Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Leverans av iPhone 6?


wesse_11

Rekommendera Poster

Och nu fick jag detta..

Köplats: 12

Ditt beräknade leveransdatum: 2014-09-28

Man blir blir bara ledsen på Halebop :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 244
  • Created
  • Senaste svar

Och nu fick jag detta..

Köplats: 12

Ditt beräknade leveransdatum: 2014-09-28

Man blir blir bara ledsen på Halebop :(

Hade du inte 27e först? Lördag eller Söndag spelar väl knappast nån roll. Tråkigt vilket som. Du får den tidigast den 29:e ändå. Undra varför dom sätter ut leverans på helgen? Eller har halebop egna brevbärare? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-53356-0-31798900-1411683490.png Så här har jag det. Väntar som ett litet barn på julafton. Hur sjukt är inte det?? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade du inte 27e först? Lördag eller Söndag spelar väl knappast nån roll. Tråkigt vilket som. Du får den tidigast den 29:e ändå. Undra varför dom sätter ut leverans på helgen? Eller har halebop egna brevbärare? ;)

Nej, jag hade 26/9 först :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv har man suttit limmad vid datorn.. Trodde http://store.apple.com/se skulle öppna igen klockan 00:00... Jo eller hur, klockan är över 01:00 nu och fortfarande stängt. Får hålla tummarna för ett strulfritt köp där inatt...

 

 

Edit: Hehe, exakt 20 sekunder efter att jag skrev detta ovan så öppnade det. Jag beställde blixtsnabbt en iPhone 6 64GB Grå, men blev besviken av att se att jag kommer få vänta till TIDIGAST fredag nästa vecka... förmodligen veckan efter :-( Scratch that... 10-14 oktober får jag vänta till.. Jag beställde ungefär 1-2 minuter efter att de öppnat butiken (online). Alltså...

 

Edit nummer 3: Det står samma antal dagar på alla iPhone 6 och 6 Plus ser jag nu. Skalet skulle jag få till veckan dock. Men man börjar ju undra om alla telefoner har sparats till de som köper i fysiska butiker inatt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min har lämnat lagret, f.n. hos posten.

Bokade 19/9 02.35 - Telia - iPhone 6 - 64GB - Gold

 

Jipeee!!! :galetglad:

Beställde ca. 00:45 hos Telia men får fortfarande vänta till 03/10 :( Dock en iPhone 6 Plus 128GB Space Grey.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande inget leverans datum utsatt. Känns som att man inte kommer få telefonen förens i november :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande inget leverans datum utsatt. Känns som att man inte kommer få telefonen förens i november :(

Det är ju löjligt att köa för en telefon, snacka om idioti.Blir man lycklig för att vara först eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som är nyfikna på lite statistik angående beställningar bland oss här, ni har väl inte missat pollen? Den finns här http://salong-lafayette.se/iP6/iPhone6.htm.

 

Hoppas att ni som får era skönheter idag håller oss uppdaterade och kanske rentutav slänger upp en bild här? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TACK Tele2, ingen uppdatering på hemsidan, men ringde Tele2 lager som meddelade att min telefon var skickat redan igår och den skulle leveraras idag.. Han tyckte de var konstigt att jag inte fått nått sms eller liknande, så han gav mig kolli id och vips så ser jag den ligger på mitt utlämningsställe i stan jiahahahaahaaa.... Nu vill jag bara sluta jobbet och dra och blippa och dricka öl haha :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag beställde min från telia.se i förrgår,stod att den skulle komma den 3/10,men fick nyss ett trevligt sms,så får väl knata ner till posten nu då... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag beställde min från telia.se i förrgår,stod att den skulle komma den 3/10,men fick nyss ett trevligt sms,så får väl knata ner till posten nu då... ;-)

Jättekul att du får din så snabbt! :) men jag tycker att det är lite märkligt med tanke på att vi som förbokade vid släppet inte fått våra.. eller ja, några av oss i alla fall.. Bitter! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jättekul att du får din så snabbt! :) men jag tycker att det är lite märkligt med tanke på att vi som förbokade vid släppet inte fått våra.. eller ja, några av oss i alla fall.. Bitter! ;)

ja,hade verkligen inte förväntad mig det! men kanske beror lite på vilken modell man beställde,jag tog en space grey iphone 6,16gb

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev som jag trodde då. Luren ligger på postens sorteringsterminal till måndag. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev som jag trodde då. Luren ligger på postens sorteringsterminal till måndag. :(

Hade du beställt från halebop? Kan inte på något sätt spåra min

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade du beställt från halebop? Kan inte på något sätt spåra min

Kontaktade supporten och fick mitt kollinummer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontaktade supporten och fick mitt kollinummer

Jag testade också supporten..

"De som beställde först får sina mobiler först. Det finns ett kösystem för dom som jobbar på lagret när dom skickar ut telefonerna. Finns det något mer jag kan hjälpa dig med?"

 

Jaha, så det säger du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja,va ska man säga,den känns stor,fast jag beställde den "lilla",skärm o övrig prestanda känns ju på topp! men håller jag min 5:a i handen så känns den faktiskt betydligt skönare o hålla i!,är väl en vanesak,annars kanske jag behåller min 5:a o säljer min iphone 6! nån som vill köpa?? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja,va ska man säga,den känns stor,fast jag beställde den "lilla",skärm o övrig prestanda känns ju på topp! men håller jag min 5:a i handen så känns den faktiskt betydligt skönare o hålla i!,är väl en vanesak,annars kanske jag behåller min 5:a o säljer min iphone 6! nån som vill köpa?? ;-)

Själv så byter jag ner mig från en 5,7 tum galaxy note. Hade en tillfällig sinnesförvirring i somras och sålde min iPhone 5 för en note 3. Så jag går ner 1 tum i storlek. Är lite orolig att den ska kännas liten. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kunde inte få mitt kollinummer när jag pratade med supporten. Aja får väl vänta då :)

Jag chattade med dom och det var inga problem. Sa att det inte kommit nån avi med posten bara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag chattade med dom och det var inga problem. Sa att det inte kommit nån avi med posten bara

Min telefon ligger säkert i torsvik på postterminalen haha. Fick inget avi idag i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...