark Knight. Det första man möts av är en 40 sekunder lång film där dom förklarar att det är ett brott att ladda ner film. Varför i helvete ska jag behöva se det på en dvd som jag har köpt? :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slumdog Millionaire. Vacker film som jag recenserat här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Silence of the lambs.

Även om jag hade lite högre förväntningar så var den riktigt bra gjord. Hopkins är bra kylig som Hannibal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...