Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Leverans av iPhone 6?


wesse_11

Rekommendera Poster

Halebop. 6+/Space Grey/128GB

Ja då händer det grejer! Själv hade jag plats 42 med samma order och nu har jag ingen köplats...:) Vågar jag hoppas på leverans till veckan??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 244
  • Created
  • Senaste svar

Ja då händer det grejer! Själv hade jag plats 42 med samma order och nu har jag ingen köplats...:) Vågar jag hoppas på leverans till veckan??

Inte om man frågar Halepoop, frågar man så säger dom att deras system ligger nere för kön.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis chattat med Halebop och min 6+ är inte skickad... :oroligoledsen: Ingen info om när den skickas. Då lär den väl förhoppningsvis skickas på måndag.

 

Blir en dryg helg det här när vänner som beställde sina 6+ dagen efter mig redan fått sina...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte om man frågar Halepoop, frågar man så säger dom att deras system ligger nere för kön.

Jo jag fick det från halebop med men har hört av bekanta att de blev av med sin köplats dagen innan deras levererades...och ska man gå på det som machedda skriver så borde hans hopp i kösystemet knuffat ut mig i kön...eller tänker jag tokigt?? Jag hade könr 42 innan jag blev utan nr....och machedda blev framflyttad mer än 42 platser..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var inne i stan idag,flera butiker som hade iphone 6/6+ i lager,så är väl bara ut o leta runt i butikerna! jag bor i borås för övrigt,men tror ju inte det säljs mindre här för det ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var inne i stan idag,flera butiker som hade iphone 6/6+ i lager,så är väl bara ut o leta runt i butikerna! jag bor i borås för övrigt,men tror ju inte det säljs mindre här för det ;-)

låter bra det, har jag inte fått mer info på måndag så avbokar jag och byter till Telia! :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en iphone 6 64 gb (rymdgrå) från Telia 20/9. Fick först ett preliminärt leveransdatum den 4/11. Sedan har det skjutits upp dag för dag. Nu ligger det på 11/11.

 

När man kollar på Telias hemsida står det ca 1 veckas leveranstid på den modellen. När man kollar på Apples hemsida ligger leveranstiden 5-7 dagar.

 

Pratat med Telias support och de säger att mitt preliminära leveransdatum stämmer och att det är datumet på Telias hemsida som inte stämmer.

 

Bara jag som tycker att det verkar orimligt att det ska ta 1,5 månad att få telefonen via Telia och 5-7 dagar via Apple?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på samma, att åka till Telia imorgon och se om de har en mobil. För det kommer ju ta minst 1v till innan man får den från Halebop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på samma, att åka till Telia imorgon och se om de har en mobil. För det kommer ju ta minst 1v till innan man får den från Halebop.

Är det värt prisskillnaden då? ..om det är ngn. Menar bara att en vecka blåser ju förbi rätt fort annars.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det värt prisskillnaden då? ..om det är ngn. Menar bara att en vecka blåser ju förbi rätt fort annars.

Sant men om det inte vore att min nuvarande mobil strulade så förbannat så hade jag kunnat vänta ett tag till :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv fick jag min skickad igår, beställde den 23:e från halebop, bad om kolli id på leveransen och fick det, står dock att frakt är bokad men posten inte fått någon vara typ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en iphone 6 64 gb (rymdgrå) från Telia 20/9. Fick först ett preliminärt leveransdatum den 4/11. Sedan har det skjutits upp dag för dag. Nu ligger det på 11/11.

 

När man kollar på Telias hemsida står det ca 1 veckas leveranstid på den modellen. När man kollar på Apples hemsida ligger leveranstiden 5-7 dagar.

 

Pratat med Telias support och de säger att mitt preliminära leveransdatum stämmer och att det är datumet på Telias hemsida som inte stämmer.

 

Bara jag som tycker att det verkar orimligt att det ska ta 1,5 månad att få telefonen via Telia och 5-7 dagar via Apple?

 

Om telias leveransdatum på hemsidan är fel, hur vet du att Apple's inte är det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste säga att jag är fruktansvärt nöjd med iPhone 6 och nöjd med att jag inte valde den större 6+ 6an är väldigt hal likt 5 an och jag väntar på mitt läderfodral som jag beställt från apple som råder bot på detta. Hoppas ni andra snart får era sköna telefoner för det är en riktig kanon telefon. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv fick jag min skickad igår, beställde den 23:e från halebop, bad om kolli id på leveransen och fick det, står dock att frakt är bokad men posten inte fått någon vara typ...

Vilken version/färg köpte du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv fick jag min skickad igår, beställde den 23:e från halebop, bad om kolli id på leveransen och fick det, står dock att frakt är bokad men posten inte fått någon vara typ...

 

Helt otroligt jag beställde den 19:e och kommer få min senare :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tala om trollen för nu fick jag ett sms om att paketet är överlämnat till Posten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Om telias leveransdatum på hemsidan är fel, hur vet du att Apple's inte är det?

Kan jag ju så klart inte veta säkert. Men ser ingen operatör som har förväntad leveranstid på 1,5 månad. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tala om trollen för nu fick jag ett sms om att paketet är överlämnat till Posten :)

Minns du vilket nummer i kön du hade innan det försvann?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer här som beställt sin 6/Plus via Webbhallen och hört något annat än "Under behandling"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Minns du vilket nummer i kön du hade innan det försvann?

 

Nr 55

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Nr 55

Vilken kombination har du beställt då? Jag hade nummer 9 men inte fått nått än :(

6+ 64gb, space gray

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken kombination har du beställt då? Jag hade nummer 9 men inte fått nått än :(

6+ 64gb, space gray

 

iPhone 6 64GB Space Grey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

iPhone 6 64GB Space Grey

Yees! Nu har även jag fått ett kolli-id! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yees! Nu har även jag fått ett kolli-id! :D

 

Något kolli-id har jag inte än fått

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Något kolli-id har jag inte än fått

Fel av mig! Jag har fått mail och sms, jag kontaktade chatten så fick jag kolli-id! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...