Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hållare till airtag


boevil
 Share

Rekommendera Poster

Jag funderar på att köpa en airtag, eftersom jag ofta förlägger mina nycklar.

Löjligt nog finns det inget sätt att fästa taggen till knippan, utan en separat hållare.

Apples, i läder, är löjligt dyra. Det finns mindre löjligt dyra i silikon.

Är det nå’n som har erfarenhet av dessa i silikon? Silikon är ju mjukt, sitter de kvar på tagen?

Jag vill inte förlägga nycklarna och upptäcka att taggen ligger kvar i fickan o nycklarna, med sin silikonhållare, ligger någon annanstans.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här verkar vara det du söker

1536427063_Skrmavbild2021-05-27kl_10_55_33.png.06928615794a42a584d870587e0c6c46.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 minuter sedan, Alix säger:

Billiga på Amazon:

 

https://www.amazon.se/Berrywho-Skyddande-Kompatibel-Bluetooth-nyckelring/dp/B091Y88RCV/

 

Har ingen erfarenhet om de håller (men hur ska någon ha kunnat hinna få det?)

Tack, men är materialet silikon eller läder? Eller både och, vilka delar är i så fall i vilket material. Det står ”silikon läder”

 

19 minuter sedan, ronny säger:

Det här verkar vara det du söker

1536427063_Skrmavbild2021-05-27kl_10_55_33.png.06928615794a42a584d870587e0c6c46.png

var hittade du dom här?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, boevil säger:

Tack, men är materialet silikon eller läder? Eller både och, vilka delar är i så fall i vilket material. Det står ”silikon läder”

 

var hittade du dom här?

 

https://fyndiq.se/produkt/apple-airtag-skal-fodral-svart-ecd29dfb6fe744e1/?gclid=EAIaIQobChMIkYrNv77p8AIVAwWiAx2Eogg6EAQYAyABEgItGPD_BwE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag orkade inte att krångla och köpte Apples original. Som med skydd till telefonen är den av ypperlig kvalitet. Ja den är dyrare men va fan gör det om hundra år.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
1 timme sedan, lappen71 säger:

Jag orkade inte att krångla och köpte Apples original. Som med skydd till telefonen är den av ypperlig kvalitet. Ja den är dyrare men va fan gör det om hundra år.

Jag har på sin höjd planerat att leva 99 år till, så viss skillnad gör det.

Redigerad av boevil
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Annars säljer ju Apple några snygga från Hermès.

3B20C520-146A-4007-9F21-1F6C426B4850.thumb.jpeg.289630d57e9e0e691c8d66a50347801f.jpeg
nu är frågan, 7 kr/st via amazon eller 4000 kr/st från Apple?

Redigerad av boevil
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, boevil säger:

Annars säljer ju Apple några snygga från Hermès.

3B20C520-146A-4007-9F21-1F6C426B4850.thumb.jpeg.289630d57e9e0e691c8d66a50347801f.jpeg
nu är frågan, 7 kr/st via amazon eller 4000 kr/st från Apple?

Eftersom den senare är otillgänglig för tillfället är valet enkelt.

  • Gilla 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte 2 st i silicon från fyndiq och det är ganska tjockt silicon och funkar bra. Jag skulle undvika att beställa de billigaste från amazon för det skickas inte av amazon och då kan du lika gärna beställa från Wish så slipper du postnord-avgiften för import.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
24 minuter sedan, DKvarn säger:

Jag köpte 2 st i silicon från fyndiq och det är ganska tjockt silicon och funkar bra. Jag skulle undvika att beställa de billigaste från amazon för det skickas inte av amazon och då kan du lika gärna beställa från Wish så slipper du postnord-avgiften för import.

Ok, tack.

När jag kollade runt på Wish benämnde den ena säljaren materialet till läder, andra som sålde samma produkt skrev silikon. 

Jag hittade det här; https://materialdistrict.com/material/silicone-leather/ , så troligen är de flesta lite billigare fodral i silikon/fuskläder. Är nog ingen skillnad i kvalité o passform. 

 

De som @ronny länkade till, påstås vara i läder… men är nog fuskläder?

Var det dom du köpte?

 

Redigerad av boevil
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg

Innan köp kan det vara vettigt att fundera på hur exempelvis Apples hållare hänger på nyckelringen. MW hade för någon vecka sedan en genomgång av tagtillbehör, där fanns en hållare som är vänd 90 grader. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...