Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Leverans av iPhone 6?


wesse_11

Rekommendera Poster

Precis snackat med halebop support(av nån anledning så skickas loggen bakvänt):

 

 

Ok tack :)

 

==================================================

Tidigare konversation i ärendet:

2014-09-24 19:23:46

Då skulle du fått den.

 

==================================================

2014-09-24 19:22:50

Om jag i teorin hade köplats 1, skulle jag kunna få den på fredag?

 

==================================================

2014-09-24 19:22:02

Den första leveransen iPhone 6 och iPhone 6 Plus kommer till vårt lager den 26/9. Hur många telefoner som ingår i den leveransen vet vi i dagsläget inte vilket gör att vi inte kan säga exakt när just du kommer få din telefon.

 

==================================================

2014-09-24 19:21:24

Hej! Välkommen till livechatten!

Ett ögonblick så ska jag kolla upp ditt ärende.

 

==================================================

2014-09-24 19:20:16

Vad är chansen att min order ####### kommer hem till mig på fredag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 244
  • Created
  • Senaste svar

Precis snackat med halebop support(av nån anledning så skickas loggen bakvänt):

 

 

Ok tack :)

 

==================================================

Tidigare konversation i ärendet:

2014-09-24 19:23:46

Då skulle du fått den.

 

==================================================

2014-09-24 19:22:50

Om jag i teorin hade köplats 1, skulle jag kunna få den på fredag?

 

==================================================

2014-09-24 19:22:02

Den första leveransen iPhone 6 och iPhone 6 Plus kommer till vårt lager den 26/9. Hur många telefoner som ingår i den leveransen vet vi i dagsläget inte vilket gör att vi inte kan säga exakt när just du kommer få din telefon.

 

==================================================

2014-09-24 19:21:24

Hej! Välkommen till livechatten!

Ett ögonblick så ska jag kolla upp ditt ärende.

 

==================================================

2014-09-24 19:20:16

Vad är chansen att min order ####### kommer hem till mig på fredag?

Så dig gick det bra att svara.. Frågade samma tidigare idag. Fick detta då: Vi har ingen info om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så dig gick det bra att svara.. Frågade samma tidigare idag. Fick detta då: Vi har ingen info om detta.

Tror nog att dom lär vara rätt less på svara på dessa frågor. :) Dom lär ju ha fått ett antal såna. ;). Även från mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror nog att dom lär vara rätt less på svara på dessa frågor. :) Dom lär ju ha fått ett antal såna. ;). Även från mig.

Det är nog så ja, men ändå konstigt tycker jag :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter helt orimligt att telefonerna landar in den 26/9 men de ändå skriver leveransdatum den 26/9.

 

De lär ju skickas idag eller imorgon för att överhuvudtaget kunna göra sina kunder nöjda, annars skulle man ju ha köat istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sk%C3%A4rmdump%202014-09-24%2018.07.55.p

Fick en mindre rolig uppdatering när jag gick in och kikade statusen nu..

Köplats: 12

Lev.datum: 2014-09-27 (Varför? Det är ju en lördag..)

Order: iPhone 6 Plus 64Gb

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick en mindre rolig uppdatering när jag gick in och kikade statusen nu..

Köplats: 12

Lev.datum: 2014-09-27 (Varför? Det är ju en lördag..)

Order: iPhone 6 Plus 64Gb

Tråkigt. Mitt leveransdatum och köplats är borttaget. Hoppas det beror på att den är på väg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick också det ändrat till 27:e.

 

Jag kommer att åka in o köa 1,5-2 timmar på fredag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick också det ändrat till 27:e.

 

Jag kommer att åka in o köa 1,5-2 timmar på fredag.

Låter ju skumt att datumet ändras till Lördag. Posten levererar ju Mån-Fre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

köplats 12 i orderstatus (var 66 för ca. två timmar sen), leveransdatum 26/9

iPhone 6, 128GB, space grey, beställt 19/9 ca. kl. 8:00

Konstigt att jag inte fått leveransdatum när jag beställde kl 05:02 den 19:e. Var på köplats 74 igår, när jag kom hem så hade de sjunkit till 54.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade med Tele2 igår och dom skickar tydligen sina telefoner på fredag 26/9 så man kommer förmodligen få den tidigast på Tisdag nästa vecka tyvärr.. ser även att dom uppdaterat orderinfo på hemsidan... Suck hade verkligen sett fram imot att få den i morgon redan... Dåligt av Tele2 att inte leverera så man har den Releasedagen!!

Beräknat leveransdatum vid beställningstillfälle: 2014-09-26
1
Order skapad 2014-09-19, 10:03
Ordern är skapad och kommer snart behandlas i vårt system.

2
Produkt på väg in i lager 2014-09-24, 16:02
Din beställning av iPhone kommer att levereras från oss den 26/9. Du kommer få en avisering från posten när ditt paket kan hämtas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Pratade med Tele2 igår och dom skickar tydligen sina telefoner på fredag 26/9 så man kommer förmodligen få den tidigast på Tisdag nästa vecka tyvärr.. ser även att dom uppdaterat orderinfo på hemsidan... Suck hade verkligen sett fram imot att få den i morgon redan... Dåligt av Tele2 att inte leverera så man har den Releasedagen!!

 

 

Beräknat leveransdatum vid beställningstillfälle: 2014-09-26

1

Order skapad 2014-09-19, 10:03

Ordern är skapad och kommer snart behandlas i vårt system.

2

Produkt på väg in i lager 2014-09-24, 16:02

Din beställning av iPhone kommer att levereras från oss den 26/9. Du kommer få en avisering från posten när ditt paket kan hämtas.

 

Min är skickad. Orderstatus: Hos posten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick reda på från Halebop att ett sätt att se om ordern har lämnat dom är när "Väntar på portering från nuvarande operatör" försvinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min är skickad. Orderstatus: Hos posten :)

En del har det bra! Släng upp ett kort när du fått den sen då :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min är skickad. Orderstatus: Hos posten :)

 

 

Men åååå :) kul för dig ... mindre kul för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Leveransbekräftelse – dina varor från halebop.se är på väg‏"

Fick mail bekräftelse nyss! happyface :D Hade köplats 1 på iPhone 6 plus 16GB silver hos halebop :) Min köplats och leveransdatum försvann från halebops sida igår så jag blev allt lite orolig.
Men hur skickar halebop sina telefoner egentligen? Någon form av uthämtningsbrev eller vanligt paket? Vanligt paket kan ju säkert hinna hit till fredag men jag får ju knappast avi i brevlådan samma dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Leveransbekräftelse dina varor från halebop.se är på väg‏"

Fick mail bekräftelse nyss! happyface :D Hade köplats 1 på iPhone 6 plus 16GB silver hos halebop :) Min köplats och leveransdatum försvann från halebops sida igår så jag blev allt lite orolig.

Men hur skickar halebop sina telefoner egentligen? Någon form av uthämtningsbrev eller vanligt paket? Vanligt paket kan ju säkert hinna hit till fredag men jag får ju knappast avi i brevlådan samma dag.

 

Har du fått ett kolli-id? Då räcker det med att du uppger 4 sammanhängande siffror ur det. Förslagsvis de fyra sista.

 

Grattis till att du lyckas få din skönhet innan årets slut, men jag har i alla fall fått mitt skal! :D haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du fått ett kolli-id? Då räcker det med att du uppger 4 sammanhängande siffror ur det. Förslagsvis de fyra sista.

 

Grattis till att du lyckas få din skönhet innan årets slut, men jag har i alla fall fått mitt skal! :D haha

Jag får inte ut kolli-id av säkerhetsskäl. Tydligen lämnar dom inte ut det i och med nytt abbonemang. Fick svar om att avi skickats ut samtidigt som telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får inte ut kolli-id av säkerhetsskäl. Tydligen lämnar dom inte ut det i och med nytt abbonemang. Fick svar om att avi skickats ut samtidigt som telefonen.

 

Precis, samma här.. Därför är jag lite orolig att jag inte kan hämta ut telefonen på fredag. Ska iväg på lördag också :o Det enda är väl om telefonen skickas som något form av brev, då kanske jag får avi på fredag med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Precis, samma här.. Därför är jag lite orolig att jag inte kan hämta ut telefonen på fredag. Ska iväg på lördag också :o Det enda är väl om telefonen skickas som något form av brev, då kanske jag får avi på fredag med.

Tror avin kommer i morgon om dom skickat den samtidigt som telefonen. Men jag tror tyvärr att jag blir utan lur i helgen. Den lär väl fastna på nån sorteringscentral och ligga där över helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag får inte ut kolli-id av säkerhetsskäl. Tydligen lämnar dom inte ut det i och med nytt abbonemang. Fick svar om att avi skickats ut samtidigt som telefonen.

 

Precis, samma här.. Därför är jag lite orolig att jag inte kan hämta ut telefonen på fredag. Ska iväg på lördag också :o Det enda är väl om telefonen skickas som något form av brev, då kanske jag får avi på fredag med.

Tänkte inte på att ni kanske var nya kunder hos Halebop. Tidigare kunder får sin avi på sms, nya kunder får den på papper av säkerhetsskäl :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte inte på att ni kanske var nya kunder hos Halebop. Tidigare kunder får sin avi på sms, nya kunder får den på papper av säkerhetsskäl :)

Får kolla det. Är kund sedan tidigare. Skulle förlänga mitt befintliga abb men det strulade så jag beställde med nytt nummer. Var tydligen strul med att förlänga nummer vid beställningen. Skulle gå att fixa till i efterhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får kolla det. Är kund sedan tidigare. Skulle förlänga mitt befintliga abb men det strulade så jag beställde med nytt nummer. Var tydligen strul med att förlänga nummer vid beställningen. Skulle gå att fixa till i efterhand.

Gör det, det jag skrev är från halebops hemsida :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vara kul ifall nån kunde göra en poll här så man se lite statistik på dels vilken iPhone 6 modell man beställt och dels ifall man får/fått luren den 26 eller senare :)

 

Hade jag haft kunskapen hade jag givetvist löst detta själv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjoho.

 

Hade könummer 39. Fick nyss SMS från Halebop att telefonen är hos posten.

 

Undrar hur många telefoner de fick? Vem hade "högst" könummer här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...